Γειά σου. Όπως μπορείτε να δείτε, έχω αλλάξει το όνομα χρήστη/σύνδεσή σας, σύμφωνα με το αίτημά σας. Μην ξεχάσετε να συνδεθείτε με τη νέα σύνδεση 😉.
Για να κάνετε τα παράπονά σας ιδιωτικά, όπως θα θέλατε να κάνουμε, πρέπει να στείλετε ένα αίτημα στην ομάδα παραπόνων μας. Αυτή τη φορά το έκανα αυτό για εσάς και θα κάνουν ιδιωτικές τις συνομιλίες στα παράπονα. Στην πραγματικότητα το κάνουμε με αυτόν τον τρόπο, γιατί θέλουμε να είμαστε διαφανείς και ταυτόχρονα να επιτρέπουμε σε άλλα μέλη της κοινότητας να μάθουν από την ανάπτυξη όλων των παραπόνων. Τα παράπονα είναι μια χρήσιμη πηγή πληροφοριών για την επιλογή ενός κατάλληλου και υπεύθυνου καζίνο.
Ελπίζω να σας βοήθησα με τα αιτήματά σας.
Hello. As you can see, I have changed your user name/login, as per your request. Do not forget to sign in with the new login 😉.
To make your complaints private, as you would like us to do, you actually have to send a request to our complaint team. This time I have done that for you, and they will make the conversations in the complaints private. We actually do it this way, because we want to be transparent and at the same time allow other members of the community to learn from the development of all complaints. The complaints are a useful source of information in choosing a suitable and responsible casino.
Hope I have helped you with your requests.
Αυτόματη μετάφραση: