ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαθυστερημένη απόσυρση και έλλειψη επικοινωνίας από το Casinostugan

Καθυστερημένη απόσυρση και έλλειψη επικοινωνίας από το Casinostugan

πριν από 6 μήνες από eli1
|
1150 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Γεια σου γκουρού του καζίνο,


Σας γράφω με μια ερώτηση σχετικά με μια καθυστερημένη απόσυρση από το Casinostugan. Για ένα ποσό 10.411 SEK στο Casinostugan και ζήτησα την απόσυρση στις 27 Απριλίου. Αν και έχουν περάσει πάνω από πέντε ημέρες από τότε που ζήτησα την απόσυρση, δεν έχω λάβει ακόμη καμία επιβεβαίωση ή ενημέρωση από το Casinostugan.


Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών του Casinostugan, αλλά δεν μπόρεσαν να μου δώσουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με το γιατί καθυστέρησε η ανάληψη ή πότε μπορώ να περιμένω να τη λάβω. Αν και έχω ζητήσει ενημέρωση, δεν έχω λάβει απάντηση που να μου δίνει σαφήνεια για την κατάσταση.


Κατανοώ ότι οι αναλήψεις μπορεί να διαρκέσουν κάποιο χρόνο, αλλά η έλλειψη επικοινωνίας και ενημέρωσης από την πλευρά του Casinostugan είναι ανησυχητική. Ως παίκτης, περιμένω να ενημερώνομαι για τις συναλλαγές μου και να μου λένε γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις.


Ελπίζω ότι εσείς στο Casino Guru μπορείτε να με βοηθήσετε να διευκρινίσω αυτήν την κατάσταση και ότι μπορείτε να βοηθήσετε στην επικοινωνία με το Casinostugan για να λύσετε το πρόβλημα. Θα εκτιμούσα κάθε βοήθεια που μπορώ να λάβω για να διασφαλίσω ότι η ανάληψή μου διεκπεραιώνεται σωστά και ότι λαμβάνω τα κέρδη μου χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.


Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και ανυπομονώ να ακούσω από εσάς σχετικά με αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
eli1
πριν από 6 μήνες

Hello, I see you have a problem with your withdrawal, which has been going on for a few days and the casino hasn't given you any clear reason why this is the case, which is a pity, because it would certainly be useful. 

Anyway, have you verified your account here successfully ? It is also important to say that we are giving the casinos 14 days to resolve this process and if they don't, then we will try to contact the casino. 

I will also ask you if you played with any bonus or not ?

However, we will see what happens and if things get moving or if the casino will not respond. 

I wish you to get this resolved as soon as possible. 

πριν από 6 μήνες

Γειά σου,


Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας και για τον χρόνο που αφιερώσατε για να ασχοληθείτε με το θέμα μου.


Το τμήμα παραπόνων του Casino Guru επικοινώνησε μαζί μου και ενημερώθηκα ότι πρέπει να περιμένω 14 ημέρες πριν υποβάλω μια καταγγελία. Ως εκ τούτου, σκοπεύω να περιμένω περαιτέρω έως ότου παρέλθει αυτός ο χρόνος πριν προβώ σε οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια. Εάν και πάλι δεν έχω λάβει απάντηση από το Casinostugan μετά από αυτό το διάστημα, θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας για περαιτέρω βοήθεια.


Σχετικά με την ερώτησή σας σχετικά με την επαλήθευση λογαριασμού, όντως προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών του Casinostugan και ρώτησα εάν χρειάζονται κάποιου είδους επαλήθευση από την πλευρά μου. Ωστόσο, με ενημέρωσαν ότι δεν απαιτείται επαλήθευση αυτή τη στιγμή.


Για να απαντήσω στη δεύτερη ερώτησή σας, όχι, δεν έχω παίξει με κανένα μπόνους κατά τη διάρκεια της θητείας μου στο Casinostugan.


Εκτιμώ πραγματικά τη γρήγορη απάντηση και τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα. Είναι πολύ πολύτιμο για μένα να λαμβάνω υποστήριξη και καθοδήγηση σε αυτή τη διαδικασία.


Ευχαριστώ και πάλι για όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
eli1
πριν από 6 μήνες

You're welcome, we try to help every player in his situation if we can. 

Also thank you for answering my questions and as far as verification is concerned, it is not always necessary for casinos. Most of the time it is on the first withdrawal but it is not always the rule. 

Anyway, they could definitely use a reason why you haven't received the money yet, but since you don't have anything, we'll just have to be patient and wait and see how things develop. 

Of course, you can notify me and the complaint team of any changes. 

I'll keep my fingers crossed that it gets sorted out and you get your money. 

Good luck. ☘️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα