Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γειά σου,
Έχει κάποια σχέση με το παράπονό σας, παρακαλώ;
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Θέλετε ίσως να προσθέσετε τις δικές σας λέξεις σε αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης;
Hello,
Is it somehow related to your complaint, please?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Do you perhaps want to add your own words to those screenshots?
Ναι, σχετίζεται με την καταγγελία μου, καθώς μου είχε δώσει τη διεύθυνση email του και μου ζήτησε να προωθήσω όλες τις συνομιλίες μεταξύ εμένα και του καζίνο
Yes it is related to my co.plaint as he had given me his email address and asked me to forward all conversations between myself and casino
Χαιρετισμούς και ευχαριστίες.
Καταλαβαίνω τώρα, αλλά δεν είστε υποχρεωμένοι να δημοσιεύετε κάθε σχετικό στιγμιότυπο οθόνης εδώ γιατί αυτό είναι ένα φόρουμ και όχι ένα κουτί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όπως αναφέρατε, ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων σας ζήτησε να του στείλετε τα πάντα μέσω email.
Εάν είναι εντάξει με εσάς, χρησιμοποιήστε τα δικά σας λόγια σε αυτό το φόρουμ. Μη διστάσετε να μοιραστείτε τα συναισθήματα, τις σκέψεις σας ή οτιδήποτε άλλο θέλετε. Απλώς έχετε κατά νου ότι αυτό δεν είναι το παράπονο. 🙏
Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι αυτήν τη στιγμή;
Greetings and thanks.
I understand now, but you are not obliged to post every relevant screenshot here because this is a forum and not an email box. As you mentioned, your complaint resolver requested that you email them everything.
If it is okay with you, please use your own words in this forum. Feel free to share your feelings, thoughts, or anything else you would like. Just keep in mind this is not the complaint. 🙏
Would you like to add anything right now?
Νομίζω ότι κάτι είναι περίεργο.
Τι σημαίνει, παρακαλώ; Ποιο email υποτίθεται ότι είναι μπλοκαρισμένο;
" "είναι εντάξει. Το δοκίμασα. Μπορώ να σε βοηθήσω ίσως;
Λυπάμαι για όλες αυτές τις ερωτήσεις. Απλώς με νοιάζει να τακτοποιήσω τα πράγματα.
I think something is weird.
What does it mean, please? What email is supposed to be blocked?
"nikolas.b@casino.guru" is okay; I tried that. May I help you perhaps?
I'm sorry for all these questions; I just care to sort things out.
Υπάρχει ίσως κάποιου είδους τεχνικό λάθος; 🤔
Μπορείτε να το περιγράψετε, παρακαλώ;
Is there any kind of technical error perhaps? 🤔
Could you describe it, please?
Η τράπεζα είναι η ίδια όπως ήταν πάντα, τίποτα δεν έχει αλλάξει, είχα πρόσφατα κέρδη 1500, 750 και 300 και κατατέθηκαν στον ίδιο λογαριασμό χωρίς κανένα πρόβλημα, τώρα μου ζητάτε να κάνω ανάληψη ενώ δεν υπάρχουν χρήματα για ανάληψη, μόνο 14500 $ που δεν έχω λάβει ποτέ από το καζίνο.
The bank is same as it has always been nothing has changed I've had recent winnings of 1500 also 750 and 300 and it was paid to same account no hassle now u are asking for me to make a withdrawal when there is no money to withdraw only $14500 I have never received from the casino
Μήπως ήθελες να το αναρτήσεις αυτό στην καταγγελία σου;
Βλέπω ότι το χρονόμετρο είναι στη διάθεσή σας και πλησιάζει στο τέλος του.
Did you mean to post this to your complaint, perhaps?
I can see that the timer is on you and is close to the end now.
Παρακαλώ απαντήστε στο νήμα παραπόνων πριν τελειώσει ο χρονοδιακόπτης.
Διαφορετικά, η καταγγελία θα απορριφθεί.
Please reply in the complaints thread then before the timer finishes.
Otherwise the complaint will be rejected.
Σας απάντησα. Τα στοιχεία του λογαριασμού μου είναι τα ίδια. Έχω στείλει ξανά τις τραπεζικές μου δηλώσεις και έκτοτε έχω κάνει αναλήψεις χωρίς πρόβλημα. Νομίζω ότι είναι απλώς ο τρόπος σας να πείτε ότι δεν θα πληρώσετε τα κέρδη μου που κέρδισα. Έχουν περάσει 8 μήνες και αυτό δεν έχει λυθεί, οπότε δεν μπορώ να λάβω αξιοπρεπή απάντηση. Απλώς λέτε ότι ακυρώθηκε, κάτι που δεν έχω δει ποτέ καμία απόδειξη από εσάς και έκανα ό,τι ζητήσατε. Επιπλέον, αυτός δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να λειτουργείς μια εταιρεία. Να παίρνεις τα χρήματα των ανθρώπων, αυτό είναι εντάξει, αλλά δεν μπορείς να πληρώσεις όσα έχουν. Εντάξει, με εκτίμηση, Maree 19.
I have replied to you .my account details are same I've forwarded bank statements again and have since made withdrawals with no problem I think it is just your way of saying you will not pay my winnings that I won it's been 8mths and this isn't resolved so I cannot get decent response you just say it was reversed which I have never seen any proof from you at all and I done everything you have asked and more this is not how you should run a company take peoples money that's fine but cannot pay what they have one fairly regards maree 19
Πρέπει να σταματήσεις να δημιουργείς νέα θέματα κάθε φορά που δημοσιεύεις μια νέα απάντηση και σε παρακαλώ ακολούθησε την παραπάνω ανάρτησή μου.
Ανοίξτε αυτόν τον σύνδεσμο όπου μπορείτε να απαντήσετε απευθείας στο παράπονό σας.
You need to stop making new threads every time you post a new reply of yours, and please follow my post above.
Open this link where you can reply to your complaint directly.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.