ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαζίνο καταγγελίας Ν1

Καζίνο καταγγελίας Ν1

πριν από 3 έτη από kniwli
|
3127 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Το Casino N1 αρνήθηκε να μου δώσει μια πληρωμή 40 € από τον Δεκέμβριο του 2020. Μια selfie με ταυτότητα δεν αναγνωρίστηκε, μια νέα φωτογραφία αυτού του τύπου παραμένει στην κατηγορία "ακόμα ελεγχόμενη" ακόμα και μετά από εβδομάδες.

Νομίζω ότι είναι απλώς ένα σκάνδαλο, μπορείτε να χάσετε σε ένα καζίνο, αλλά δεν πληρώνετε τα χρήματα που κερδίζετε είναι απλώς μια απάτη!

Αυτόματη μετάφραση:
kniwli
πριν από 3 έτη

They actually seem to have a very good reputation according to our website. Have you tried to ask the customer support why is it still being checked after few weeks?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

I was jsut asking just to be paid my money ( since Dezember 2020). at that time they did not accept my selfie with passport ( the first Casino that asked me to send such a type of photo) I sent them a new one with my new passport ( my elder passport was only valuable until the 31 of January ), I did not even get an answer whether my photo is now accepted or not ( I sent it 3 weeks ago) I find it ridiculous and a payout is refused but now I do not know why. What I find most disgusting is that they want me to send them some more money in a different form ( my first and only money transfer was with my credit card with no bonus claimed), but how stupid do they suggest people are ?

kniwli
πριν από 3 έτη

If you were waiting for 3 weeks to get the new photo verified, then you should definitely contact them again regarding this. Don't wait for so long. They should always react within few days.

It's actually possible that they need you to send more money using a different payment method, because they weren't able to send you the winnings using the first method. That could also be the reason why you see your withdrawal being declined. For example some Mastercards support deposits, but players are unable to receive withdrawals to then, which isn't casino's fault.

Anyways, you need to start talking to the casino just to see what they need and why they need it. I also wouldn't send them any money if they didn't talk to you.

πριν από 3 έτη

Hi,

I have been talking to the administrators of Casino N1. They did not give me any valuable reason why they could not transfer me the money to my credit card ( very strange for a german Casino ); I should create an e-wallet put a liitle amount on my account, transfer it to the Casino, then I should (in theory) get my money back. That is most suspicious for a german Casino. What is your opinion ?


πριν από 2 έτη

Πώς μπορείτε να παίξετε με ένα μόνο OC από αυτόν τον πάροχο;! Η ομάδα N1 είναι η μεγαλύτερη ένωση απάτης όλων των εποχών, οι χειριστές είναι κακούργοι, θα συμβούλευα, ευτυχώς η ακύρωση των 40 € δεν είναι πολλά και μείνετε μακριά από αυτήν την ένωση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη


τα χρήματα μου επιστράφηκαν χάρη στο Casino Guru.



Αυτόματη μετάφραση:
kniwli
πριν από 2 έτη

I'm really happy we could help here and I'm also glad the casino was willing to cooperate 🙂


Just in case someone wants to take a look at your complaint: https://casino.guru/n1-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1

πριν από 1 έτος

Το καζίνο N1 είναι μια συνολική απάτη, με εξαπάτησαν με 60 δολάρια και έχετε το μήνυμα όταν επαληθεύτηκε ο λογαριασμός, δεν πληρώνει είναι απάτη και ότι δεν χρησιμοποίησα μπόνους και κέρδιζα πάρα πολλά, έβγαλα το παιχνίδι και δεν μπόρεσα να μπω ξανά

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
grego764
πριν από 1 έτος

Hello,

this casino earned a very good reputation, so I would like to learn more about your issue - if I may.

Did you receive an email explaining why your winnings were voided, or your withdrawal canceled?

Have you breached any terms and conditions even unintentionally maybe?

We could be able to help, just share what has happened.

Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν μπόρεσα να μπω , το πρώτο είναι ότι δεν με έχουν πληρώσει ακόμα , δεν μου στέλνουν καν ειδοποιήσεις , μου λένε μόνο ότι είναι σε εκκρεμότητα , δεν έχω παραβεί καμία πολιτική , αφού δεν το κάνω ήθελα να κάνω οτιδήποτε για να κερδίσω γιατί αυτό είναι τύχη, η εξυπηρέτηση πελατών το τελευταίο πράγμα που μου είπατε ήταν να σας γράψω αργότερα, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι καν έτοιμοι, σημειώστε: η ανάληψη υποτίθεται ότι δεν θα διαρκούσε περισσότερο από 20 λεπτά και έχουν περάσει δύο μέρες από την τελευταία που ζήτησα

Αυτόματη μετάφραση:
grego764
πριν από 1 έτος

Hello there,

for a better idea, we allow casinos 14 full days to proceed with the payment. Anyway, it's usual that it takes a couple of days depending on the payment option you chose.

I think you should wait. Has your account been fully verified, please?

πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω αν δουλεύετε για αυτούς αλλά είναι κλέφτες, δεν ξέρω γιατί τους υπερασπίζεστε τόσο πολύ, έχω καταγράψει τις συζητήσεις τους και όλα όσα συμβαίνουν, τις απαντήσεις τους και όλα αυτά, αυτό είναι το καζίνο που χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να πληρώσει. και αν σου λείπει η απαίτηση από τη στιγμή που θα σε μπλοκάρουν, αυτό είναι για να απελπιστείς όπως βλέπω αφού έχεις τα χρήματα στην πλατφόρμα τους και δεν θέλουν να χάσουν, ελπίζω να μην μπει κανείς και είμαι πρόθυμος να τα δώσω όλα τις πληροφορίες που απαιτούνται για την επιβεβαίωση της αλήθειας μου

Αυτόματη μετάφραση:
grego764
πριν από 1 έτος

Hello,

I do not work for any casino. I just kindly informed you that even our Complaint Team allows casinos 14 days time period associated with complaints.

It's not defending, it's sharing information. I think you should submit the complaint, so you'll see how we proceed.

Feel free to do so here and provide everything related to your issue:

https://casino.guru/complaints/create

πριν από 3 εβδομάδες

Μην παίζετε στο n1 και στο feumzi ή σε όλα τα καζίνο της Μάλτας και του Κουρασάο. Την διώκουν για παράνομο τζόγο. Αυτήν τη στιγμή αντιμετωπίζω προβλήματα λόγω του n1 casino και του richprice.


Μην παίζετε. Περιμένει διαφημίσεις ακόμα και φυλάκιση

Αυτόματη μετάφραση:
omibun6
πριν από 3 εβδομάδες

Sorry for your current situation. Please have a look at my answer to your other post here.

omibun6
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σου omibun...αυτό που περνάω με αυτό το Casino N1 είναι πραγματικά αηδιαστικό. Απλώς δεν θέλουν να πληρώσουν τα κέρδη μου και κάνουν ό,τι είναι ανόητο να μην κάνω. Είναι απίστευτο αυτό που κάνουν. Αυτά τα ηλίθια κόλπα είναι απλά πραγματικά ανόητα. Παίζω πολλά χρόνια αλλά δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Είναι πραγματικά απατεώνες. Με εκνευρίζει τόσο πολύ. Το πρόβλημα είναι ότι εμείς (οι παίκτες) είμαστε πάντα οι χαμένοι, λυπηρό αλλά αληθινό.

Αυτόματη μετάφραση:
lefterismusic
πριν από 2 εβδομάδες

I would really recommend you to have a little more patience, if possible, and let's see how your complaint will be resolved.🙏🤞

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα