πριν από 3 έτη
Έχει κάποιος κάποιο πρόβλημα με το μέρος pokie να μην πληρώνει μετά από 4 εβδομάδες
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
2
Έχει κάποιος κάποιο πρόβλημα με το μέρος pokie να μην πληρώνει μετά από 4 εβδομάδες
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
Ναι, όταν κάνετε κλικ σε επιλυμένες περιπτώσεις εδώ https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
Πρόκειται για καθυστερημένες αναλήψεις. Το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας; Ίσως η υποβολή καταγγελίας θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει εδώ, καθώς έχουν περάσει 4 εβδομάδες.
Yes, when you click on solved cases here https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
They're all about delayed withdrawals. Does the casino communicate with you? Maybe submitting a complaint could help here as well since it's been 4 weeks.
Ναι, απάντησαν αλλά λένε το ίδιο πράγμα για τρίτους επεξεργαστές κ.λπ. πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών
Yes they reply but they just say the same thing about third party processor etc very poor customer service
Πέρα από ένα αστείο, τουλάχιστον ενημερώστε τον ιστότοπο για να πείτε στους ανθρώπους πριν καταθέσουν εκεί χρήματα και πρέπει να φτάσουν εκεί γεγονότα στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς όλοι λένε διαφορετικά πράγματα
Beyond a joke aye, atleast update the website to tell people before they deposit there money and they need to get there facts right in customer service as they all say different things
Ναι, σταμάτησα τη ζωντανή συνομιλία, δεν ξέρουν τίποτα, για πόσο καιρό μετά την υποβολή του αιτήματός σας με τον γκουρού του καζίνο, έλαβα τα χρήματα;
επειδή έχει περάσει ένας μήνας από τότε που το ζήτησα, αλλά μόλις 4 ημέρες από τότε που υπέβαλα την καταγγελία
ευχαριστώ
Yea I’ve given up tryin the live chat they know nothing so how long after u submitted your request with casino guru did u receive the funds ??
becasue it’s been a month since I requested it but only 4 days since I filed the complaint
thanks
Δεν έχω ακόμη λάβει απάντηση από το καζίνο για τον γκουρού του καζίνο, ακόμη και για το παράπονό μου, έχουν περάσει 4 εβδομάδες για μένα, αλλά στις επιλυμένες περιπτώσεις φαίνεται περίπου 4-6 εβδομάδες πριν πληρώσουν πραγματικά τίποτα
I still haven't even got a response from the casino on casino guru yet on my complaint, it's been 4 weeks for me but in the resolved cases it seems roughly 4-6 weeks before they actually pay anything
Προσπαθούμε πάντα να επιλύουμε τις υποθέσεις όσο πιο γρήγορα μπορούμε, αλλά μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να εμπλέξουμε τα καζίνο στη διαδικασία 😕
We always try to resolve the cases as fast as we can, but it's sometimes really difficult to involve the casinos into the process 😕
Γεια σου φίλε,
Δυστυχώς, αργά, δεν είχα τίποτε άλλο παρά ανεκπλήρωτες υποσχέσεις και ατελείωτες δικαιολογίες σχετικά με ένα αίτημα απόσυρσης για να πάω δεκαπενθήμερο τώρα. Έλαβα με επιτυχία μια πληρωμή από αυτούς (αν και καθυστέρησε) στα μέσα του περασμένου έτους, ωστόσο οι αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με αυτήν την πληρωμή επιβεβαιώθηκαν σύμφωνα με αμέτρητες παρατηρήσεις από πολλούς παίκτες σε αυτόν και σε άλλους αξιόπιστους ιστότοπους υπεράσπισης του καζίνο.
Καλή τύχη και ελπίζω να υπάρχει ανάλυση σε αριθμούς! ...
Ευδαιμονία
hey buddy,
Unfortunately of late I’ve had nothing but unfulfilled promises and endless excuses regarding a withdrawal request for going on a fortnight now. I have successfully received a payment from them (although delayed) mid last year however increasing concerns regarding this payout have been confirmed as per countless submissions from numerous players on this and other reputable casino advocacy sites.
Good luck and here’s hoping there’s resolution in numbers!... 🤨
Felicity
Γεια ναι, έλαβα επίσης μια πληρωμή από αυτούς τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, χωρίς καθόλου πραγματικά ζητήματα, αλλά ναι βλέποντας τον αυξανόμενο κατάλογο των ατόμων που έχουν προβλήματα, αρχίζω να πιστεύω ότι δεν θα το δούμε καθόλου. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει ιδέα για το τι συμβαίνει και δεν έχει κανέναν τρόπο να επικοινωνήσει με την ομάδα υπαναχώρησης, εκτός εάν μέσω email, και για να είμαστε ειλικρινείς ειλικρινά, δεν λαμβάνετε καθόλου απάντηση από αυτούς. Δεν θα χρησιμοποιώ ξανά αυτό το καζίνο 😂
Hi yeah I have also received a payment from them in Feb this year with no real issues at all, but yeah seeing the growing list of people having issues I am starting to believe we won't see it at all. The customer service have no idea what is happening and have no way of contacting the withdrawal team unless via email, and to be quiet honest you just don't get a reply from them at all. I'll never be using this casino again 😂
Γεια σας Μόλις έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την αποδέσμευση των χρημάτων μου και τελικά το ενέκριναν και ελπίζω να τους περιμένω εντός 7 ημερών
Hi I just received an email regarding the release of my funds and they have finally approved it and I should expect them within 7 days hopefully
Γεια σου φίλε Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λέγοντας ότι ενέκριναν την απόσυρσή μου, φαίνεται ότι καθυστερούσε μέχρι το σημάδι των 5-6 εβδομάδων, οπότε ελπίζουμε να λάβεις τη δική σου σύντομα
Hey mate I got an email saying they approved my withdrawal, it seems like there stalling till around the 5-6 week mark so hopefully you get yours soon
Ενημερώστε μας εάν λαμβάνετε πραγματικά τα χρήματα στο λογαριασμό σας 🙂 Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Please, let us know if you really receive the funds to your account 🙂 Thanks for the update.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.