Γεια σας μαζί,
Έχω το πρόβλημα ότι στις 26 Αυγούστου 2022 έκανα μια κατάθεση στον μακροχρόνιο λογαριασμό μου στο Platin Casino.
Αφού κέρδισα 300 ευρώ και ήθελα να τα πληρώσω, έλαβα το email την επόμενη μέρα ότι μου έλειπε το αποδεικτικό ταυτότητας (απόδειξη πληρωμής από την Paysafecard), αν και παίζω χρόνια και μπορούσα πάντα να πληρώσω χωρίς κανένα πρόβλημα .
ps: Δεν έχω πληρώσει μέσω Paysafe για τουλάχιστον 10 μήνες.
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν έκανα καν κατάθεση μέσω Paysafe και γιατί δεν ζητείται κατά την κατάθεση, αλλά μόνο όταν έχεις κερδίσει κάτι.
Έγραψα στη ζωντανή συνομιλία, μου έδωσε μια περίοδο κατά την οποία είχα καταθέσει στο Paysafe για 10 μήνες και ότι έπρεπε να καλέσω αυτήν την περίοδο για συναλλαγές στον λογαριασμό μου στο Paysafe και να στείλω το στιγμιότυπο οθόνης με email, κατάθεση redlino και όνομα χρήστη κ.λπ. Δυστυχώς, δεν μου το εμφανίζει αυτό στο λογαριασμό μου Paysafe, οπότε δεν ξέρω πώς να προχωρήσω. Ήταν επίσης ένα πλατινένιο premium μέλος για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η υποστήριξη μιλάει δίπλα μου. Προσπάθησα να σας στείλω το προφίλ του λογαριασμού μου στο Paysafe με email αριθμού πελάτη κ.λπ. Αυτό απορρίφθηκε επειδή δεν υπάρχει κατάθεση στο Platincasino για να το δείτε.
Ζητώ βοήθεια
Hello together ,
I have the problem that on August 26th, 2022 I made a deposit into my long-standing Platin Casino account.
After I won 300 euros and wanted to pay them out, I got the email the following day that I was missing proof of identification (proof of payment from Paysafecard), although I've been playing for years and could always pay out without any problems.
ps: I haven't paid in via Paysafe for at least 10 months.
What annoys me is that I didn't even deposit via Paysafe and why is it not asked for when making a deposit, but only when you've won something.
I wrote to the live chat, he gave me a period where I had deposited with Paysafe for 10 months and that I should call up this period for transactions on my Paysafe account and send the screenshot with email, redlino deposit and username etc. Unfortunately, it doesn't show me this on my Paysafe acc, so I don't know how to proceed. Was also a platinum premium member for a long time. The support is talking past me. I tried to send you my Paysafe account profile with customer number email etc. This was rejected because there is no deposit to Platincasino to be seen.
I ask for help
Servus zusammen ,
ich habe das Problem das ich am 26.08.2022 eine Einzahlung bei meinem Jahre lang bestehenden Platin Casino Account getätigt habe.
Nachdem ich 300 Euro gewonnen habe uns diese auszahlen wollte bekam ich die Email am folge Tag das ein Identifikationsnachweis fehlt ( Einzahlungsnachweis von Paysafecard ) obwohl ich seid Jahren spiele und auch immer ohne Probleme auszahlen könnte .
ps : habe bestimmt 10 Monate nichtmehr über Paysafe eingezahlt .
Was mich verärgert ist das ich nichtmal per Paysafe eingezahlt habe und wieso verlangt man sowas nicht bei der Einzahlung sondern erst wenn man was gewonnen hat.
Habe den Live Chat angeschrieben er hat mir einen Zeitraum gegeben wo ich 10 Monaten mal mit Paysafe eingezahlt habe und das ich diesen Zeitraum bei Transaktionen auf meinem Paysafe Account aufrufen soll und den screenshot schicken soll mit email , redlino einzahlung und benutzername etc . Leider zeigt er mir bei meinem Paysafe acc diese nicht an womit ich jetzt nicht weiss wie es weiter gehen soll . War auch ne lange Zeit Platin Premium Member. Der Support redet an mir vorbei habe ihnen versucht meinen Paysafe account Profil zu schicken mit kundennr email etc dies wurde abgelehnt well dort keine einzahlung an Platincasino zu sehen ist .
ich bitte um Hilfe