Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για τη μεγάλη μερίδα λέξεων σαλάτας που ανέφερα παρακάτω.
Εγγράφηκα στο Phoenix888au.com σήμερα και αφού έπαιξα το νέο μπόνους εγγραφής κατέθεσα $50 και πήρα ένα μπόνους $10. Κανόνες μπόνους: Ανακύκλωση x2 κατάθεσης & κύκλος εργασιών x3 πίστωσης μπόνους υπολοίπου (180 $). δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με άλλα μπόνους, δεν μπορώ να αγοράσω χαρακτηριστικό/αποθήκευση παιχνιδιού και οι απαιτήσεις τζίρου πρέπει να πληρούνται πριν από την ανάληψη.
Έκανα κύλιση και ανέτρεψα περισσότερο από ό,τι χρειαζόταν... σε 1 στάδιο είχα σχεδόν 1000 $ πίστωση αλλά ανόητα συνέχισα μέχρι να μειωθεί η πίστωση στα $400.20c. Δεν αγόρασα κανένα χαρακτηριστικό και δεν ξέρω πώς να αποθηκεύσω ένα χαρακτηριστικό... έτσι επειδή πληρούσα όλους τους κανόνες ζήτησα το αναγνωριστικό πληρωμής για την πληρωμή osko 400,20 $ στον τραπεζικό μου λογαριασμό... το χρονόμετρο ανάληψης χτύπησε το 5 λεπτά περιορισμένος χρόνος και η κατάσταση άλλαξε σε επεξεργασία. Περίμενα 30 λεπτά και στη συνέχεια σε ζωντανή συνομιλία ρώτησα "πόσο χρόνο διαρκεί συνήθως η διαδικασία απόσυρσης;"
η διφορούμενη απάντηση ήταν "Κάνε ευγενική υπομονή, αγαπητέ, ελέγχουμε ότι χρειάζεσαι για ανάληψη κερδών".
Μετά από άλλα 30 λεπτά ρώτησα ξανά και μου είπαν
"Υπομονή φίλε σου. Επεξεργαζόμαστε την απόσυρση τώρα για σένα"
Πέρασαν άλλα 30 λεπτά που δεν θα τα ξαναδώ, κάτι που με έκανε να το ρωτήσω για 4η φορά..
απάντηση... "Κάνε υπομονή εντάξει φίλε. Στέλνουμε επιβεβαίωση ανάληψης όπως όταν ολοκληρώσουμε την ανάληψη στον λογαριασμό σου, οπότε περίμενε οκ φίλε σύντομα θα δεις χρήματα στην τράπεζα"
5 λεπτά αργότερα η κατάσταση άλλαξε σε απόρριψη και το μήνυμα ήταν "φίλε η απόσυρσή σου απορρίφθηκε και το υπόλοιπο χάθηκε. Καλή τύχη την επόμενη φορά"
Ρώτησα γιατί το απέρριψε και μου είπαν "όλο το ιστορικό των στοιχημάτων έδειξε ότι αποθηκεύσατε το χαρακτηριστικό παιχνίδι"
Ζήτησα λεπτομέρειες για το πώς, τι παιχνίδι, την ώρα και ένα στιγμιότυπο οθόνης των ευρημάτων τους. μου είπαν
"Η λογομαχία δεν αλλάζει αυτό που κάνατε, επομένως η παραβίαση τιμωρείται όπως σας λέει ξεκάθαρα ο ιστότοπος".
Είπα ότι δεν παραβίασα ποτέ κανόνες σε κανέναν ιστότοπο και έπαιξα κανονικά, και το σημαντικότερο είναι ότι δεν ξέρω πώς να αποθηκεύσω το χαρακτηριστικό παιχνίδι. Συνέχισα λέγοντας ότι δεν ήθελα να ξανακάνω το ίδιο λάθος, οπότε θα μπορούσαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις μου σχετικά με την υποτιθέμενη παραβίαση.
Έλαβα 3 απαντήσεις από διαφορετικό προσωπικό λέγοντας "τα επιχειρήματα και τα ανεπιθύμητα μηνύματα δεν θα μας κάνουν να αλλάξουμε τους κανόνες"
Τους ρώτησα για έναν λόγο γιατί, ως εξυπηρέτηση πελατών αρνούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις για εξυπηρέτηση από έναν πελάτη.
Τα $400,20 επιστράφηκαν πίσω στο πορτοφόλι μου ως διαθέσιμα για ανάληψη ή παιχνίδι. Προσπάθησα να παίξω για να καθαρίσω το 20c και να κάνω ανάληψη ακόμη και 400$, αλλά δεν μπόρεσα να έχω πρόσβαση σε τίποτα για να παίξω, επειδή "αποτυχία πίστωσης λογαριασμού παιχνιδιού" ήταν το αναδυόμενο μήνυμα στο βρόχο. Προσπάθησα να αποσυρθώ και με απέρριψαν, ακολουθούμενο από αυτό το πολύτιμο μήνυμα
"Εντάξει, θα απαντήσω σε ερωτήσεις, αλλά πολύ ΑΦΟΥ τελειώσω την εξυπηρέτηση όλων των μελών στη γραμμή αναμονής, βλέπεις τώρα είναι η ώρα αιχμής αγαπητέ και είμαι απασχολημένος αλλά όχι για σένα τώρα. Αγαπητέ, περίμενε ευγενικά"
Είπα ότι περίμενα ήδη 3,5 ώρες, οπότε αν δεν μπορούσε να απαντήσει, θα μπορούσε να βρει κάποιον που θα μπορούσε, επιβεβαιώνοντας επίσης γιατί, εάν υπήρχε παραβίαση, τα $ μου επιστρέφονταν στο πορτοφόλι ως διαθέσιμη πίστωση.
Λάβαμε μια απάντηση από κάποιον που αναφέρεται ως PhoenixSupervisor "η ομάδα του παιχνιδιού περιηγήθηκε σε όλα τα ρεκόρ παιχνιδιών και το ιστορικό στοιχημάτων και δεν διαπιστώθηκε ότι όντως έγινε παράβαση για έναν κανόνα όπως η λειτουργία αποθήκευσης παιχνιδιού, οπότε δεν επιτρέπεται η ανάληψη χρημάτων έχασε"
Είπα (παρόλο που δεν μιλούσα άπταιστα σε οποιαδήποτε διάλεκτο βλακείας μιλούσε) ήμουν ξεκάθαρος τι έκαναν και γιατί πιστεύουν ότι μπορούσαν να το κάνουν, αλλά ρώτησα κατηγορηματικά να σταματήσουν να επαναλαμβάνουν τις απαντήσεις σε ερωτήσεις που ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ & απλώς απάντησα σε αυτές που έκανα .
Η απάντηση ήταν "διαφωνία και το spam bot να μην εξαφανιστεί η παραβίαση σημαίνει ότι δεν λαμβάνεις χρήματα επειδή κάνατε μια παράβαση πιθανή για αποθήκευση παιχνιδιού και είναι κακό για τους κανόνες που γράφτηκαν στον ιστότοπο"
Πριν από 2,5 ώρες έγραψα "@phoenixsupervisor γιατί δεν θα μου δείξεις την υποτιθέμενη παράβασή μου; Δεν ξέρω πώς να αποθηκεύσω λειτουργίες ή παιχνίδια και σίγουρα δεν θέλω να κάνω ό,τι φέρεται να είχα κάνει ξανά οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον ή το παρελθόν...ωστόσο επειδή οι ερωτήσεις μου έμοιαζαν να έχουν εξαφανιστεί όπως η κοινή λογική του προσωπικού σας, ακόμα δεν ξέρω πώς, τι, πότε ή ακόμα και αν το έκανα πραγματικά ό,τι ήταν, ήταν ή μπορεί να ήταν, αλλά πιθανότατα δεν έγινε στην 1η θέση και πέρα από αυτό η ομάδα σας φαίνεται να παίζει κρυφτό με στοιχεία, έτσι ώστε να είμαι ευάλωτη σε άλλη επίθεση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΚΛΕΨΗ ΣΟΥ έτσι είμαι με κίνδυνο να χάσω ξανά τα χρήματά ΜΟΥ, κάτι που δεν θέλω να συμβεί»
Δεν εκπλήσσομαι καθόλου, τώρα δεν μπορώ να συνομιλήσω μέσω της καρτέλας ζωντανής συνομιλίας, αλλά αυτό δεν θα με σταματήσει.
παρακαλώ βοηθήστε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ 400 $ ΜΟΥ
Apologies in advance for the large serving of word salad I've spewed forth below.
I registered with Phoenix888au.com today & after playing new registration bonus I deposited $50 & took a $10 bonus. Rules of bonus: Roll-over x2 of deposit & turnover x3 of balance bonus credit ($180). cannot use with other bonus, can't buy feature/save game & turnover requirements must be met before withdrawal.
I rolled & turned over more than required.... at 1 stage i had nearly $1000 credit but stupidly kept going until credit was down to $400.20c. I didn't buy any features & I don't know how to save a feature....so because i met all rules I requested pay id for osko payment of $400.20 to my bank account....the withdrawal timer hit the 5min capped time and the status changed to processing. I waited for 30min then in live chat I asked "how long does the withdrawal process usually take?"
the ambiguous response was"kindly be patient dear ya we are on checking you needs for to withdraw winnings".
After another 30mins I asked again & was told
"patience mate ya. We are processing withdrawal now for ya"
another 30mins passed that I'll not see again which had me asking themafor 4th time..
response... "be patient ok dear mate. We send withdrawal confirm as when we do finish withdrawal to account ya, so wait ok mate soon you will see funds in bank"
5mins later the status changed to rejected & message was "mate your withdrawal is rejected and balance forfeited. Better luck next time ya"
I asked why it rejected & was told "all history of bets showed you saved feature game"
I asked for details of how, what game, time & a screenshot of their findings. I was told
"arguing doesn't change what you did so violation is punished as website clearly tells you".
I said that ive never violated rules on any site & I played as per normal, and mist importantly I don't know how to save feature game. I contonued to say i didnt want to make same mistake again so could they please answer my questions surrounding the alleged violation.
I received 3 replies from different staff saying "arguments and spam wont make us change the rules"
I asked them for a reason why they, as customer service refuse to answer questions for service from a customer.
The $400.20 was returned back to my wallet as available to withdraw or play. I attempted to play to just clear the 20c & withdraw even $400 but I couldn't access anything to play because "get game credit account failed" was the popup message on loop. I tried to withdraw & was rejected, followed closely by this gem of a message
"ok, I will answer questions but much AFTER I finish servicing all members in the waiting line, u seeit is now peak time dear and I am busy but not for you now. Dear wait kindly"
I said I'd waited already for 3.5hours so if she couldnt reply could she find someone who could, also confirming why, if a violation existed, did my $ keep getting sent back to wallet as available credit.
Got a response from someone listed as PhoenixSupervisor "the game team have went all over you game records and bet history & they no indeed it has been found a violation is indeed done for a rule such like save game feature so no allowing withdraw you money is forfeited"
I said (despite me not being fluent in whatever dialect of stupidity she spoke) I was crystal clear what they did and why they think they could do it but firmly asked they stop repeating answers to questions I DIDNT ASK & just answer the ones I did.
The reply was "arguing & bot spam not make violation go away it means not get money becorse you did a violation possible for feature game save buy and is bad thing for rules wrote on the website"
2.5 hours ago I wrote "@phoenixsupervisor why won't you show me my alleged violation? I don't know how to save features or games and I most definitely do not want to do whatever i allegedly might have done again anytime in the future or the past...however because my questions seemed to have vanished like the common sense of your staff I still dont know how, what, when or even if i actually did it whatever it is, was, or might have been but probably wasn't done in the 1st place and further to this your team seems to be playing hide n seek with evidence so that im rendered vulnerable of another attack of YOUR COMPANY DECIDED TO KEEP MY MONEY AND WILL KEEP AVOIDING RESPONSIBLE ACTIONS OF ONUS ON YOU TO GIVE PROOF TO SUPPORT YOUR STEALING so I am at risk of losing MY money again which i dont want to happen"
Not surprised at all, now I am unable to chat via the live chat tab but that won't stop me.
please help ANY ADVICE ON HOW TO GET MY $400