ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΠΛΟΥ.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΠΛΟΥ.

πριν από 6 μήνες από adrianvulkan1
|
1340 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ WERONIKA ΑΠΟ ΤΟ GURU CASINO.

ICE CASINO ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΟΓΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ. ΦΥΣΙΚΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ MAX ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΚΕ. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ. ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΚΑΙ EMAIL ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΚΕ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ DEPO. ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΧΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.

ΚΥΡΙΟΣ. Η WERONIKA ΖΗΤΗΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΣΟΚ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΛΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΛΙΣΤΑ ΠΗΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ, Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ, ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΗΤΙΚΟΥ ΜΟΥ,

ΠΕΡΙΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ. ΚΥΡΙΑ. Η WERONONIKA ΜΟΛΙΣ ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ. ΕΔΕΙΞΑ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΚΑΚΟ. ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ EMAIL ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ.

Η WERONIKA ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ. ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, «ΕΧΩ 2 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ».

1 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ KYC; ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΩΝΟΣ.

2, ποιες δραστηριότητες πρέπει να εκτελούνται από έναν συνηθισμένο παίκτη που έχει επαληθεύσει τον εαυτό του, αλλά δεν γνωρίζει ότι έχει ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό ... παρακαλώ κοιτάξτε τη διατριβή μου, αν κάποιος γνωρίζει την απάντηση, παρακαλώ, σας ευχαριστώ







Αυτόματη μετάφραση:
adrianvulkan1
πριν από 6 μήνες

Hello. I'm sorry Veronika, together with our complaint team, was not able to help you any further with your complaint. She noted there: "I apologize, but it appears that both accounts have the same name and date of birth, indicating that they may belong to you.", which was the the reason for violating the terms.

Have you tried to contact the licensing authority, as you said you would like to do? Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.

We do understand that this is probably not a full-fledged explanation for you, but if we do not have the opportunity to prove that the player did not make a mistake, there are not many possibilities to close the complaint precisely in the player's favor. Therefore, I would really advise to try the authority. Hopefully you'll have better luck there.🤞









πριν από 6 μήνες

Γειά σου.

Romi, θέλεις να μου απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις μου<<

Ποιος είναι ο σκοπός της επαλήθευσης kyc; Για ποιο σκοπό εκτελείται;

Οι κανονισμοί για τη δημιουργία πολλαπλών λογαριασμών είναι γραμμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε ένας παίκτης που έχει την παραμικρή υποψία για σύνδεση με άλλο λογαριασμό θα αποκλειστεί. Επειδή το καζίνο δεν εξηγεί πραγματικά την κατάσταση, αποφασίζει μόνο ότι, για παράδειγμα, δημιουργήθηκε ένας λογαριασμός που έχει παρόμοιες συνδέσεις με τον λογαριασμό σας και παραβήσατε τους κανονισμούς. Ακόμα κι αν ήσασταν, χρησιμοποίησε όλα τα επιχειρήματα και απέδειξε ότι δεν δημιουργήσατε δεύτερο λογαριασμό. Θα ακούτε πάντα ότι έχει δημιουργηθεί ένας πολλαπλός λογαριασμός.

Ρόνια, δεν περιμένω ούτε τύχη, ούτε τύχη, απλά δεν μου δόθηκε ευκαιρία να εξηγηθώ, έκανα ότι ήθελε η Βερόνικα, έδωσα τα προσωπικά μου στοιχεία και τίποτα... Απλά θα γράψω εκεί για συνειδητοποίηση , δεν έχω παράπονο για το Goru Casino, πέρα από την ανάρμοστη συμπεριφορά της Weronika, με εκτίμηση



Αυτόματη μετάφραση:
adrianvulkan1
πριν από 6 μήνες

Hello. The purpose of KYC is to know everything about the player, so the casino needs to check all the documents and make sure there is no any suspicion of fraud, I could say. And this includes having a multiple accounts, as well.

I'm really sorry we couldn't be more helpful this time. If you feel, that you weren't given an opportunity to explain yourself, and you have strong prove that it was not you, who opened the second account, you could try to reopen your case. I can not promise you anything, of course, it is just a suggestion. I hope you will be able to get another chance. 🤞

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα