Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνBetmasterwin είναι απάτη?

Betmasterwin είναι απάτη?

 από nat.fort.88
|
4.264 προβολές 18 απαντήσεις |
|

Έχω ένα μήνα που με ταλαιπωρούν και δεν κάνουν ανάληψη.Εχουν ζητήσει μια φορά επαληθεύση.Εστειλα τα απαραίτητα έγγραφα.Μετα από λίγες ημέρες ζητούν νέα δικαιολογητικά,τα οποία προσκομισα και μου απάντησαν οτι απαιτούνται έως 5 εργάσιμες ημέρες. Όταν ήρθε η 5η εργάσιμη ξανά έλα να επανέρχονται και ζητούν selfie με καρτα που ουδέποτε εκανα συναλλαγή.Παρελαβαν και αυτό το έγγραφο,παρότι δεν είχα καμμιά υποχρέωση να το δώσω. Ήδη διανύεται η 5η ΞΑΝΑ εργάσιμη ημέρα,χωρίς καμμιά απάντηση, ή μαλλον έχω απαντήσεις όπως :" Λυπουμαστε που αισθάνεστε έτσι ,μην ανησυχείτε,μόλις έχουμε ενημέρωση από τους ειδικούς ,θα σας ειδοποιήσουμε. Μου κρατάνε ενα μηνα τα χρήματα μου (2100€)δεσμευμένα.

nat.fort.88

Hello,

well, this truly sounds like an unpleasant experience, I get a feeling that your account may be under some further review. It happens when the system flags your account. This happens far too often for my taste.

I guess it would be good to ask you when did you start with the verification? Or when did you submit the withdrawal, please?

I would also like to make sure where you're playing, is it the Betmaster Casino? 🤔

Kindly let us know.

Radka

Ζήτησα ανάληψη πριν ένα μήνα. Στη συνέχεια ξεκίνησε ο Γολγοθάς των επαληθευσεων. Κάθε 5η ημέρα ζητούσαν και κάτι καινούργιο και προσκομισα σε 3 σταδια ότι μου ζήτησαν.Σήμερα ήταν η 5η ημέρα και θα έπρεπε να ενημερωθω για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης.Καθημερινα με διαβεβαίωναν , "να μην ανησυχώ και να έχω υπομονή και ότι ήταν μια τυπική διαδικασία" . Δυστυχώς είναι ψεύτες και απατεώνες . Τώρα το απόγευμα διαπίστωσα ότι είχαν κλειδώσει τον λογαριασμό χωρίς να έχω καμμιά εξήγηση και να μην μπορώ να έχω πρόσβαση στα χρήματα μου. Πιστεύω ότι είναι απατεωνες και κλεφτες.Μην την εμπιστευεστε να ΜΗΝ ανοίγετε λογαριασμό στην εταιρεία αυτη

nat.fort.88

I feel that would be good to submit a complaint at this point so we may be able to help and understand what has happened.

Kindly take this option into the consideration. Just click or tap here.

Θέλω να γίνει καταγγελία για αυτό και ανέβασα την ανάρτηση στο φόρουμ.Ειναι απαράδεκτη συμπεριφορά από την συγκεκριμένη εταιρεία. Εκτός από τα κέρδη μου κλέβουν και τα χρήματα που κατέθεσα (300€)

nat.fort.88

I'm sorry but this is not how it works. Posts on the forum are not complaints, you see?

Click or tap this link, and then place the complaint, please. Otherwise, we can't help you.


Thanks for this information. I will be aware of them!

Θέλω να γίνει καταγγελία για αυτό και ανέβασα την ανάρτηση στο φόρουμ.Ειναι απαράδεκτη συμπεριφορά από την συγκεκριμένη εταιρεία. Εκτός από τα κέρδη μου κλέβουν και τα χρήματα που κατέθεσα (300€)

No complaints yet. Are you experiencing any issues while trying to submit one? 🤔

Προσπάθησα να συμπληρώσω την φόρμα της καταγγελίας,αλλά δεν έγινε δυνατό.Επισης ούτε ανέβαζε δικαιολογητικά.Επιπλεον δεν έχω στιγμιότυπα από το λογαριασμό μου ,γιατί δεν μπορώ να μπω,είναι μπλοκαρισμενος

Radka

Πριν ένα μήνα ,ίσως και παράπανω ζήτησα την πρώτη μου ανάληψη 500€. Ο λογαριασμός μου είχε υπόλοιπο 2170.Αφου περίμενα 5 περίπου ημέρες και καθημερινά η εταιρεία μου ανέφερε συντήρηση συστήματος πληρωμων,στο τέλος μου απάντησε ότι πρέπει να προσκομίσω κάποια έγγραφα για περαιτέρω επαλήθευση ,παρότι ειχα προσκομίσει αρχικά ταυτότητα και βεβαίωση διεύθυνσης. Μετά την παρέλευση 5-7 ημερών ξανά επανήλθε για νέο έγγραφο που αφορούσε κάρτα που δεν είχα κάνει συναλλαγή.Αφου παρήλθαν άλλες 5-7 ημέρες και καθημερινά με διαβεβαίωνε η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών ότι είναι τυπικό ,βρέθηκα προ εκπλήξεως. Ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε χωρίς καμμιά ενημέρωση.Μετα από διαμαρτυρία που έκανα ,μέσω εμαιλ, απάντησαν τα γνωστά: παραβίαση όρων ,τήρηση πολλαπλών λογαριασμών και άλλα ψευδή.

Προσπάθησα να συμπληρώσω την φόρμα της καταγγελίας,αλλά δεν έγινε δυνατό.Επισης ούτε ανέβαζε δικαιολογητικά.Επιπλεον δεν έχω στιγμιότυπα από το λογαριασμό μου ,γιατί δεν μπορώ να μπω,είναι μπλοκαρισμενος

Can you describe what exactly does not work, when you try to submit the complaint, please?

Any chance that you have active some sort of browser translator while typing?

file

If so, please disable the translator addon first - for Chrome it's the first icon on the left.


Πριν ένα μήνα ,ίσως και παράπανω ζήτησα την πρώτη μου ανάληψη 500€. Ο λογαριασμός μου είχε υπόλοιπο 2170.Αφου περίμενα 5 περίπου ημέρες και καθημερινά η εταιρεία μου ανέφερε συντήρηση συστήματος πληρωμων,στο τέλος μου απάντησε ότι πρέπει να προσκομίσω κάποια έγγραφα για περαιτέρω επαλήθευση ,παρότι ειχα προσκομίσει αρχικά ταυτότητα και βεβαίωση διεύθυνσης. Μετά την παρέλευση 5-7 ημερών ξανά επανήλθε για νέο έγγραφο που αφορούσε κάρτα που δεν είχα κάνει συναλλαγή.Αφου παρήλθαν άλλες 5-7 ημέρες και καθημερινά με διαβεβαίωνε η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών ότι είναι τυπικό ,βρέθηκα προ εκπλήξεως. Ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε χωρίς καμμιά ενημέρωση.Μετα από διαμαρτυρία που έκανα ,μέσω εμαιλ, απάντησαν τα γνωστά: παραβίαση όρων ,τήρηση πολλαπλών λογαριασμών και άλλα ψευδή.

This is why the complaint is needed, we have to find out what the casino sees as the main issue and then clarify the situation based on the provided proof.

For example, not every player playing with the same IP as another one is the same person abusing bonuses, this is no longer a fair approach.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Radka

Δεν ανεβάζει την ανάρτηση και αναφέρει : " λάθος captcha

nat.fort.88

Ah, I see. Would you paste in screenshot or video showing the problem, please?

We simulated the complaint and it worked, hence we would need further assistance to detect the issue. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
nat.fort.88

Hello,

I check on you to find that no complaint was submitted. Do you still need help with the casino?

I just hope that you have not encountered another technical problem. So, please let me know.

Μεγάλη απάτη το καζίνο Betmasterwin.com . Ενώ είχα κάνει πιστοποίηση κ εκανα δυο μικρές αναλήψεις μετά μου ακύρωνε τις επόμενες ζήτωντας εδώ κ 20 μέρες ένα σωρό έγγραφα χωρίς να γίνεται τίποτα . Απλά μην μπείτε θα χάσετε τα λεφτά σας !

spyrossal94

Did they stop communicating after the 20 days or what do they say when you contact them?

They ate my money and closed the account. They are scammers

nat.fort.88

Sorry to hear that. Would you like to tell us more, perhaps, so others can understand what's the issue? We were not able to hear from you what actually happened and what was the result, last time you wrote to us.🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα