"Είμαι πραγματικά μπερδεμένος. Νόμιζα ότι εσείς και ο κύριος είστε δύο διαφορετικοί χρήστες από την ίδια χώρα, αλλά τώρα φαίνεται ότι το ίδιο άτομο μιλάει στον εαυτό του χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικούς λογαριασμούς."
Δεν το έκρυψα ποτέ.
"Τελικά έλαβα πληροφορίες που μου επιτρέπεται να μοιραστώ μαζί σας: η ομάδα καταπολέμησης της απάτης και κινδύνου του καζίνο έχει ενημερωθεί από τον πάροχο RTG ότι έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων σε άλλον ιστότοπο RTG. Γι 'αυτό έχουν αποκλείσει τις επιλογές πληρωμής για εσάς γιατί φοβόταν ότι αυτό θα συνέβαινε σε αυτούς και αυτό προτάθηκε από τον πάροχο "
Εάν σας επιτρέπεται. Μοιραστείτε λοιπόν αυτές τις πληροφορίες. Πότε? Σε ποιον ιστότοπο; Και πόσο ζήτησα να επιστρέψω.
Αυτό είναι πραγματική ανοησία. Πιστεύετε τι λέτε; Οι παίκτες δεν μπορούν να λάβουν τα κέρδη τους. Και η επιστροφή ζητείται μόνο στο δικαστήριο. Είμαι εκτός της δικαιοδοσίας αυτών των χωρών. Τι είδους επιστροφή μιλάμε; Μπορώ μόνο να ελπίζω για ειλικρίνεια, αλλά προφανώς αυτή η λέξη δεν σας γνωρίζει.
Επιβεβαιώνω για άλλη μια φορά ότι δεν έχω ζητήσει ποτέ επιστροφή των καταθέσεων μου σε οποιονδήποτε ιστότοπο RTG ή οποιονδήποτε άλλο πάροχο.
Αντίθετα, συναντώ, όπως κάθε παίκτης, με κάθε είδους δυσκολίες που θέλουν να κανονίσουν όλα τα καζίνο, χωρίς εξαίρεση. Δείξε μου ένα καζίνο που απολάμβανε τα κέρδη των παικτών τους. Όταν διάβασα τον κωδικό τιμής σας, χαίρομαι που βρήκα έναν ιστότοπο όπου πραγματικά βοηθούν τους παίκτες. Βλέπω ότι έκανα λάθος. Αυτή είναι μόνο μια άλλη οθόνη για την κάλυψη παράνομων ενεργειών του καζίνο. Τα ψέματα και η εξαπάτηση είναι ο κώδικας τιμής σας. Το μόνο ελάττωμά μου είναι ότι δεν χάνω άσκοπα. Και προσπαθώ να αναλύσω τη διαδικασία του παιχνιδιού. Και μπορώ να σταματήσω εγκαίρως. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος. Γι 'αυτό όλα τα καζίνο RTG προσπαθούν να απαλλαγούν από παίκτες σαν κι εμένα.
"I'm really confused. I thought you and the gentleman are two different users from the same country, but now it seems like the same person is talking to himself using two different accounts."
I have never hidden it.
"I finally got information that I am allowed to share with you: the casino's anti-fraud and risk team has been informed by the RTG provider that you have requested a refund on another RTG website. That is why they have blocked payment options for you. because they were afraid that this would happen to them, and this was recommended by the provider "
If you are allowed. So share this information. When? On which website? And how much I asked to return.
This is real nonsense. Do you believe what you say? Players cannot receive their winnings. And the return is requested only in court. I am outside the jurisdiction of these countries. What kind of return are we talking about? I can only hope for honesty, but apparently this word is not familiar to you.
I confirm once again that I have never requested a refund of my deposits on any RTG website or any other provider.
On the contrary, I meet, like every player, with all sorts of difficulties who like to arrange all casinos, without exception. Show me one casino that enjoyed the winnings of their players. When I read your code of honor, I was glad that I found a site where they really help players. I see that I was mistaken. This is just another screen to cover up illegal actions of the casino. Lies and deception are your code of honor. My only fault is that I don’t mindlessly lose. And I try to analyze the process of the game. And I can stop in time. This is the real reason. This is why all RTG casinos are trying to get rid of players like me.
"Я действительно в замешательстве. Я думал ты и джент два разных пользователя из одной страны, но теперь кажется, что это один и тот же человек разговаривает сам с собой, используя две разные учетные записи"
Я это никогда не скрывал.
"Наконец-то я получил информацию, которой мне разрешено поделиться с вами: команда казино по борьбе с мошенничеством и рисками была проинформирована провайдером RTG о том, что вы запросили возврат платежа на другом веб-сайте RTG. Вот почему они заблокировали для вас варианты оплаты, потому что боялись, что это случится и с ними, и это было рекомендовано провайдером"
Если вам разрешили . Так поделитесь этой информацией. Когда? На каком сайте? И сколько я просил вернуть.
Это же настоящий бред. Вы верите в то что говорите? Игроки не могут получить свой выигрыш . А возврат запрашивается только в судебном порядке. Я нахожусь вне юрисдикции этих стран. О каком возврате идёт речь? Я могу надеяться только на честность, но как видно это слово вам не знакомо.
Я ещё раз подтверждаю что ни когда ни на каком сайте RTG, ни у другого провайдера я не запрашивал возврат моих депозитов.
Наоборот это я встречаюсь, как и каждый игрок, со всякими трудностями которые любят устраивать все казино без исключения. Покажите мне хоть одно казино, которое радовалось выигрышам своих игроков. Когда я прочитал ваш кодекс чести, я обрадовался что нашёл сайт где действительно оказывают помощь игрокам. Я вижу что ошибся. Это лишь ещё одна ширма для прикрытия не правомерных действий казино. Лож и обман вот ваш кодекс чести. Моя вина лишь в том что я не проигрываю бездумно. И стараюсь анализировать процесс игры. И могу вовремя остановится. Вот истинная причина. Вот почему все RTG казино стараются избавится от таких игроков как я
Αυτόματη μετάφραση: