Slots Empire Casino (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Djamil
|
8036 προβολές 28 απαντήσεις |
1 2
Αυτή η συνομιλία είναι κλειδωμένη
Djamil
πριν από 3 έτη

I'm really confused now. I though you and Djcent are two different users from the same country, but it seems now that it's the same person talking to yourself while using 2 different accounts.

Anyway, I talked to Viliam numerous times and asked him to contact the casino representative again. The main problem is that the casino gave us evidence, but we cannot make it public until the casino approves it. We explained them that it would be great to give you a correct reason why you can't play there, because you were told it's because some "potential fraud with your device", which is nonsense.

I finally got information that I'm allowed to share with you: The casino's fraud and risk team has been informed by the RTG provider that you requested chargeback on another RTG website. That's why they blocked the payment options for you, because they were afraid that it will happen to them as well and it's been recommended by the provider.

Daniel
πριν από 3 έτη

"Είμαι πραγματικά μπερδεμένος. Νόμιζα ότι εσείς και ο κύριος είστε δύο διαφορετικοί χρήστες από την ίδια χώρα, αλλά τώρα φαίνεται ότι το ίδιο άτομο μιλάει στον εαυτό του χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικούς λογαριασμούς."

Δεν το έκρυψα ποτέ.

"Τελικά έλαβα πληροφορίες που μου επιτρέπεται να μοιραστώ μαζί σας: η ομάδα καταπολέμησης της απάτης και κινδύνου του καζίνο έχει ενημερωθεί από τον πάροχο RTG ότι έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων σε άλλον ιστότοπο RTG. Γι 'αυτό έχουν αποκλείσει τις επιλογές πληρωμής για εσάς γιατί φοβόταν ότι αυτό θα συνέβαινε σε αυτούς και αυτό προτάθηκε από τον πάροχο "

Εάν σας επιτρέπεται. Μοιραστείτε λοιπόν αυτές τις πληροφορίες. Πότε? Σε ποιον ιστότοπο; Και πόσο ζήτησα να επιστρέψω.

Αυτό είναι πραγματική ανοησία. Πιστεύετε τι λέτε; Οι παίκτες δεν μπορούν να λάβουν τα κέρδη τους. Και η επιστροφή ζητείται μόνο στο δικαστήριο. Είμαι εκτός της δικαιοδοσίας αυτών των χωρών. Τι είδους επιστροφή μιλάμε; Μπορώ μόνο να ελπίζω για ειλικρίνεια, αλλά προφανώς αυτή η λέξη δεν σας γνωρίζει.

Επιβεβαιώνω για άλλη μια φορά ότι δεν έχω ζητήσει ποτέ επιστροφή των καταθέσεων μου σε οποιονδήποτε ιστότοπο RTG ή οποιονδήποτε άλλο πάροχο.

Αντίθετα, συναντώ, όπως κάθε παίκτης, με κάθε είδους δυσκολίες που θέλουν να κανονίσουν όλα τα καζίνο, χωρίς εξαίρεση. Δείξε μου ένα καζίνο που απολάμβανε τα κέρδη των παικτών τους. Όταν διάβασα τον κωδικό τιμής σας, χαίρομαι που βρήκα έναν ιστότοπο όπου πραγματικά βοηθούν τους παίκτες. Βλέπω ότι έκανα λάθος. Αυτή είναι μόνο μια άλλη οθόνη για την κάλυψη παράνομων ενεργειών του καζίνο. Τα ψέματα και η εξαπάτηση είναι ο κώδικας τιμής σας. Το μόνο ελάττωμά μου είναι ότι δεν χάνω άσκοπα. Και προσπαθώ να αναλύσω τη διαδικασία του παιχνιδιού. Και μπορώ να σταματήσω εγκαίρως. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος. Γι 'αυτό όλα τα καζίνο RTG προσπαθούν να απαλλαγούν από παίκτες σαν κι εμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
Djamil
πριν από 3 έτη

You've never hidden it it? You literally say:

Hi Djamil. It's nice to meet a compatriot at this forum. I would not recommend you to play at this casino.

So you basically greet your other account using a 2nd account and you say that you don't recommend to yourself to play at that casino...


You still keep talking about illegal casino's activity, but how is this illegal when they simply decide that they don't want to allow you to make payments in their casino?

Daniel
πριν από 3 έτη

Υποδεικνύουν έναν άλλο λόγο για την άρνηση. Έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων σε έναν από τους ιστότοπους του καζίνο RTG. Και αυτό είναι ένα προφανές ψέμα. Το καταλαβαίνετε τέλεια. Αλλά συνεχίζετε να καλύπτετε αυτό το καζίνο. Χωρίς απόδειξη. Δεν θα ανησυχούσα αν είπαν ότι δεν θέλουν να με δουν μεταξύ των παικτών τους, όχι, πρέπει να συκοφαντούν ένα άτομο για να διατηρήσουν την βαθμολογία τους. Και δεν είμαι το είδος του ατόμου που τους επιτρέπει να συκοφαντούν. Αφήστε τους να αναφέρουν τον πραγματικό λόγο της άρνησης. Και η αλήθεια είναι απλή. Ξέρουν ότι μπορώ να κερδίσω και πρέπει να πληρώσουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 3 έτη

"Τελικά έλαβα πληροφορίες που μου επιτρέπεται να μοιραστώ μαζί σας: η ομάδα καταπολέμησης της απάτης και κινδύνου του καζίνο έχει ενημερωθεί από τον πάροχο RTG ότι έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων σε άλλον ιστότοπο RTG. Γι 'αυτό έχουν αποκλείσει τις επιλογές πληρωμής για εσάς επειδή φοβόταν ότι θα συνέβαινε σε αυτούς και συνιστάται από τον πάροχο. "

Μοιραστείτε λοιπόν αυτές τις πληροφορίες.

Πες μου πότε? Ποιος ιστότοπος RTG; Νομίζω ότι μπορείτε να καθορίσετε το όνομα του καζίνο. Μην το κατηγορείτε απλά έτσι. Πού είναι τα γεγονότα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Θα δείξετε τι αποδεικνύει το καζίνο; Ή δεν τα έχετε; Δεν έχετε τίποτα να παρέχετε. Ψεύτες. Για άλλη μια φορά, επαναλαμβάνω τον ιστότοπό σας ως κάλυμμα για απατεώνες. Οι αποφάσεις σας είναι αντίθετες με την κοινή λογική. Δεν ακολουθείτε τον κωδικό τιμής σας. Δεν υπάρχει ούτε μια σταγόνα αλήθειας στα λόγια σας.

"Όχι, το εμπόριο και μια ευγενική ψυχή είναι ασυμβίβαστα στη γη."

Αυτόματη μετάφραση:
Djamil
πριν από 3 έτη

This is quite a typical behaviour whenever we close someone's complaint as unjustified. They start accusing us from cooperating with the casino, having some secret deals with them, being liars etc.

We have almost 4000 casinos in our database and we're registered in hundreds of affiliate systems. Thus we're not dependent on income coming from Slots Empire. In fact, most of our revenues come from casinos with 9+ reputation, Slots Empire has 8.4. It's been a week since one casino closed our affiliate account and stopped paying the commission just because we decided in favour of a player and they didn't agree with it. We're not afraid to do such decisions even though it can damage our relationship with the casino.

Your case is quite unique. Most of players submit complaints, because they won some money and a casino refuses to send them the winnings (for any reason). You complain, because the casino doesn't allow you to spend money there anymore. I'm not even responsible for dealing with complaints. Even though your complaint was already closed as unjustified, I contacted the casino representative on my own.

They sent me an evidence proving that closing the complaint as unjustified was correct. First of all, you created 2 accounts in the casino, which already means a breach of their terms and conditions - this is what I see on the screenshots from their internal system. You used similar nicknames to the 2nd account you created on this forum - Djcent so both of the accounts clearly belong to you.

In fact, they didn't restrict the payments on your account because of that. The payments were restricted, because they use services of an external company that deals with payment and fraud analysis. This company informed them about all accounts you have across RTG sites and recommended them to restrict your account due to history on the other accounts (I have screenshots of this as well). We can't blame the casino for following recommendations of an external institution they cooperate with in order to help them to protect their business and keep it safe. I believe we'd do the same being in their position. It simply makes sense and they have right to do it.

πριν από 3 έτη

Ψεύτης. Τώρα λέτε ότι έχω δύο 2 λογαριασμούς συν μια ακύρωση σε έναν από τους ιστότοπους RTG. Αλλά δεν έχετε παράσχει αποδεικτικά στοιχεία για τα λόγια σας. Συνειδητοποίησα ότι τα ψέματα είναι ένα μέσο για να κερδίσετε χρήματα για εσάς. Με ψέματα, ζεις τα προς το ζην σου. Λυπάμαι πραγματικά για σένα. Διαδίδοντας ψευδείς πληροφορίες για γεγονότα ή ανθρώπους, επιδιώκοντας τον εγωισμό τους, οι άνθρωποι δεν σκέφτονται ποιες είναι οι συνέπειες αυτού που είπαν. Το ψέμα δεν θα σας φέρει ικανοποίηση στη ζωή. Είναι αηδιαστικό για μένα να είμαι με τέτοιους ανθρώπους δίπλα μου. Φεύγω από τον βρώμικο ιστότοπό σας. Ζω σε ειρήνη.

Αυτόματη μετάφραση:
Djamil
πριν από 3 έτη

You can call us however you want. Whatever we say or do, you call us liars. I have screenshots that the casino isn't willing to share with you due to their own security reasons. The screenshots prove their claims. It clearly shows all of your accounts around RTG sites and their "status". If you don't like it, contact their licensing authority.

The only liar is you. You pretended to communicate here with another player Djcent who turned out to be your 2nd account and this is exactly what you did in the casino. Creating multiple accounts using a similar username.

I'm just pissed off because we wasted so much time on your case just to make sure that the decision was right and all you do is calling us liars. We should dedicate the time to another case instead where the player was actually cheated by a casino or unfair terms and conditions were used against them.

Your case is crystal clear. There's nothing to discuss anymore.

Αυτή η συνομιλία είναι κλειδωμένη
1 2
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα