David bird withdrawel

πριν από 1 έτος από colleenbird75
|
2061 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Still no withdrawel I can see it in my transactions just says allocated pending





colleenbird75
πριν από 1 έτος

I guess this is about Iwinfortune's complaint, isn't it?

Well, I hope Veronika will help. Keep an eye on the complaint and update her if necessary.

🤞🤞


πριν από 1 έτος

hi

can nick contact me by email. i dont know what i was to do with his last post?

tjkeeper1
πριν από 1 έτος

Hi there, just check your complaint regularly (this is the link: https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2 ) , and if Nick contacts you, reply to him.

Don't worry, it's quite easy.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα