Γειά σου!
Αν μπορώ να μαντέψω λίγο, θα έλεγα ότι το καζίνο έχει βρει κάποιες ομοιότητες ή παρατυπίες. Ως εκ τούτου, ο λογαριασμός είναι υπό έλεγχο. Φαντάζομαι ότι θέλεις να ακούσεις ότι όλα θα πάνε καλά γιατί δεν έχεις κάνει ποτέ κάτι ύποπτο. Αλλά η προφανής απάντηση είναι ότι πρώτα, πρέπει να ακούσουμε το συμπέρασμα του καζίνο.
Από όσο μπορώ να πω, δεν γνωρίζετε τον λόγο για έναν τόσο ενδελεχή έλεγχο, ούτε και εγώ. Συνήθως, τα καζίνο δεν θα το πουν αμέσως μετά την πλήρη διερεύνηση του "πράγματος". Λυπάμαι που το λέω, αλλά πρέπει να περιμένουμε.
Εάν είστε καχύποπτοι για κάτι, στοιχηματίζω ότι στοχεύετε επίσης να κατανοήσετε με μεγαλύτερη σαφήνεια τι προκαλεί το πρόβλημα. Τα καζίνο σκέφτονται το ίδιο, θα έλεγα. Αλλά δυστυχώς, το πρωταρχικό αποτέλεσμα είναι η πρόσθετη αναμονή από την πλευρά του παίκτη.
Δεν θα έλεγα ότι ένας τέτοιος έλεγχος υποδηλώνει ότι το καζίνο δεν είναι διατεθειμένο να πληρώσει, απλώς σημαίνει ότι υπάρχει κάποια ανησυχία που πρέπει πρώτα να εκκαθαριστεί.
Γνωρίζατε ότι μπορεί να είναι ένας τυχαίος πρόσθετος έλεγχος; Αυτό συμβαίνει επίσης, το σύστημα απλώς επιλέγει ορισμένους λογαριασμούς τυχαία.
Εφόσον υποβάλατε την καταγγελία, νομίζω ότι είναι καλό να αναφέρω ότι ο Tomas περιμένει την απάντησή σας. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο εάν θέλετε να απαντήσετε αμέσως.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι αυτό το καζίνο είναι από τα καλύτερα είδη, σύμφωνα με έναν πολύ υψηλό δείκτη ασφάλειας , επομένως είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει δίκαιη πιθανότητα για καλή συνεργασία εάν παραστεί ανάγκη.
Προσπαθήστε να μείνετε ήρεμοι προς το παρόν.
Hello!
If I may guess a little, I'd say the casino has found some similarities or irregularities; hence, the account is under review. I imagine you want to hear that everything will be okay because you have never done anything suspicious. But the obvious answer is that first, we need to hear the casino's conclusion.
As far as I can tell, you don't know the reason for such a thorough check, and I do not either. Usually, casinos won't tell soon after the "thing" is fully investigated. I'm sorry to say that, but we need to wait.
If you are suspicious about something, I bet you also aim to understand more clearly what's causing the issue. Casinos think the same, I'd say. But sadly, the primary effect is additional waiting on the player's side.
I would not say that such a check indicates that the casino is not willing to pay, it just means there is a certain concern that needs to be cleared first.
Did you know it may possibly be a random additional check? That also happens, the system simply picks some accounts randomly.
Since you submitted the complaint, I think it's good to mention that Tomas awaits your response. Please use this link if you would like to answer right away.
I'd like to add that this casino is among the better sorts, according to a very high safety index, so I'm convinced there is a fair chance for good cooperation if the need arises.
Try to stay calm for now.
Αυτόματη μετάφραση: