ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑυτο-αποκλεισμός σε αδειοδοτημένο καζίνο και εξακολουθούν να γίνονται καταθέσεις

Αυτο-αποκλεισμός σε αδειοδοτημένο καζίνο και εξακολουθούν να γίνονται καταθέσεις

πριν από 1 έτος από concorde
|
3062 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας αγαπητοί μου, αυτοεξαιρέθηκα από το chips.gg αλλά μπορούσα να συνεχίσω να παίζω μετά. Ο αυτο-αποκλεισμός προοριζόταν για 30 ημέρες, αλλά στην πραγματικότητα ήταν ενεργός για 2 ημέρες το πολύ, μετά από τις οποίες (το καζίνο έτρεξε μια ενημέρωση) έγινε κατά κάποιο τρόπο επαναφορά με την ενημέρωση. Σε αυτό το διάστημα έχασα περίπου 18.000 $. Οι χειριστές μου λένε ότι ακύρωσα τον αυτο-αποκλεισμό μου, αλλά αυτό σίγουρα δεν είναι αλήθεια. Τι πιστεύετε ότι μπορείτε να κάνετε για αυτό;


Το αφεντικό και διαχειριστής του καζίνο, με τον οποίο μίλησα απευθείας, είπε αρχικά ότι ο αυτοαποκλεισμός είναι δυνατός μόνο μέσω email, μετά τον ενημέρωσα ότι το είχα κάνει μέσω της πλατφόρμας και ότι έπρεπε να λειτουργήσει. Και τότε ο χειριστής μου λέει ότι δεν το έκανα αυτό. Και 1 λεπτό μετά αφού του είπα ότι ξέρω τα δικαιώματά μου λέει ότι το πήρα μόνος μου. Με παίρνουν μια βόλτα εδώ, δεν θα ήθελα να βάλω και έναν πελάτη σαν εμένα σε cooldown...

Αυτόματη μετάφραση:
concorde
πριν από 1 έτος

Hello concorde,

I think it would be best if you submit a complaint - you can do so here

Prepare your email where you ask for self-exclusion because of gambling addiction and preferably any screenshot you have concerning your communication with the casino.

This is a serious issue and we have to review what has happened.



concorde
πριν από 1 έτος

I just had the exact same problem I self excluded myself October 1 and I was able to continue playing I don’t know how much I lost after Oct 1st because they shut down my account now and said I made a deal with a manager to keep it open but i NEVER talked to them on the phone so I asked where is the email or text stating I made a deal with a manager after asking to be self excluded unbelievable and they never replied filefile

πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

filefilefile

Georgey1230
πριν από 1 έτος

I'm trying to understand what happened there. You've contacted them on the 1st of October and the manager replied on the 25th? What happened between the 1st and 25th of October? You kept playing there, but didn't attempt to contact them again regarding the account that remained open?

Daniel
πριν από 1 έτος

I inadvertently continued playing there and when I realized that I self excluded myself from them when I went thru my sent email on the October 23 or or 24 or even prior to that but they just replied back yesterday saying I made a deal which is a total lie and I asked for that documentation and they never supplied it to me and cancelled my account I told them I have an issue gambling since prior to that email October 1st and they talked me into playing with great bonus offers so I gave them another chance in September but Oct 1st I said that’s it and never texted or emailed or received anymore info after that and I played a few times after October 1st not realizing I self excluded and I don’t know how many times I deposited between October 1st and October 25th because they closed my account yesterday did you look at player called Concorde on casino gurus complaint why didn’t they self exclude when he asked? They are praying on people with gambling addictions I’m not asking for my 30 or more deposits prior to October 1st and never even getting close to winning as I said that’s a whole other issue and I just want my Bitcoin back from October 1st and move on with my life and not gamble anymore thanks for your help my wife is a mess

Georgey1230
πριν από 1 έτος

Danielle it’s much easier to send you my emails to data@casino.guru please look for it


thanks

Georgey1230
πριν από 1 έτος

I guess it's much easier to submit a complaint and paste relevant info right there. 🙂

Me and Daniel, we are not part of the complaint or the Data team.

Radka
πριν από 1 έτος

I don’t understand no worries I’m going away thanks for all your help

Georgey1230
πριν από 1 έτος

Have you noticed that Nick is waiting for your reply? It would make more sense to answer him in the complaint, otherwise, it won't develop further. I hope that now you understand.

Radka
πριν από 1 έτος

Sure

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα