Τι λέει το καζίνο όταν επικοινωνείτε μαζί τους σχετικά με την αναμενόμενη απόσυρσή σας; Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο;
What does the casino say when you contact them regarding your awaiting withdrawal? Do you already have your account verified in the casino?
δεν έχω πάει ποτέ τα χρήματά μου στο planet7oz
i have my money never going to planet7oz again
Μπορώ να σας δω ότι υποβάλατε επίσης παράπονο σχετικά με αυτό το https://casino.guru/planet-7-oz-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7, οπότε ελπίζουμε να επιλυθεί τώρα 🙂
I can see you also submitted a complaint regarding this https://casino.guru/planet-7-oz-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 so hopefully it's been resolved now 🙂
Αναρωτιέμαι, τι συμβαίνει με το σύστημα ανάληψης; Είναι αργό;
I'm wondering, what's wrong with the withdrawal system? Is it slow?
Έμαθα το μάθημά μου δυστυχώς, όπως είπες ότι τα παιχνίδια τους είναι καλά, αλλά είναι πραγματικά χάλια στις αναλήψεις, αρχικά κέρδισα 1.100 $ τον Αύγουστο, αλλά το τμήμα ασφαλείας τους συνέχιζε να αρνείται τα έγγραφά μου μετά τα έγγραφα τελικά δέχτηκαν όλα τα έγγραφά μου τον Οκτώβριο! !! Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με κάποιο τρόπο αφαίρεσαν πάνω από $250 από τα κέρδη μου, οπότε έχω πέσει στα $943 δεν ξέρω γιατί;; Τώρα λοιπόν περιμένω από τις 11 Οκτωβρίου για τραπεζικό έμβασμα! Αυτό θα έπρεπε να είχε πάρει μόνο 2 εβδομάδες, θα συνεχίσουμε 6 εβδομάδες, ίσως ο πλανήτης 7 θα έπρεπε να επικεντρωθεί στη βελτίωση του τμήματος απόσυρσής του και λιγότερο στη μετακόμιση σε διαφορετική χώρα! Έπαιξα στον ιστότοπο Bovada and Ignition Casino και είχα κερδίσει $1.000 και τους πήρε συνολικά 2 εβδομάδες για να πάρουν τα χρήματά μου, θα μείνω με αυτούς τους 2 ιστότοπους σίγουρα A+ , δεν ξέρω πώς πήρε το Planet 7 καλή βαθμολογία στον γκουρού του καζίνο, με όλα τα παράπονά τους σχετικά με το σύστημα ανάληψης
I learned my lesson the hard way unfortunately, like you said their games are good, but they really suck at withdrawals, I originally won $1,100 back in August but their security department kept refusing my documents after documents finally they accepted all my documents in October!!! During that time somehow they deducted over $250 from my winnings so I’m down to $943 don’t know why?? So now I’ve been waiting since October 11th for a wire transfer! That should have only taken 2 weeks, we’re going on 6weeks, maybe planet 7 should concentrate on improving their withdrawal dept and less on moving to a different country! I played on the website Bovada and Ignition Casino and I had won $1,000 and it took them a total of 2 weeks to get my money, I’m going to stick with those 2 websites definitely A+ , don’t know how Planet 7 got a good rating on casino guru, with all their complaints regarding withdrawal system
Γεια σου Ντάνιελ, το σύστημα αναλήψεων τους λαμβάνει βαθμολογία F, τραβούν τα πόδια τους με ένα απλό τραπεζικό έμβασμα, βγάζουν τα χρήματά σου απευθείας από τον λογαριασμό σου, αλλά για να πάρουν τα χρήματά σου αυτό το τμήμα είναι ΧΑΡΑ!! Το μόνο που λένε συνέχεια είναι ότι κλιμακώνουν τον λογαριασμό σας, το επόμενο πράγμα που ξέρετε ότι είναι 6 εβδομάδες αργότερα, το τμήμα ασφαλείας τους είναι χειρότερο να δέχεται τα έγγραφά σας για να επιβεβαιώσει την ταυτότητά σας, κέρδισα τον Αύγουστο και τώρα είναι σχεδόν Δεκέμβριος!! Εντελώς απαράδεκτο
Hi Daniel their withdrawal system gets a F rating they drag their feet on simple wire transfer they take your money right out of your account but to get your money that department SUCKS!! All they keep saying is they escalate your account, next thing you know it’s 6 weeks later, their security department is worse on accepting your documents to confirm your identity, I won back in August and it’s now almost December!! Totally unacceptable
Απλώς δεν καταλαβαίνω πώς μπορείτε να διευθύνετε ένα καζίνο όπου χρειάζονται μερικούς μήνες για την ανάληψη των κερδών. Θα πρέπει να είναι μια πολύ απλή συναλλαγή.
I simply don't understand how you can run a casino where it takes few months to withdraw winnings. It should be a very simple transaction.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.