ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΧωρίς πληρωμή στο VulkanVegas

Χωρίς πληρωμή στο VulkanVegas

πριν από 3 έτη από MLucky
|
4834 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Γεια σου!!!!

Πλήρωσα 400 € στην VulkanVegas στα τέλη Νοεμβρίου. Κερδίσατε 7000 € μετά από μερικές σεζόν. Μεταφόρτωσα τα ζητούμενα έγγραφα για να με επαληθεύσουν. Όλα φαινόταν να λειτουργούν. έλαβε επίσης θετικό KYC και επιβεβαίωση λογαριασμού. Αλλά αφού πραγματοποίησα την πληρωμή μου έλαβα το μήνυμα ότι τα έγγραφα που λείπουν έλειπαν. Έπειτα έγραψα στον υποστηρικτή και είπα ότι δεν υπήρχε τρεχούμενο λογαριασμό λογαριασμού όπου μπορεί να δει την πληρωμή στο VulkanVegas. Δεν δίστασα και το ανέβασα. Επιβεβαιώθηκε. Αλλά αφού προσπάθησα ξανά να μου πληρώσουν τα χρήματα, απορρίφθηκε ξανά. Προσπάθησα επίσης να το πληρώσω με 500 βήματα, γιατί νόμιζα ότι το ποσό ήταν πιθανώς πολύ υψηλό, αλλά αυτό απέτυχε και απορρίφθηκε πολλές φορές.


Πήρα επίσης μια φωτογραφία με email επιβεβαίωσης ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε επιτυχώς.

Αυτόματη μετάφραση:
MLucky
πριν από 3 έτη

Hi, I remember we already had a similar case with VulkanVegas here https://casino.guru/forum/casino-reviews-1/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

So what's the current state? Have you contacted the casino and asked them if they still need any other documents from you?

Daniel
πριν από 3 έτη

Γεια σου


Ναι πολλές φορές.

Αυτόματη μετάφραση:
MLucky
πριν από 3 έτη

And they didn't reply?

πριν από 3 έτη
  • Έχω στείλει το σχόλιό μου στο καζίνο, χωρίς απάντηση. τι άλλο μπορώ να κάνω?
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Έχω στείλει τα πάντα, πώς θα συνεχιστεί η ΚΕΡΔΙΣΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗ μου; Μάταιος

Αυτόματη μετάφραση:
E.Beccard
πριν από 3 έτη

When did you send it? They probably need some time to verify the documents before they process the withdrawal. It usually takes around 2 days before the casinos process it, but it can take even more time during holidays.

πριν από 3 έτη

Χρειάζεστε ακόμα έγγραφα από εμένα; Δελτίο ταυτότητας

Διεύθυνση και διεύθυνση; Eitel

Αυτόματη μετάφραση:
E.Beccard
πριν από 3 έτη

Documents from you? Why would I need documents from you? I see you have 2 approved complaints so if it's something regarding these complaints, then you need to reply directly in the complaints section. You can find links to your open complaints in your email.

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα. Είναι περίπου 1.500 ευρώ που έχει ζητηθεί για πληρωμή από τις 19 Δεκεμβρίου και μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν χρήματα. Αναγνωριστικό συναλλαγής 2c785e2e-32fe-42ad-9046-1dad02c6e209

Αυτόματη μετάφραση:
Eggi77
πριν από 10 μήνες

Hello, is there something new with your withdrawal? New year, new chances, I hope.

It's great you know the transaction ID, though. I would use it to ask your bank regarding the payout status. Might get us some insight.


πριν από 10 μήνες

Γεια σας, δυστυχώς τίποτα νεότερο μέχρι στιγμής. Καλή χρονιά σε όλους! τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα