Μπορείτε να δοκιμάσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αλλά εάν έχετε αποκλείσει την πρόσβαση στο καζίνο, οι πιθανότητες είναι ότι απέτυχαν στην επαλήθευσή σας, επομένως, εκτός εάν έχετε μια ανάληψη σε εκκρεμότητα, η συμβουλή μου θα ήταν να βρείτε ένα καζίνο που θα δέχεται τα έγγραφά σας
You can try email but if you have blocked access to the casino chances are they failed your verification so unless you have a withdrawal pending my advice would be find a casino that will accept your documents
Πώς μπορώ να βρω αυτό το καζίνο που δέχεται τα έγγραφά μου. Έχω πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου, παρακαλώ βοηθήστε
How can i find that casino who accept my documents i have a lot of money in my account please help
Περιμένετε να δείτε τι λέει η ομάδα εδώ, υποθέτω ότι αυτό είναι το πρώτο σας αίτημα ανάληψης και ήθελαν να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας πριν επεξεργαστείτε την ανάληψη. Ποιο είναι το όνομα των καζίνο και θα το ερευνήσω για να δω πώς είναι η βαθμολογία ασφαλείας τους; Πόσο καιρό έχετε αποκλειστεί και σας ειδοποίησαν μέσω email ή απλώς δεν μπορούσατε να αποκτήσετε πρόσβαση στο καζίνο
Wait and see what the team here say, I assume this is your first withdrawal request and they wanted you to verify your account before processing the withdrawal. What is the casinos name and I will investigate to see how their safety rating is? How long have you been blocked and did they notify you by email or could you just not access the casino
Έχω αποκλείσει από 2 ημέρες κατά την καταγραφή του λογαριασμού μου στο παιχνίδι μου δείχνει ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί λόγω αποτυχίας επαλήθευσης, κάντε κάτι
I have blocked from 2 days while I logging my game account shows me your account has been blocked due to failed verification please do something
Συγγνώμη για αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση. Λάβατε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το καζίνο που εξηγούσαν ίσως περισσότερα σχετικά με αυτό το ζήτημα; Θα πρέπει πάντα να ελέγχετε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στο email σας για τέτοιου είδους μηνύματα, επειδή μερικές φορές μπορεί να τελειώσουν εκεί.
Ελέγξτε το και ενημερώστε μας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό, ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να δει καλύτερα την κατάσταση.
Sorry for this unpleasant situation. Did you get any emails from the casino explaining more about this issue, perhaps? You should always check the spam folder in your email for this kind of message because sometimes they can finish there.
Please check that and let us know more details regarding this, so our team will be able to have a better look at the situation.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.