Γεια σας, θα σας βοηθήσω με χαρά. Σε ποιο καζίνο θα θέλατε να υποβάλετε την καταγγελία, παρακαλώ;
(Γενικά, επισκέπτεστε την ενότητα παραπόνων για το συγκεκριμένο καζίνο και πατάτε "υποβολή καταγγελίας")
Hello, I'll gladly help you 🙂. Against which casino would you like to submit the complaint, please?
(Generally, you visit complaint section for the specific casino and hit "submit a complaint")
Γεια σου Ράντα. Σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σας. Από τότε που έγραψα αυτήν την ανάρτηση, από τότε έχω εντοπίσει τη φόρμα όπου υποβάλλω την καταγγελία μου. Μια ερώτηση προς εσάς είναι. Υπάρχει τρόπος να αποθηκεύσω την αίτησή μου για καταγγελία πριν από την υποβολή της. Είναι αρκετά μακρύ και δεν θα μπορώ να το υποβάλω σήμερα. Σας ευχαριστώ !
Hi Radha. Thank you for your quick response. Since writing this post, I have since located the form where I submit my complaint. One question to you is . Is there a way to save my application for complaint prior to submitting it. It is quite lengthy and I won’t be able to submit it today. Thank you !
Προσπάθησα εν τω μεταξύ και σας συνιστώ να ξεκινήσετε να συμπληρώνετε τη φόρμα όταν έχετε λίγο χρόνο για αυτό. Δεν μπορούσα να συνεχίσω μετά την αποσύνδεση - έπρεπε να ξεκινήσω από την αρχή. Ελπίζω να βοηθάει λίγο.
I tried in the meantime and I recommend you to start filling the form when you have some time for it. I was not able to continue after log out - had to start over. Hope it helps a bit.
FYI.. Δεν μπόρεσα να αλλάξω το φύλο μου από το θα προτιμούσα να μην έλεγα σε θηλυκό στη φόρμα μου. Επίσης, δεν κατάφερα να προχωρήσω στο επόμενο βήμα όταν προσπάθησα να υποβάλω τη συμπληρωμένη φόρμα μου. Το επόμενο κουμπί δεν λειτουργούσε
πτυχωτός. μορφές
FYI.. I was unable to change my sex from I would rather not say to female on my form. Also, I was not able to go to the next step when trying to submit my completed form. The next button was not worki g
pleated. forms
Γεια Radka, Δεν μπορώ να τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης των συνομιλιών μου με το εν λόγω Καζίνο. Καθώς έχω ολοκληρώσει τη φόρμα παραπόνων, θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να προωθήσω τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάποιον στο Τμήμα παραπόνων για να τα αντιστοιχίσω με τη φόρμα παραπόνων μου; Σας ευχαριστώ
Hi Radka, I Unable to take a screenshot of my conversations with the Casino in question. As I have finished my complaint form, I would like to know if I can forward the emails to someone in the complaint Dept. to be matched up with my complaint form? Thank you
Γεια, vchartrand. Η καταγγελία σας βρίσκεται τώρα σε αναμονή για έλεγχο. Μόλις ολοκληρωθεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και μπορείτε να προσθέσετε οποιαδήποτε σχετική συνομιλία, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ούτω καθεξής και να τα συζητήσετε με την ομάδα μελών παραπόνων μας.
Hi, vchartrand. Your complaint is now waiting for review. As soon as it's done, you will be contacted and you can add any relevant conversation, emails and so on and discuss these with our complaint member team.
Χαίρομαι που υποβάλατε το παράπονό σας στο τέλος. Σας ευχαριστώ.
Όσο για το πρόβλημα αλλαγής φύλου, σημαίνει ότι εξακολουθεί να μην λειτουργεί και στις ρυθμίσεις του προφίλ χρήστη σας, παρακαλώ; Αυτήν τη στιγμή έχετε ορίσει ως προτιμώ να μην πω.
I'm glad you submitted your complaint in the end. Thank you.
As for gender change problem, does it mean that it still does not work in your user profile settings as well, please? You have currently set as prefer not to say.
Γεια σου! Εάν θέλετε να υποβάλετε μια καταγγελία κατά ενός συγκεκριμένου διαδικτυακού καζίνο, είναι σημαντικό να συγκεντρώσετε πρώτα όλες τις σχετικές πληροφορίες και αποδεικτικά στοιχεία που σχετίζονται με το πρόβλημά σας.
Hey there! If you're looking to file a complaint against a specific online casino, it's important to first gather all the relevant information and evidence related to your issue.
Ακριβώς 🙂
Ωστόσο, περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε σε αυτόν τον οδηγό:
Πληροφορίες και οδηγίες επίλυσης καταγγελιών
Precisely 🙂
More details can be found in this guide though:
Complaint Resolution Information and Instructions
Αν θέλετε να υποβάλετε μια καταγγελία κατά ενός διαδικτυακού καζίνο, προτείνω να απευθυνθείτε πρώτα στην ομάδα υποστήριξης πελατών του. Θα πρέπει να είναι σε θέση να σας καθοδηγήσουν προς τη σωστή κατεύθυνση.
If you're looking to file a complaint against an online casino, I suggest reaching out to their customer support team first. They should be able to guide you in the right direction.
Γεια σου! Λυπάμαι που μαθαίνω για την κακή εμπειρία σας με το διαδικτυακό καζίνο. Όταν πρόκειται να υποβάλετε ένα παράπονο, σας συνιστώ να ξεκινήσετε επικοινωνώντας με την ομάδα υποστήριξης πελατών, όπως έχει ήδη αναφέρει κάποιος. Εάν δεν λάβετε μια ικανοποιητική επίλυση, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε άλλες επιλογές, όπως να αναφέρετε το καζίνο στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές ή να ζητήσετε συμβουλές από φορείς προστασίας των καταναλωτών.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Εάν απαντήσετε στο SkadeMetty, χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης για να βεβαιωθείτε ότι το μέλος θα παρατηρήσει την ανάρτησή σας.
Εάν κάνετε κλικ στον σύνδεσμο που έχω ορίσει, θα μάθετε ότι η λειτουργία καταγγελίας είναι επίσης διαθέσιμη εδώ. Για αυτό μιλούσα πάντως. 🙂
Δείτε τον σύνδεσμο:
If you respond to SkadeMetty, kindly use the reply button to ensure the member notices your post.
If you click the link I set, you'll find out the complaint feature is also available here. That's what I was talking about anyway. 🙂
Check out thid link:
ή χρησιμοποιήστε το πλεονέκτημα του Casino Guru Resolution Center 🙂:
or like use the advantage of the Casino Guru Resolution Center 🙂:
Γεια σου! Λυπάμαι που μαθαίνω για την κακή εμπειρία σας με το διαδικτυακό καζίνο. Όταν πρόκειται να υποβάλετε ένα παράπονο, σας συνιστώ να ξεκινήσετε επικοινωνώντας με την ομάδα υποστήριξης πελατών, όπως έχει ήδη αναφέρει κάποιος. Εάν δεν λάβετε μια ικανοποιητική επίλυση, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε άλλες επιλογές, όπως να αναφέρετε το καζίνο στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές ή να ζητήσετε συμβουλές από φορείς προστασίας των καταναλωτών.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Θυμηθείτε, είναι σημαντικό να συγκεντρώσετε τυχόν αποδεικτικά στοιχεία ή έγγραφα που υποστηρίζουν την καταγγελία σας. Το χρησιμοποιώ για να παίξω ασφαλή καζίνο και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Remember, it's important to gather any evidence or documentation that supports your complaint. I use this to play safe casinos and have no problems.
Μπορώ να ρωτήσω πρώτα ποιος είναι ο λόγος για την υποβολή καταγγελίας και σε ποιο καζίνο αναφέρεστε, παρακαλώ; Ίσως μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με κάποιο τρόπο.
May I first ask what the reason is for filing a complaint and which casino you are referring to, please? Maybe we'll be able to help you out somehow.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.