Γεια. Πρόσφατα κέρδισα λίγο πάνω από 1200 £ στο καζίνο Swift. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί χρησιμοποιώντας την άδεια οδήγησής μου.
Η απόσυρσή μου εκκρεμεί εδώ και 4 μέρες! Καμία απάντηση από τη διαδικτυακή συνομιλία, καμία απάντηση σε email, η ομάδα του καζίνο Swift απλά σας αγνοεί με την ελπίδα να φύγετε!
Είχα, επίσης, άλλο ένα τρέξιμο με το καζίνο Swift λίγους μήνες πριν. Κέρδισα £5000 σε μπόνους. Δεν πήγαινα πουθενά και το προσωπικό αγνοούσε και πάλι όλα τα μηνύματα και τα email. Αποφάσισα να πάρω την απώλεια και ξεφορτώθηκα τις 5000 £ και μόνο ΤΟΤΕ μόλις τους απελευθέρωσα από το να μου πληρώσουν τα κέρδη μου, μου ζήτησαν μια πολύ συγγνώμη.
τι μπορώ να κάνω σε αυτό το πιο πρόσφατο περιστατικό; Δεν φτάνω κυριολεκτικά πουθενά. Είμαι έτοιμος να μετακομίσω σε ένα νέο σπίτι και θα μπορούσα πραγματικά να κάνω τα κέρδη μου.
Αυτό είναι τόσο άδικο. Τα καζίνο όπως το Coral και το 777 πληρώνουν το ίδιο αν όχι το τελευταίο την επόμενη μέρα. Γιατί το Swift casino σκοπεύει να αγνοήσει τους κερδισμένους πελάτες του;!
Hi. I recently won just over £1200 on Swift casino. My account has been verified using my driving licence.
my withdrawal has been pending for 4 days now! No response from online chat, no response to emails, the team at Swift casino simply ignore you in hopes you go away!
I also had another run in with Swift casino a few months back. I won £5000 on a bonus. I was getting absolutely nowhere and staff were also again ignoring all messages and emails. I decided to take the loss and got rid of the £5000 and only THEN once I had freed them from paying me my winnings, I was given a very sorry apology.
what can I do in this most recent incident? I’m getting literally nowhere. I’m about to move into a new home and could really do with my winnings.
This is so unfair. Casinos like coral and 777 pay the same if not the latest the next day. Why are Swift casino is intent on ignoring its winning customers?!