ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚατατέθηκε μέσω τραπεζικού εμβάσματος και τώρα απαιτείται απόδειξη από την Paysafe για ανάληψη

Κατατέθηκε μέσω τραπεζικού εμβάσματος και τώρα απαιτείται απόδειξη από την Paysafe για ανάληψη

πριν από 2 έτη από Highroller
|
4345 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας μαζί,


Έχω το πρόβλημα ότι στις 26 Αυγούστου 2022 έκανα μια κατάθεση στον μακροχρόνιο λογαριασμό μου στο Platin Casino.

Αφού κέρδισα 300 ευρώ και ήθελα να τα πληρώσω, έλαβα το email την επόμενη μέρα ότι μου έλειπε το αποδεικτικό ταυτότητας (απόδειξη πληρωμής από την Paysafecard), αν και παίζω χρόνια και μπορούσα πάντα να πληρώσω χωρίς κανένα πρόβλημα .


ps: Δεν έχω πληρώσει μέσω Paysafe για τουλάχιστον 10 μήνες.


Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν έκανα καν κατάθεση μέσω Paysafe και γιατί δεν ζητείται κατά την κατάθεση, αλλά μόνο όταν έχεις κερδίσει κάτι.

Έγραψα στη ζωντανή συνομιλία, μου έδωσε μια περίοδο κατά την οποία είχα καταθέσει στο Paysafe για 10 μήνες και ότι έπρεπε να καλέσω αυτήν την περίοδο για συναλλαγές στον λογαριασμό μου στο Paysafe και να στείλω το στιγμιότυπο οθόνης με email, κατάθεση redlino και όνομα χρήστη κ.λπ. Δυστυχώς, δεν μου το εμφανίζει αυτό στο λογαριασμό μου Paysafe, οπότε δεν ξέρω πώς να προχωρήσω. Ήταν επίσης ένα πλατινένιο premium μέλος για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η υποστήριξη μιλάει δίπλα μου. Προσπάθησα να σας στείλω το προφίλ του λογαριασμού μου στο Paysafe με email αριθμού πελάτη κ.λπ. Αυτό απορρίφθηκε επειδή δεν υπάρχει κατάθεση στο Platincasino για να το δείτε.


Ζητώ βοήθεια




Αυτόματη μετάφραση:
Highroller
πριν από 2 έτη

Hello,

to me, it seems that the casino needs you to deposit some amount via Paysafe and send the proof of this transaction to evaluate the payment option. I also think that all those documents used for verification must not be older than let's say 6 months (just an example), so you need to update them.

Anyway, which method did you use for the deposit, and which withdrawal option did you opt, please?

πριν από 2 έτη
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό

Μου φαίνεται ότι θέλετε απλώς να σταματήσετε τους ανθρώπους όταν πληρώνετε με την ελπίδα ότι θα στοιχηματίσουν τα χρήματα που έχουν κερδίσει.


Δεν κατέθεσα στην Paysafe, αυτό είναι το αστείο ότι τώρα θέλεις απόδειξη πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
Highroller
πριν από 2 έτη

I get that your reply is meant for the casino, be assured that am not a casino employee 🙂. Hence I will not speak on their behalf.

You should inform the casino directly. There may be some sort of misimpression after all.

I just tried to figure out, why would the casino asks you about Paysafe, that's all. Kindly keep in mind, that restrictions caused by Germany's gambling law can affect the available payment options. Everything associated with a bank account needs to be closely verified.

Highroller
πριν από 2 έτη

Γειά σου!

Ίσως να τους απειλήσει με αυτά τα πράγματα... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ ή επίσης https://gluecksspielhero.at/ Ίσως βοηθήσει... σίγουρα δεν μπορεί να βλάψει. .. χαχαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σέρβους άνθρωποι,


Το Platin Casino είναι ένα πολύ αμφίβολο καζίνο και δεν συνιστούμε να παίξετε εκεί.


Έχω κρατηθεί για 3 εβδομάδες αν και τα χρήματα έχουν ήδη χαθεί.


προτιμά να παίζει με αξιόπιστους παρόχους όπως wunderino κ.λπ.


Η συμβουλή μου έχει πλέον τερματίσει τον πολυετή κύριο λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Highroller
πριν από 2 έτη

Hello,

Not sure I understand what has happened but it seems that you lost your balance in the platin Casino, am I correct?

Do you need any help, I wonder?

πριν από 3 μήνες

Γειά σου

Επειδή είμαι από τη Γερμανία, δεν μπορώ να δω κριτικές ή παράπονα για το Platin Casino. Ζήτησα απόσυρση πριν από 4 ημέρες και δεν έχω ακούσει τίποτα από τότε. Δεν απαντούν σε email και δεν φαίνεται να υπάρχει ζωντανή συνομιλία. Είχε κανείς κάποια κακή εμπειρία πρόσφατα;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 3 μήνες

Hi, according to what I've been watching I've seen that other players also had some problems in the last days but eventually it was solved. I see you've been waiting for 4 days. Is this your first withdrawal or did you have some successful ones before ? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, όχι δεν ήταν η πρώτη μου απόσυρση, γι' αυτό και εξεπλάγην. Τα χρήματα ήταν στο λογαριασμό μου χθες, οπότε όλα είναι καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

I'm glad, sometimes you just need to wait for a while and if you know how it works here, sometimes players can count on less delay. 

Anyway, when everything is solved it's great. Keep up the good work. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα τώρα. Θέλουν απόδειξη Paysafe, αλλά πλήρωσα μέσω άμεσης μεταφοράς (Apple Pay) και τώρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Έχουν ήδη την τραπεζική μου απόδειξη και τα πάντα, αλλά τώρα δεν επικοινωνούν πια.

Αυτόματη μετάφραση:
Murphy2106
πριν από 2 εβδομάδες

I truly don't understand why they would want a proof of Paysafe, though.

Have you ever used it at this casino to deposit before?

Surely try to contact the support regarding this by email and inform us about the answer you get, please.

πριν από 2 εβδομάδες

Ναι, έχω πληρώσει με Paysafe μερικές φορές στο παρελθόν. Αλλά τώρα πλήρωσα με Apple Pay. Τι πρέπει να κάνω; Διαγραφή του λογαριασμού μου στο Paysafe και αποστολή επιβεβαίωσης; Τους έχω γράψει αρκετές φορές ότι πλήρωσα με Apple Pay. Δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και 3 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Τώρα ήρθε αυτό το μήνυμα. Δεν έχω καν πιστωτική κάρτα και δεν έκανα κατάθεση χρησιμοποιώντας Paysafe αυτή τη φορά.


Η εκκρεμή ανάληψη των 700 EUR ακυρώθηκε.

Προσωπικό μήνυμα από την Ομάδα Υποστήριξης Πελατών: Ανεβάστε μια κίνηση πιστωτικής κάρτας ως απόδειξη των καταθέσεων που πραγματοποιήσατε μέσω της κάρτας ApplePay. Βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα των καταθέσεων στο καζίνο ΜΑΣ είναι ορατές. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι το όνομα του κατόχου της πιστωτικής κάρτας ή/και το IBAN είναι ορατά στη δήλωση. 2024-10-26 09:52:46 60 EUR Για να επαληθεύσουμε πλήρως τον λογαριασμό παίκτη σας για μελλοντικές καταθέσεις/αναλήψεις, χρειαζόμαστε τα ακόλουθα έγγραφα: Για να επαληθεύσουμε τον τρόπο πληρωμής σας στο PaySafe, σας ζητάμε να ανεβάσετε μια απόδειξη κατάθεσης Paysafe ως PDF στον λογαριασμό παίκτη σας. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στις "Συναλλαγές" στο μενού στο επάνω μέρος της σελίδας και επιλέξτε την ημερομηνία της τελευταίας κατάθεσής σας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο μπλε εικονίδιο «Εκτυπωτής» για να ανοίξετε και να αποθηκεύσετε τη σύνοψη της συναλλαγής σε μορφή PDF. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα, ο αριθμός πελάτη, η διεύθυνση και η κατάθεσή σας είναι ορατά.

Αυτόματη μετάφραση:
Murphy2106
πριν από 2 εβδομάδες

In this case, I would really suggest you file a complaint here with our team. They will guide you through all this and do everything possible to help you get it solved.

What do you say?

If you'd like to go for it, please follow this link and explain there the whole situation.

Let us know if you need any assistance, and keep us informed about any updates, please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα