ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαθημερινή αποστολή SMS με προσφορές

Καθημερινή αποστολή SMS με προσφορές

πριν από 2 μήνες από edelweissastur
|
831 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, λαμβάνω καθημερινά SMS με διαφημίσεις από καζίνο στα οποία δεν είμαι εγγεγραμμένος. Έχω επικοινωνήσει με τον καθένα και μου λένε ότι δεν τα στέλνουν, ότι τα στέλνουν τρίτοι. Ακόμα κι αν το μπλοκάρω, κάθε φορά το στέλνουν με διαφορετικό αριθμό, οπότε είναι αδύνατο να το μπλοκάρω. Μεταξύ αυτών είναι τα Román Casino, Need for spin, Gransino, BDMnet, RTBet, Fortuna Plus, Ritmo Oro, μεταξύ πολλών άλλων. Τα περισσότερα προέρχονται από 611 ή 601. Ποιος είναι ο τρόπος αναφοράς αυτών των αποστολών, παρακαλώ;

Χαιρετισμούς και ευχαριστίες

Αυτόματη μετάφραση:
edelweissastur
πριν από 2 μήνες

Hey, quite an unpleasant moment I would say. Have you tried calling the operator to see if something can be done to stop getting such text messages ? That's probably the first thing I'd try. 🙂

πριν από 2 μήνες

Έχω πάρει τηλέφωνο, ναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Και η μόνη επιλογή είναι να αποκλείσετε τον αριθμό, αλλά κάθε SMS που λαμβάνετε είναι ένας νέος αριθμός.

Αυτόματη μετάφραση:
edelweissastur
πριν από 2 μήνες

I thought about creating a new number but that is probably not the easiest choice in many cases. So the operator wasn't able to recommend anything else, yes ? Then I guess there are not many options what to do. 

I was thinking that if it's not a lot of casinos where you play , maybe unsubscribe from such things but I don't know if that will help 100% either, that's just what I was thinking. 

I hope you'll be able to sort it out somehow.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα

Δεν είμαι καν εγγεγραμμένος σε αυτούς, οπότε δεν υπάρχει τίποτα για ακύρωση.

Αυτόματη μετάφραση:
edelweissastur
πριν από 2 μήνες

Not even in any sister casinos ?

πριν από 2 μήνες

Ούτε

Αυτόματη μετάφραση:
edelweissastur
πριν από 2 μήνες

Then I am not sure what else I could advise. I know that a player also wrote this once, but it was sent to his email. Also from casinos where he was not registered. But eventually he managed to block it. If even the operator can't help you, then all I can really think of is to get a new number. 😕

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα