Cashback casino online

πριν από 3 έτη από 9711680
|
5204 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Γεια είμαι νέος εδώ ...

Ήθελα να δω τη γνώμη σας για ένα πρόβλημα επιστροφής χρημάτων σε ένα διαδικτυακό καζίνο.

Πήρα επιστροφή χρημάτων με επιστροφή χρημάτων ύψους 600 ευρώ. Οι όροι λένε ότι η μέγιστη απόδοση σε αυτή την περίπτωση είναι 10 φορές το 600. Κέρδισα περισσότερα από 6000 και ζήτησα ανάληψη ... καθώς το μέγιστο είναι 6000, αφαίρεσαν τα 600 και είχα μια εκκρεμή ανάληψη 5400 ... από εδώ, μου έκαναν μια πρώτη πληρωμή 400. Αφήνοντας 5000 σε εκκρεμότητα ... αλλά τότε, νομίζοντας ότι αυτά τα χρήματα ήταν ήδη δικά μου, τα επέστρεψα για να συνεχίσω να παίζω ... με αυτό κέρδισα πάνω από 10.000 ευρώ ...

Τώρα μου λένε ότι αφού έπαιζα με χρήματα που προήλθαν από μετρητά με όριο νίκης, δεν θα με πληρώσουν τίποτα που κέρδισα όταν επέστρεψα στο υπόλοιπο ...

Ερμηνεύω ότι αυτά τα χρήματα ήταν ήδη δικά μου, αφού η βάση τους έχει μειωθεί και είναι πλέον διαθέσιμη για συλλογή ... δεν πρόκειται να μου πληρώσουν τίποτα που κέρδισα ... πώς τα βλέπετε;

Αυτόματη μετάφραση:
9711680
πριν από 3 έτη

Hi, you got a cashback, which is basically a form of bonus. If they said the max. withdrawal is 10 times 600 for the bonus, then you can withdraw max. 10 times bonus. The pending withdrawal doesn't mean the money is yours. The withdrawal rules always apply until the withdrawal is processed. If you waited until the withdrawal is processed (5000) and then you would deposit these 5000 into the casino and won 10 000, it would be alright, because there would be no rules applied to your 5000 deposit.

So according to what you describe here, they should still pay you the 5000, but not the rest. That's how I see it.

Daniel
πριν από 3 έτη

Σας ευχαριστώ πολύ Ντάνιελ για την αξιολόγηση και την απάντησή μου ... ούτως ή άλλως, νομίζω ότι το καζίνο δεν πρέπει να επιτρέψει να επιστρέψει για να ισορροπήσει μια ανάληψη που δεν παραδέχεται πιθανό κέρδος και να το χάσετε μόνο ... ή να το προειδοποιήσετε όταν το επιστρέψετε να ισορροπήσω για να αποφύγω τις ώρες παιχνιδιού άχρηστα, όπως μου συνέβη.

Παρόλα αυτά, σε αυτήν την περίπτωση υπήρξαν περίεργα πράγματα ... δεν εξήγησα χθες ότι είχα 2 αιτήσεις αναλήψεων ... μία από τις 5400 (η επιστροφή χρημάτων) και μια άλλη από 2100 από κατάθεση χωρίς περιορισμούς. Το 5400 ένα περίμενε περισσότερο από μια εβδομάδα για επεξεργασία ... και το 2100, το είχα ζητήσει μόνο ώρες πριν ... (δεν επεξεργάστηκαν ποτέ μια ανάληψη σε λιγότερο από μία εβδομάδα)

Έλαβα 2500 στον λογαριασμό μου ... και ερμήνευσα ότι ήταν από την παλαιότερη ανάληψη ... και είχα ένα νέο συνολικό υπόλοιπο 5000, χωρίς να διευκρινίσω σε ποιο κεφάλαιο αντιστοιχούσε ... Νόμιζα ότι μου είχαν πληρώσει το παλαιότερο ...

Τότε, μου απάντησαν ότι πρώτα μου πλήρωσαν τις τελευταίες ώρες πριν (2100) και 400 από το παλιό ... σε καμία περίπτωση το υπόλοιπο που δεν είχε αναλάβει την είσπραξη προήλθε, καθώς το ποσό δεν αντιστοιχούσε πλέον οποιοδήποτε από τα ζητούμενα ... εν συντομία, 10.200 ευρώ κέρδους που δεν με πληρώνουν (αλλά πληρώνουν τα 5.000 των μετρητών) ...

Λοιπόν, βλέπω περίεργες πρακτικές σε αυτήν την περίπτωση, αλλά ευχαριστώ για τη γνώμη και τους σεβασμούς

Αυτόματη μετάφραση:
9711680
πριν από 3 έτη

I can see you actually never mentioned the casino brand. Where did you play when it happened?

I can aggree that it's very strange that you requested 2 withdrawals - 2100 and 5400, but you received one withdrawal of 2500. When I worked in a casino, this wouldn't even be possible to happen. You either approve the withdrawal or decline, but you can't just move money from one withdrawal to another withdrawal request.

I'm just thinking that maybe their max. withdrawal is 2500 and since 2100 + 5400 is 7500, that would be exactly 3x 2500. It would be nice to have the warnings that you described above, but it's something that simply isn't the business standard. I'm not even sure if there's any casino that would warn you about this at all. There are casinos that warn you about losing a bonus money when you request a withdrawal with a positive bonus balance on your account, but that's another story.

Daniel
πριν από 3 έτη

Ευχαριστώ τον Daniel ξανά για την απάντησή σας.

Επιτρέψτε μου να μην αναφέρω το όνομα του καζίνο προς το παρόν ... αλλά μπορώ να πω ότι είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα ονόματα στις μαύρες λίστες (πάρα πολύ άσχημα που δεν ήξερα όταν το ξεκίνησα πριν από πολύ καιρό) . Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό τα σχόλιά μου μπορούν να φτάσουν στα αυτιά τους, και διάβασα εδώ και πολύ καιρό ότι είχαν κλείσει λογαριασμούς χωρίς λόγο για έναν παίκτη, ακόμη και απειλές λόγω αρνητικών σχολίων στα φόρουμ ... και μου οφείλουν ακόμη τα χρήματα επιστροφής χρημάτων, τα οποία εκκρεμούν συλλογή. Το περιμένω.

Έχουν αρκετά περιορισμένο ποσό και χρόνο, αναλήψεις, στο βαθμό που, παίζοντας λίγο υψηλό σαν εμένα, δεν μπορώ να ζητήσω αναλήψεις ακόμη και για το ποσό που έχει κατατεθεί, εκτός αν κάνω νέες καταθέσεις (με την προϋπόθεση ότι δεν μπόρεσα να δω τους όρους και τους κανονισμούς του). Δεν καταλαβαίνω ότι, καταθέσεις χωρίς προώθηση ή μπόνους, ο χρόνος πληρωμής εξαρτάται από νέες καταθέσεις, αλλά το κάνουν. Εάν δεν καταθέσετε περισσότερα, χρειάζεται πολύς χρόνος για να συλλέξετε έως όσα βάλετε.

Και στη συνέχεια, ανοίγουν σταδιακά το πιθανό ποσό ανάληψης για εσάς, κατά την πραγματοποίηση καταθέσεων. Είναι αλήθεια ότι πολλές αιτήσεις ανάληψης συσσωρεύονται. Εάν έχω εκκρεμεί ανάληψη, π.χ. 1000 ευρώ, και ένα άλλο π.χ. 3000, διαφορετικών ημερομηνιών, με πληρώνουν για παράδειγμα 2500 ευρώ. λαμβάνοντας υπόψη, εξαφανίζοντας τις δύο αναλήψεις που ζητήθηκαν αρχικά και αφήνοντας μια νέα ανάληψη εν αναμονή 1500 ευρώ τη νέα ημερομηνία ... ότι η νέα ανάληψη, δεν το ζήτησα, αλλά στην πραγματικότητα αντιστοιχεί στο ποσό που έχει παραμείνει εν αναμονή πληρωμής, και ως εκ τούτου δεν έχω ισχυριστεί ποτέ ότι ...

Μέχρι τώρα δεν υπήρχε πρόβλημα για αυτό, επειδή όλες οι αναλήψεις είχαν πλήρη δικαιώματα και δεν επηρεάστηκαν από κανένα όριο προωθήσεων ή μπόνους. Και βαθιά, δεν με ενδιέφερε το αίτημα στο οποίο αναφέρεται η πληρωμή, καθώς τα ποσά ήταν σωστά. τι συνέβη τώρα? Λοιπόν, είχα ζητήσει απόσυρση περισσότερο από μια εβδομάδα πριν, το οποίο είχε ήδη το μέγιστο όριο παροχών της και μια άλλη ζήτησε μια εβδομάδα αργότερα χωρίς κανένα όριο λειτουργίας. Σε αυτήν την περίπτωση, ήταν 5400 με όριο, και 2100 χωρίς ... αλλά η παραγγελία του αιτήματος ήταν 5400 την εβδομάδα πριν ... Πώς ήθελαν να με πληρώσουν μόνο σε αυτήν την πληρωμή 2500, λένε ότι με πλήρωσαν πλήρης για 2100 και 400 cashback ... εξαφανίζοντας και τα δύο αιτήματα ανάληψης και

5.000 απομένουν σε εκκρεμότητα από το casback ... αλλά δεν μου είπαν για αυτό. Υποθέτω ότι πληρώθηκα πρώτα για αυτό που ζήτησα πρώτα ...

Όταν επέστρεψα για να εξισορροπήσω το σύνολο που είχα αφήσει (δεν μπορούσα να χωρίσω), ερμήνευσα ότι επέστρεψα μέρος του κεφαλαίου που δεν είχε περιορισμό. Και πάω και κερδίζω 10.300 ευρώ με αυτό ... και τώρα λένε ότι δεν πληρώνουν τίποτα επειδή προήλθε από επιστροφή χρημάτων.

Αυτή η πληρωμή μου έκαναν 2500, ήταν μια μέρα μετά το αίτημά μου για 2100 χωρίς όριο ... Δεν έχουν πληρώσει ποτέ μια ανάληψη τόσο γρήγορα ... αλλά τώρα λένε ότι ήταν ... που με πλήρωσαν αμέσως την προηγούμενη ημέρα , αλλά μόνο ένα μέρος της εβδομάδας πριν ...

Και με αυτό πρέπει να μείνω, γιατί λένε ότι είναι έτσι και περίοδος ... δεν θα με πληρώσουν.

Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει τρόπος για κάποιον να διαιτητή ότι ...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και συγχωρέστε το ρολό που έχω εξηγήσει, αλλά για μένα ήταν σημαντικό γιατί είναι πολλά χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
9711680
πριν από 3 έτη

I'm sorry to say that, but since you say they're even on blacklists, what do you expect now? I understand that they didn't process the older withdrawal request, but they processed the new one a day after, which is unusual. Maybe they did this on purpose, because they didn't want to pay you the rest of winnings so they basically created an opportunity for breaking their terms and conditions, which you probably did. On the other hand, as you say, they request new deposits from you even though it's not mentioned in their terms and conditions.


Simply said, there are predatory casinos that don't care about their reputation or players satisfaction. They just go after money. That's why Casino Guru project was created. We're not telling people to stop playing in casinos, but we just want to help them to choose the best ones according to our deep and regular testing and avoid the bad ones. So what's the current situation. Do you think they're going to pay you the cashback?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Daniel
πριν από 3 έτη

Γεια σου και πάλι.

Η άποψή μου είναι ότι θα μου πληρώσουν όσα επέστρεψα στο υπόλοιπο σύμφωνα με αυτούς από την επιστροφή χρημάτων, και υποθέτω ότι με αρκετά αργό ρυθμό, αλλά κανένα από τα 10.300 οφέλη. Υπάρχουν ακόμα εκείνα τα χρήματα στο υπόλοιπό μου, αλλά φαντάζομαι ότι θα εξαφανιστούν στην επόμενη πληρωμή που με κάνουν ...

Αυτόματη μετάφραση:
9711680
πριν από 3 έτη

Then I can only wish you good luck in receiving what you earned with the cashback 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια σου Ντάνιελ, χαιρετισμούς μετά από πολύ καιρό ... συγγνώμη που δεν έγραψα ξανά, γιατί κατέληξα τόσο βαρεμένος με αυτό που μου συνέβη, που έχασα όλο το ενδιαφέρον ... ευχαριστώ για τη βοήθειά σου εκείνες τις μέρες ...

Κατέληξα τόσο εμμονή, που έκανα νέες ισχυρές καταθέσεις, αφού μου πλήρωσαν μόνο ένα μέρος αυτού που είχα ... αλλά χειροτέρεψε. Καθώς έχασα πολύ, όταν κέρδισα δεν θα με άφηναν να κάνω ανάληψη ακόμη και το ήμισυ της κατάθεσης, το οποίο ήταν αρκετό ... κατέληξα τόσο βαριεστημένος, που ακύρωσα τον λογαριασμό που ισχυριζόταν ότι είχε πρόβλημα με το παιχνίδι, το οποίο έγινε αλήθεια, υποδεικνύοντας ότι δεν ήθελα να λάβω καμία επικοινωνία.

Εκείνες τις μέρες, σας είπα ότι δεν ήθελα να αποκαλύψω το όνομα του καζίνο αυτή τη στιγμή. Τώρα δεν με νοιάζει, γιατί νομίζω ότι δεν μπορούν να ανταποδώσουν κάτι που με επηρεάζει.

Αυτό είναι το play2win, το οποίο παρά το γεγονός ότι δείχνει το κλείσιμο του λογαριασμού λόγω προβλημάτων με το παιχνίδι, συνεχίζει να μου στέλνει, περιστασιακά, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με προσφορές.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη μεγάλη βοήθεια που λάβατε από εσάς εκείνες τις ημέρες. Και αν αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο σε κάποιον, θα είναι αρκετό ...

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
9711680
πριν από 2 έτη

I'm sorry to hear about your negative experience. Anyway, thank you for sharing it with us and I honestly hope you'll fine a place where you'll be much happier 🙂 Let us know if you eventually find it.

πριν από 2 έτη

Διαβάζω συνεχώς για παρόμοια προβλήματα όταν πρόκειται για πληρωμές. Υπάρχουν απλώς λίγες δίκαιες ιστοσελίδες καζίνο. Πήγαινα πάντα σε ένα τοπικό καζίνο. Από την πανδημία, αυτό έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο, ειδικά αν δεν σκοπεύετε να εμβολιαστείτε. Ο συνάδελφός μου πρόσφατα μου πρότεινε έναν εξαιρετικό ιστότοπο, όπου μπορείτε να λάβετε εξαιρετικές συμβουλές στο διαδίκτυο για οποιοδήποτε πρόβλημα. Ο συνάδελφός μου και εγώ κερδίζουμε τακτικά στο καζίνο και με την επόμενη νίκη μπορούμε επιτέλους να αντέξουμε οικονομικά το οδικό ταξίδι μας στη Φινλανδία.

Δημοσίευση από Gibsoneakye Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα