Πέρασα περίπου μια ώρα σε μια κλήση με το τμήμα παραπόνων, επειδή αυτό είναι ακριβώς το μήνυμα που περίμενα από εσάς, γι 'αυτό ήθελα να γνωρίζω πλήρως τα στοιχεία που λάβαμε από εσάς και από το καζίνο σχετικά με αυτήν την υπόθεση: https: //casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-
Μας στείλατε το ιστορικό παιχνιδιών σας που ήταν εντάξει, αλλά προσθέσατε μια επιπλέον στήλη που δείχνει "πώς θα έπρεπε να φαίνεται το υπόλοιπο σύμφωνα με τη γνώμη σας" - αυτή ήταν η κύρια απόδειξη για το καζίνο. Στη συνέχεια, μας στείλατε μια συνομιλία μεταξύ εσάς και της υποστήριξης του καζίνο επιβεβαιώνοντας ότι ζητήσατε μπόνους αφού χάσατε την κατάθεσή σας.
Καταθέσατε 100, χάσατε 100. Στη συνέχεια, ζητήσατε ένα μπόνους από την υποστήριξη του καζίνο ( αυτό περιλαμβάνεται ακόμη και στα δικά σας αποδεικτικά στοιχεία και το καζίνο μας έστειλε ακριβώς την ίδια συνομιλία). Έχετε ένα μπόνους 50, κερδίσατε χιλιάδες από αυτό. Τότε προσπαθήσατε να τα αποσύρετε όλα, αλλά το μέγιστο η νίκη από το μπόνους ορίστηκε σε 200. Δεν μπορούσατε να το καταπιείτε, έτσι καταλήξατε στην ιστορία σας. Επιπλέον, τροποποιήσατε το ιστορικό παιχνιδιών σας στο Excel για να μας δείξετε "πώς θα μοιάζει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών ΕΑΝ ΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΜΠΟΝΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ και όχι μετά".
Υποστηρίξατε επίσης ότι το μπόνους που λάβατε ήταν μπόνους κατάθεσης. Το καζίνο έχει απαίτηση στοιχηματισμού 40x στα μπόνους κατάθεσης και 50x χωρίς μπόνους κατάθεσης. Τα στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα ότι το μπόνους σας είχε 50x προϋπόθεση στοιχήματος, οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να λάβετε το μπόνους στην κατάθεσή σας.
Μας στείλατε ακόμη και ένα email που έλεγε ότι:
«Τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω θα δω τον Τζόκα και το γκουρού καζίνο να κλείνουν στην Αυστραλία» Τότε γιατί δεν μας στείλατε τα αποδεικτικά στοιχεία αντί του τροποποιημένου φύλλου Excel και μιας συνομιλίας που επιβεβαίωσε ότι το καζίνο έχει δίκιο χωρίς το μπόνους κατάθεσης; Αναρωτιέμαι επίσης τι θα σας πουν οι αυστραλιανές αρχές όταν συνειδητοποιήσουν ότι παίζετε σε ένα καζίνο που λειτουργεί χωρίς άδεια ...
Είμαι αηδιασμένος από αυτήν τη συμπεριφορά και δεν θα σας αφήσω να μας κατηγορήσετε για το δικό σας λάθος! Έτσι προσπαθείτε να ισχυριστείτε ότι δεν εμφανίστηκαν όλα τα μηνύματα; Λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας δείξω κάτι. Δημόσια μέσα ορατά σε όλους 😉
I spent about an hour on a call with the Complaints department, because this is exactly the message that I was expecting from you so I wanted to be fully aware of the evidence that we received from you and from the casino about this case: https://casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-
You sent us your gaming history that was perfectly fine, but you added one extra column showing "how the balance should look like according to your opinion" - that was your main evidence against the casino. Then you sent us a conversation between you and the casino support confirming that you requested a bonus after you lost your deposit.
You deposited 100, you lost 100. Then you asked the casino support for a bonus (that's even included in your own evidence and the casino sent us exactly the same conversation). You got a bonus of 50, you won thousands out of it. Then you tried to withdraw it all, but the max. win from the bonus was set to 200. You couldn't swallow it so you came up with your story. Moreover, you tweaked your gaming history in Excel to show us "how the gambling history would look like IF YOU RECEIVED THE BONUS BEFORE THE DEPOSIT and not after".
You also claimed that the bonus that you received was a deposit bonus. The casino has 40x wagering requirement on deposit bonuses and 50x on no deposit bonuses. The evidence clearly shows that your bonus had 50x wagering requirement so there's no chance you received the bonus on your deposit.
You even sent us an email saying that:
"The evidence I have will see joka room and casino guru shut down in Australia." Then why didn't you send us the evidence instead of the tweaked Excel sheet and a conversation confirming that the casino is right with the no deposit bonus? I'm also wondering what the Australian authorities will tell you when they realise that you play in a casino that operates without any license...
I'm disgusted by this behaviour and I'm not going to let you blame us for your own fault! So you're trying to claim that we didn't display all the messages? Well, let me show you something. Public means visible to all 😉
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
Αυτόματη μετάφραση: