Γεια σας παιδιά
Μετά από λίγο κατέθεσα ξανά χρήματα στο καζίνο B7, το ποσό ήταν μόνο 20 ευρώ και μετά από 20 λεπτά κουλοχέρηδες κέρδισα 630 ευρώ, ήθελα να πληρώσω αμέσως αυτό το τζελ στον τραπεζικό μου λογαριασμό, αλλά η πληρωμή ακυρωνόταν πάντα από τον B7 , σύμφωνα με αυτούς δεν έβαλα σωστά τον αριθμό IBAN μου, πράγμα που σήμαινε ότι το σύστημα πληρωμών δεν μπορούσε να επεξεργαστεί την πληρωμή, αυτό συνέβη 4 φορές στη σειρά, μετά το πέρασα στον υπάλληλο ζωντανής συνομιλίας και θα το κανόνισε για μένα , το αρμόδιο τμήμα προφανώς είχε ακόμη ανάγκη απόδειξης διεύθυνσης και μετά μπορούσα να κάνω μια επιτυχή ανάληψη, αφού επαληθεύτηκε πλήρως ο λογαριασμός μου και ήθελα να ξανακάνω ανάληψη του ποσού, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και δεν έλαβα καν email σχετικά με αυτό , μόνο όταν τους έστειλα email, επικοινωνήσαμε σχετικά με αυτήν την απόφαση,
Έλαβα μια απάντηση μέσω email που δηλώνει ότι λόγω διοικητικής απόφασης, η κατάθεση και τα κέρδη μου δεν θα καταβληθούν.
Το αστείο είναι ότι είχα καταθέσει χρήματα έξι μήνες νωρίτερα και μετά πλήρωσα μέσω της Mifinity και αυτό πήγε μια χαρά.
γιατί ξαφνικά είναι πρόβλημα το ότι ο λογαριασμός μου πρέπει να κλείσει και τα κέρδη επίσης να φύγουν;
Αυτό μοιάζει πολύ με απάτη, παρόλο που το καζίνο B7 έχει καλή φήμη μεταξύ των παικτών..
Έκανα κατάθεση μέσω κουπονιού Cashlib που μπορεί να αγοραστεί online, το ποσό της κατάθεσης ήταν 20 ευρώ.
Ακολούθησα τους κανόνες προσεκτικά, όπως μόνο 1 λογαριασμός, δεν χρησιμοποίησα μπόνους ενώ έπαιζα.
Νιώθω πολύ κουρασμένος, αφού πάντα έχανα χρήματα σε άλλα διαδικτυακά καζίνο, και τώρα τελικά ήμουν αρκετά τυχερός να κερδίσω ένα καλό ποσό στο καζίνο B7, αυτό το πρόβλημα συμβαίνει σε μένα, νομίζω ότι ο Β7 ζηλεύει επειδή έχω πολλά κέρδη. στο καζίνο τους, αλλά αυτό που δεν έχουν είναι πόσα χρήματα έχασα με διάφορους άλλους παρόχους.
αυτό είναι το email απάντησης που έλαβα από το B7 σήμερα:
"Λυπούμαστε που ενημερώνουμε ότι ο λογαριασμός σας έχει κλείσει και τα κέρδη κατασχέθηκαν σύμφωνα με διοικητική απόφαση"
«Η απόφαση αυτή είναι οριστική και δεν μπορεί να ασκηθεί έφεση.
Ευχαριστώ για την κατανόηση"
"Αν χρειάζεστε οτιδήποτε άλλο, παρακαλώ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας ανά πάσα στιγμή"
Με εκτίμηση,
"Pascoal | Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο"
Πιστεύω ότι θα πάρω ακόμα τα χρήματα, αλλά έχω αμφιβολίες για αυτό..
μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει/βοηθήσει εδώ
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Hi guys
After a while I deposited money again at B7 casino, the amount was only 20 euros, and after 20 minutes of slots I won 630 euros, I wanted to immediately pay out this gel to my bank account, but the payout was always canceled by B7, according to them I did not enter my IBAN number correctly, which meant that the payment system could not process the payment, this happened 4 times in a row, I then passed this on to the live chat employee and he would arrange it for me, the relevant department apparently still had need proof of address and then I could make a successful withdrawal, after my account was fully verified and I wanted to withdraw the amount again, my account was blocked and I didn't even receive an email about it, only when I emailed them contacted regarding this decision,
I received a response by email stating that due to an administrative decision, my deposit and winnings will not be paid out.
The funny thing is that I had deposited money six months earlier and then paid out via Mifinity and that went just fine.
why is it suddenly a problem that my account has to be closed and the winnings are also gone?
This looks very much like fraud, even though B7 casino has a good reputation among players..
I deposited via a Cashlib voucher that can be purchased online, deposit amount was 20 euros.
I followed the rules neatly, like only 1 account, did not use bonuses while playing.
I feel very ripped off, after always losing money at other online casinos, and now I have finally been lucky enough to win a nice amount at B7 casino, this problem happens to me, I think B7 is jealous because I have plenty of winnings stand at their casino, but what they don't have is how much money I lost with various other providers.
this is the response email i got from B7 today :
"We regret to inform your account has been closed and the winnings confiscated as per an administrative decision"
"This decision is final and can not be appealed.
Thank you for understanding"
"If you need anything else, please, don't hesitate to contact us again at any moment"
Kind regards,
"Pascoal | Casino Support Team"
I trust that I will still get the money, but I have doubts about this..
can anyone advise/help me here
thank you in advance