πριν από 3 εβδομάδες
Γεια σε όλους,
Υπέβαλα καταγγελία στην Αρχή Παιγνίων Anjouan πριν από σχεδόν ένα μήνα. Δεν έλαβα κανένα email επιβεβαίωσης από αυτούς.
Δίνουν στο καζίνο έως και 30 ημέρες για να απαντήσει.
Λοιπόν, ξέρετε τι πρέπει να κάνω αν δεν λάβω κανένα email μετά από 30 ημέρες; Χρειάζεται να υποβάλω ξανά φόρμα καταγγελίας ή πώς να επικοινωνήσω μαζί τους και να ρωτήσω για την υπόθεσή μου;
Hi everyone,
I submitted a complaint to Anjouan Gaming Authority almost one month ago. I didn't receive any conformation email from them.
They give casino up to 30 days to reply.
So, do you know what I need to do if I'll not receive any email after 30 days? Do I need feel a complaint form again or how to contact them and ask about my case?
ΑπάντησηΑναφορά0





