Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνBeem Casino καλή φήμη-πολύ κακή πληρωμή;

Beem Casino καλή φήμη-πολύ κακή πληρωμή;

πριν από 2 έτη από wennertom
|
6.343 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω ποιος άλλος έχει προβλήματα με το Beemcasino. Ο ιστότοπος είναι πραγματικά πολύ καλός. Αν και το 10πλάσιο της μέγιστης εξαργύρωσης από την κατάθεση είναι πραγματικά πολύ λίγο. Αλλά λαμβάνω καθημερινές προσφορές κατάθεσης 200%. Αλλά οι αναλήψεις παίρνουν για πάντα! Περίμενα 3 εβδομάδες για την τελευταία! Παρόλο που είμαι επαληθευμένος. Απίστευτος. Δεν μπορώ να καταθέσω άλλο πριν λάβω τις 2 ανοιχτές πληρωμές μου. Γιατί δεν ξέρω αν θα με πληρώσουν καθόλου. Κόβονται με τη σάρκα τους. Δεν λαμβάνετε τίποτα άλλο εκτός από τυπικές απαντήσεις. Πολύ άσχημα. Αν κάποιος έχει διαφορετική διεύθυνση email από το email υποστήριξης.Στείλτε μου ευχαριστώ.Tom

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Hi, we have a quite long discussion about Beem casino right here. Generally speaking, I'd say the casino cares about their reputation. I can see you already submitted a complaint and the casino communicates there. That's a good start.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Δεν το καταλαβαίνω. Το καζίνο γνωστοποίησε ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν σε εμένα. Κάτι που δεν είναι αλήθεια γιατί είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Και το Beem Casino επικοινωνεί μόνο τα απαραίτητα κάθε 7 ημέρες. Θα μπορούσαν να λύσουν όλα τα παράπονα σε μια μέρα. Μην το κάνεις. Γιατί είναι όλοι τόσο θετικοί για το καζίνο; Δεν καταλαβαίνω. Και πιστεύω όλοι όσοι έχουν ανοιχτό παράπονο. Κανενα απο τα δυο. Περιμένω 3 εβδομάδες για την πληρωμή που δικαιούμαι. Αυτό είναι γεγονός. Ίσως το BEEMCasino θα έπρεπε να το ενημερωθεί αν δεν νοιάζονται για τους παίκτες τους. 2-3 βαθμούς κάτω από τη φήμη. Εσείς ως συνεργάτης θα πρέπει επίσης να ενδιαφέρεστε για αυτό. Σίγουρα θα είχα ξαναπληρώσει 1-200. Δεν μπορώ γιατί δεν πληρώνουν σε εύλογο χρόνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια,

Έχω την ίδια εμπειρία με το Beem. Περιμένω τις πληρωμές μου εδώ και εβδομάδες και έχω κάνει επίσης μια καταγγελία. Δεν προέρχονται πολλά από το Beem, εκτός από επαναλαμβανόμενες φράσεις καθυστέρησης. Κάπως περίεργη συμπεριφορά εξυπηρέτησης πελατών. Το ότι διαφημίζονται στο site με τον ισχυρισμό «Πληρωμές έως 50€ σε λιγότερο από 5 λεπτά κατά μέσο όρο» είναι πραγματικά φάρσα.

Επίσης δεν καταλαβαίνετε ότι το Beem ΕΔΩ έχει ακόμα τόσο υψηλή βαθμολογία, τα παράπονα φαίνεται να συσσωρεύονται...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει μηδενική πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα. Η εικασία μου είναι ότι το BEEMcasino έχει σημαντικά προβλήματα πληρωμής λόγω των κυρώσεων που επιβλήθηκαν. Τυχόν επεξεργαστές πληρωμών θα έχουν κλείσει. Τότε το BEEMcasino θα πρέπει τουλάχιστον να πει ότι πρέπει να πληρώσουμε σε κρυπτογράφηση. Αλλά απλά δεν κάνουν τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Μόλις πήρα την προσφορά από το BEEMcasino:

ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ

Μάντεψε? Ο Johan μόλις κέρδισε €5291 χτυπώντας x3306 στο Star Bounty !


-Αν ο καημένος ήξερε τι του επιφύλασσε πριν καν πάρει τα λεφτά του😂😂😂


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Δεν το καταλαβαίνω. Το καζίνο γνωστοποίησε ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν σε εμένα. Κάτι που δεν είναι αλήθεια γιατί είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Και το Beem Casino επικοινωνεί μόνο τα απαραίτητα κάθε 7 ημέρες. Θα μπορούσαν να λύσουν όλα τα παράπονα σε μια μέρα. Μην το κάνεις. Γιατί είναι όλοι τόσο θετικοί για το καζίνο; Δεν καταλαβαίνω. Και πιστεύω όλοι όσοι έχουν ανοιχτό παράπονο. Κανενα απο τα δυο. Περιμένω 3 εβδομάδες για την πληρωμή που δικαιούμαι. Αυτό είναι γεγονός. Ίσως το BEEMCasino θα έπρεπε να το ενημερωθεί αν δεν νοιάζονται για τους παίκτες τους. 2-3 βαθμούς κάτω από τη φήμη. Εσείς ως συνεργάτης θα πρέπει επίσης να ενδιαφέρεστε για αυτό. Σίγουρα θα είχα ξαναπληρώσει 1-200. Δεν μπορώ γιατί δεν πληρώνουν σε εύλογο χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I must say that I think what you're all experiencing now goes hand in hand with the rising popularity. This seems to me like a side effect to all the popularity and promotions: few people in the live chat plus overwhelmed financial department, I'm quite sure the same people deal with the KYC process as well. Simply I think they care, but not in the best shape at the moment. This is my point of view.

Of course, it is always bad when casinos issues affect players and I understand your attitude well.

Be assured that the moment any casino stops paying and all complaints suddenly end as unresolved we will immediately discuss black points and the overall rating.

πριν από 2 έτη

Γεια,

Έχω την ίδια εμπειρία με το Beem. Περιμένω τις πληρωμές μου εδώ και εβδομάδες και έχω κάνει επίσης μια καταγγελία. Δεν προέρχονται πολλά από το Beem, εκτός από επαναλαμβανόμενες φράσεις καθυστέρησης. Κάπως περίεργη συμπεριφορά εξυπηρέτησης πελατών. Το ότι διαφημίζονται στο site με τον ισχυρισμό «Πληρωμές έως 50€ σε λιγότερο από 5 λεπτά κατά μέσο όρο» είναι πραγματικά φάρσα.

Επίσης δεν καταλαβαίνετε ότι το Beem ΕΔΩ έχει ακόμα τόσο υψηλή βαθμολογία, τα παράπονα φαίνεται να συσσωρεύονται...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi,

Well, we can debate on the overall rating score the moment we closed complaints. If all these complaints are still running it's unclear if the casino deserves some kind of penalization or if not.

Honestly, we should wait a bit.

But I agree with you. If I was in your place I'd think the very same.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Αλλά όταν το BEEMcasino λέει ότι έχει πληρώσει τα χρήματά μου, κάτι που αποδεδειγμένα δεν είναι αλήθεια. Και μετά πάλι κάθε φορά έχει 7 ημέρες για να απαντήσει. Δεν είναι περίεργο που οι υποθέσεις τελικά λύνονται. Ένα σύστημα χιονόμπαλας λειτουργεί καλά για λίγο. Το Casinoguru θα πρέπει να περιμένει μετά από 14 ημέρες. Ορίστε τον χρόνο απόκρισης ενός καζίνο το πολύ 3 ημέρες. Περιμένετε 7 ημέρες κάθε φορά. Το οποίο εκμεταλλεύεται και το BEEMcasino. Είναι πολύ μεγάλο. Και με 64 καταγγελίες, μπορεί κανείς να υποψιαστεί και ένα σύστημα πίσω από αυτό. 8.5 Η πολύ καλή φήμη πραγματικά δεν ταιριάζει εκεί. Ειδικά επειδή υπάρχουν και άλλοι ιστότοποι όπου επισυνάπτονται παρόμοιες καταγγελίες. Εκτός από αυτό, το BEEMcasino θα μπορούσε απλά να πει ότι χρειάζονται τέσσερις εβδομάδες για να έρθουν τα χρήματα. Δεν λένε τίποτα. Ή ότι πληρώνετε σε κρυπτογράφηση. Θα χρειαζόταν λίγα λεπτά. Αλλά το BEEMcasino χρησιμοποιεί πάντα το πλήρες ωράριο με ένα παράπονο. Για μένα το καζίνο δεν άξιζε καν τη βαθμολογία 5. Δυστυχώς. Και να είσαι ειλικρινής. Το Casinoguru έχει τον διαχειριστή συνεργατών στο Skype. Θα πρέπει να μπορεί να το κάνει αυτό σε ώρες. Το πέρασμα δεν κάνει τίποτα. Και μιλάω για περισσότερα από 100 άτομα που έχουν προβλήματα με το BEEMcasino.

Θα ήθελα να επισημάνω ξανά ότι το BEEMcasino δεν έχει καν ελέγξει τον λογαριασμό μου εδώ και 7 ημέρες. Το βλέπω γιατί έχω υπόλοιπο 1090 ευρώ ακόμα. Σχετικά με την εξαργύρωση 10x Max. Διαφορετικά θα είχε ήδη εκκαθαριστεί στο μηδέν. Και κάτι ακόμα μπορώ να στοιχηματίσω. Η πληρωμή μου των 600 ευρώ ακυρώνεται ξανά επειδή μπορώ να πληρώσω μόνο 500 ευρώ ταυτόχρονα. Αυτό είναι πραγματικά γελοίο. Και δεν έχει καμία σχέση με την καλή φήμη. Απλά γράψτε μου ένα email. Αποσύρετε τα πάντα στο Bitcoin και είναι καλό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Hi, you're right, we have Skype contacts on the casino representatives. I just talked to them generally about the pending withdrawals since you're not the only one who's been waiting. I was told that it was caused by the Russian invasion, because banks started to perform additional checks on the payments.

They want to fix this issue as soon as possible. I also told them that it would be fair to inform the waiting players since the lack of information creates unnecessary tension.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Οκ έτσι όπως νόμιζα. Ίσως θα έπρεπε επίσης να το κοινοποιήσουν στους παίκτες και όχι μόνο σε εσάς στη συνομιλία Skype. Αυτό θα ήταν υπέροχο. Ακόμα καλό BEEMcasino προσπαθεί να πληρώσει. Το εκτιμώ και αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

That's exactly what I told them. I said that players should be informed as well. Not everyone, but at least some of the players would understand the situation and they would be more patient.

πριν από 2 έτη

Έλαβε αυτό το email κατόπιν αιτήματος:

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε!


Από όσο μπορώ να δω, το αίτημα ανάληψης των 500 και 600 EUR έχει επιβεβαιωθεί από εμάς στις 23 Μαρτίου 2022 10:04. Τώρα περιμένουμε επιβεβαίωση από την τράπεζά σας. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και σας παρακαλούμε να περιμένετε. Λάβετε υπόψη ότι η ανάληψη μέσω τραπεζικής μεταφοράς μπορεί να διαρκέσει έως και 7 εργάσιμες ημέρες.



Ίσως αυτό δίνει ελπίδα σε άλλους παίκτες του BEEMcasino. Όταν έρθουν πραγματικά τα χρήματα. Θα σας ενημερώσω φυσικά.

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Hello,

now, this is something! I don't want to sound silly, but fingers crossed.


πριν από 2 έτη

Ναί. Θα πατήσω μαζί σου😂

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

😂 and the rest of the players with the pending withdrawals as well, I'm sure!

πριν από 2 έτη

Γεια σας τα χρήματα μόλις έφτασαν. Έτσι έχω πληρώσει με επιτυχία συνολικά περίπου 5-6 φορές στο BEEMcasino. Ευχαριστώ το Casinoguru για τη βοήθεια. Θα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος χωρίς εσάς. Το BEEMcasino θα πρέπει να λειτουργεί στην επικοινωνία και να αντιδρά πιο γρήγορα. Τότε είναι ένα καλό καζίνο. Ευχαριστώ και πάλι

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Hello there!

Awesome news - thank you for letting us know. I will update the complaint team.

Enjoy your winnings 🙂

Are you going to give yourself a break with the Beem casino? 😀

πριν από 2 έτη

Όταν τα δάχτυλά σας έχουν φαγούρα και εμφανίζεται ένα μπόνους 250 τοις εκατό. Δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα 😂😂😂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας τα χρήματα μόλις έφτασαν. Έτσι έχω πληρώσει με επιτυχία συνολικά περίπου 5-6 φορές στο BEEMcasino. Ευχαριστώ το Casinoguru για τη βοήθεια. Θα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος χωρίς εσάς. Το BEEMcasino θα πρέπει να λειτουργεί στην επικοινωνία και να αντιδρά πιο γρήγορα. Τότε είναι ένα καλό καζίνο. Ευχαριστώ και πάλι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I'm really happy about the great news 👍 Let's hope they'll manage to deal with the other pending withdrawals as well and manage to fix the current difficult situation.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα