Γεια σας, και με βάση το παράπονό σας, αυτό το καζίνο που ονομάζεται "BrasiliaWin" είναι δυστυχώς άγνωστο σε εμάς. Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά σε μια τέτοια κατάσταση, έχουμε πολύ περιορισμένη γνώση του τρόπου λειτουργίας του καζίνο και η εικασία του αποτελέσματος δεν αποτελεί επιλογή.
Η συνεργασία και η έρευνα, ωστόσο, είναι και τα δύο αναπόφευκτα μέρη της διαδικασίας, καθώς δεν έχετε μοιραστεί πολλά για να εξηγήσετε το ζήτημα, θα ήθελα να σας ζητήσω να αποκτήσετε πρόσβαση στο παράπονό σας τώρα ( κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο 👈) για να παρέχετε περαιτέρω πληροφορίες. Μόνο τότε μπορεί η Βερόνικα να προχωρήσει με το θέμα.
Μην ανησυχείτε, εάν έχετε ερωτήσεις ή απλά χρειάζεστε περαιτέρω εξηγήσεις σχετικά με τη διαδικασία καταγγελίας, απλώς ρωτήστε.
Εναλλακτικά, περιηγηθείτε στις επίσημες οδηγίες 👈
Hello, and based on your complaint, this casino called "BrasiliaWin" is sadly unknown to us. I'm sorry to say that, but in such a situation, we have very limited knowledge of how the casino operates, and guessing the outcome is not an option.
Cooperation and investigation, though, are both inevitable parts of the process, since you have not shared much to explain the issue, I would like to ask you to access your complaint now (click or tap this green link 👈) in order to provide further information. Only then can Veronika press forward with the issue.
Don't worry, if you have questions, or just need further explanation concerning the complaint process, just ask.
Alternatively, browse the official instructions 👈
Αυτόματη μετάφραση: