Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαταγγελίες γκουρού του καζίνο;

Καταγγελίες γκουρού του καζίνο;

 από aquayurgort
|
251 προβολές 1 απάντηση |
|

Γειά σου


Γιατί η ομάδα του Casino Guru χρειάζεται πάντα ακριβώς 7 ημέρες για να απαντήσει και όχι ακόμη νωρίτερα


Όχι όλοι, αλλά αυτός που έχω απαντήσεις ακριβώς μετά από 7 ημέρες ή 2 εβδομάδες;


Έστειλα ένα email σε ένα μέλος της ομάδας πριν από 2-3 εβδομάδες και δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση;


.

Αυτόματη μετάφραση:
aquayurgort

Hello,

There is just one answer for all your questions. Since the number of submitted complaints is rising almost each month, my colleagues have already reached their limits; they just do not have enough time to respond to every email or update every complaint sooner. I'm sorry, that's basically it—see the numbers for yourself.

file

Use Google lens to translate it, please—players from your country may very likely only see complaints submitted against the GGL-licensed casinos. Just a fragment.

Kindly be patient. There is no way to speed it up, I'm afraid.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα