Γεια σε όλους,
Για όσους έχουν προβλήματα με τις αποσύρσεις της Betflip θα ήθελα να δω αν θα μπορούσαμε να σημειώσουμε πρόοδο μαζί (το λέω αυτό με λίγη ελπίδα).
Αυτό προορίζεται πραγματικά ως νήμα εκτός των γελοίων κριτηρίων ανάκαμψης μπόνους.
Έχω υποβάλει ένα παράπονο με το casinoguru και τώρα έχω δει 2 άλλους χρήστες του Ηνωμένου Βασιλείου "Robert" και "Sonador5" από τους οποίους θα ήθελα να ακούσω.
Εν ολίγοις, εδώ είναι η κατάσταση που όλοι βιώνουμε.
- Όλα τα κριτήρια μπόνους συμπληρώνονται χωρίς προβλήματα ή χωρίς προσθήκη μπόνους.
- Ολόκληρη η επαλήθευση ολοκληρώθηκε.
- Όλες οι αναλήψεις βρίσκονται σε εκκρεμότητα και στη συνέχεια απορρίφθηκαν.
- Η ζωντανή συνομιλία αποκλείεται από IP και δεν απαντάται εάν συνδεθείτε.
- Η ζωντανή συνομιλία απαντάται εάν i) δεν συνδέομαι, ii) αλλάζω προγράμματα περιήγησης, iii) αλλάζω διεύθυνση IP ... αλλά μετά απλώς αγνοούνται ή ακυρώνουν τη συνομιλία.
- Δεν υπάρχουν απαντήσεις μέσω email.
Τις τελευταίες 3 εβδομάδες μου είπαν ότι «οι πληρωμές έχουν μειωθεί για συντήρηση» (όμως οι καταθέσεις λειτουργούν!), «Σύντομο προσωπικό λόγω του Covid, αν κάνω μια ανάληψη την Παρασκευή θα είναι στην ουρά, να περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας, να περιμένω άλλες 10 μέρες, που δεν μου επιτρέπεται να αλλάξω IP ή θα λυπάμαι "... αλλά κυρίως απλώς" το έχουμε θέσει ως επείγον και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας "- φυσικά όλα τα BS!
Άλλα από το παράπονο του γκουρού του καζίνο είμαι χαμένος. Το υπόλοιπό μου είναι τώρα πάνω από 4.600 ευρώ, φαίνεται τώρα να αποκλείομαι από όλα τα καζίνο ... είναι το ίδιο για άλλους χρήστες;
Ναι, το λάθος μου, το μάθημα που έμαθα, καταλαβαίνω ότι δεν έχουν άδεια τώρα, δικό μου λάθος, θα έπρεπε να είχε κάνει περισσότερη δέουσα επιμέλεια, κλπ ... αλλά τώρα προσπαθώντας να δω αν ούτως ή άλλως μπορώ να βρω κάτι.
Βλέπω μια παλιά υπόθεση όπου η "Sofia Hagan επικεφαλής της ομάδας υποστήριξης πελατών και απάτης" κατάφερε να επιλύσει ένα ζήτημα και μου είπαν από έναν ζωντανό πράκτορα συνομιλίας ότι "δεν δούλευε σήμερα" που μου έδωσε ελπίδα ότι μπορεί να είναι εκεί (ή τα περισσότερα πιθανότατα ένα ψευδώνυμο).
Τέλος πάντων, πολλά ζητήματα με αυτό το μέρος αλλά ενδιαφέρονται να δουν αν υπάρχει τύχη με εκείνους που αγωνίζονται επίσης και αν μπορούμε να ενημερώσουμε και να συνεργαστούμε;
Ευχαριστώ και καλή τύχη!
Hi all,
For anyone who has issues with Betflip withdrawals I wanted to see if we could make any progress together (I say this with little hope).
This is really intended as a thread outside of the ridiculous bonus turnaround criteria.
I have raised a complaint with casinoguru and have now seen 2 other UK users "Robert" and "Sonador5" who I would be interested to hear from.
In short here is the situation we all seem to be experiencing.
- All bonus criteria complete with no issues or no bonus added.
- All verification complete.
- All withdrawals going into a pending state and then later rejected.
- Live chat is being blocked by IP and not answered if logged in.
- Live chat is answered if i) I do not log in, ii) I switch browsers, iii) I switch IP address... but then am simply ignored or they cancel chat.
- No email replies.
In the last 3 weeks I have been told that "payments are down for maintenance" (deposits work though!), "short staffed due to Covid, if I make a withdrawal Friday it will be queued, to wait until end of the day, to wait another 10 days, that I am not allowed to switch IP or I will be sorry"... but mainly just "we have raised this as urgent and we will get back to you" - of course all BS!
Other then the casino guru complaint I am at a loss. My balance is now over 4,600 Euros, I seem to now also be blocked from all casino... is that the same for other users?
So yes, my mistake, lesson learnt, understand they don't have a license now, own fault, should have done more due diligence, etc... but now trying to see if anyway I can get anything out.
I see an old case where "Sofia Hagan head of customer support and fraud team" managed to sort an issue and I was told by one live chat agent that she "was not working today" which gave me hope she may be there (or most likely an alias).
Anyway, a lot of issues with this place but interested to see if any luck with those also struggling and if we can update and work together?
Thanks and good luck!