Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπάτη Kinbet Casino;

Απάτη Kinbet Casino;

 από Valdo
|
3.712 προβολές 59 απαντήσεις |
|
1 23

Γεια σας καλησπέρα, ήθελα να αναφέρω αυτό το καζίνο Kinbet, δημιούργησα έναν λογαριασμό και όταν ζήτησα ανάληψη προέκυψαν τα προβλήματα, ζήτησα να κάνω ανάληψη 380 ευρώ και έκλεισαν ακόμη και τον λογαριασμό μου, αναφέροντας τον εθισμό μου στον τζόγο όταν δεν έχω ποτέ τους κοινοποίησε αυτό το γεγονός. Αν ζήτησα την απόσυρσή μου, την οποία είχα κάνει, νομίζω ότι με απάτησαν. Ζητάς ανάληψη και σου κλείνουν τον λογαριασμό.

Παρακαλώ μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο, μυρίζει πολύ άσχημα και κράτησαν τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:

file Αυτό είναι προσεκτικό

Αυτόματη μετάφραση:

Το καζίνο δεν απαντά καν πια. Παρακαλώ, θα ήθελα να μάθω όλα τα βήματα που πρέπει να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo

Hi there!

The review of this casino is nearly ready for posting. I am not sure if it is helpful for a recently reviewed casino, so I hope you do not mind if I ask a few questions.

Even if the casino staff decides that gambling harms you, I would expect a careful explanation of the events to come, including the withdrawal.

Could you please let me know when the withdrawal was made and when your account was closed?

Αυτή είναι μια απόφαση της ελεύθερης βούλησης του καζίνο γιατί δεν τους έχω επικοινωνήσει τίποτα, αλλά αν κλείσουν τον λογαριασμό μου, μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, αλλά πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα που ήταν στον λογαριασμό, αφού δεν τους νοιάζει αν έχω εθισμό στον τζόγο ή όχι.

Το έκλεισαν μονομερώς την Κυριακή.

Αυτόματη μετάφραση:

Και το κλείνουν ακριβώς όταν κάνεις ανάληψη, που κατά τύχη ενώ έκανα κατάθεση δεν έκαναν κανένα σχόλιο.

Το έκλεισαν μονομερώς επικαλούμενοι τα προβλήματά μου με το παιχνίδι, κάτι που δεν σχολιάζω ποτέ.

Το έκλεισαν την Κυριακή.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo

Well, I see now.

Let's keep aside the reason for closing the account. Perhaps the situation isn't as dire as it seems. Regardless, it doesn't seem like a conducive environment for play.

We should concentrate on the withdrawal. According to what I understand, you have yet to receive the funds from your closed casino account, and nobody has given you any advice regarding when or if you will receive the remaining amount.


If this is correct, then I would certainly start complaining officially. If you like the idea, I suggest you go through this guide 👈

I'll help you out with details if you want; just let me know.


Radka, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τον λόγο που έκλεισαν τον λογαριασμό μου, καθώς είναι ψευδής και δεν έχει βάση. Μου έχουν επιστρέψει την ανάληψη, αλλά έχουν κρατήσει τα χρήματα στον λογαριασμό όταν έκλεισαν τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo

No, of course not.

Still, unless neither you nor I have a valid explanation for the casino's decession, it makes no sense to speculate; instead, I'll leave that to the complaint.

Do you agree you should submit one? Did you read the guide I sent to you, please?

To me, the complaint just seems like the best thing to do.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Πώς μπορώ να το κάνω Radka;

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo

To file a complaint, just follow this link and let us know how it goes.

Το επιβεβαιωμένο καζίνο kinbet είναι απάτη, κλείνουν τον λογαριασμό σας μονομερώς χωρίς λόγο και χωρίς εξηγήσεις, πολύ επιβεβαιωμένο.

Αυτόματη μετάφραση:
User21

Hi, my first question I wanted to ask was what was the casino's reason for doing this. But I see you didn't find out anything. Did you try to write them an email saying that you would like to know why this happened? Did you have any money in your gaming account and did you try to withdraw it?

Δεν σου απαντούν γιατί έκλεισαν τον λογαριασμό, σου λένε μόνο ότι το θέμα έχει μεταφερθεί στο αντίστοιχο τμήμα και είναι έτσι εδώ και ένα μήνα και αν υπήρχαν χρήματα στον λογαριασμό είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
User21

So if you have money in your account, you wouldn't be interested in filing a complaint if you don't know why the casino blocked your account?

Ναι, φυσικά έχει ήδη ρυθμιστεί.

Αυτόματη μετάφραση:

I hit a jackpot and received my payout the next day. Couldn’t be happier with this casino!

Γειά σου. Κατέθεσα 2 ποσά στον λογαριασμό μου. 500 και 350 CZK. Τα χρήματα ελήφθησαν από τον λογαριασμό μου αλλά δεν φορτώθηκαν στο ΚΑΖΙΝΟ. Γιατί;;; Που είναι λοιπόν τα λεφτά μου;;;

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό το καζίνο είναι απάτη και εξαπατά τους παίκτες του, όπως συνέβη και με την περίπτωσή μου και μην το σκέφτεστε άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:

Γειά σου. Κατέθεσα 2 ποσά στον λογαριασμό μου. 500 και 350 CZK. Τα χρήματα ελήφθησαν από τον λογαριασμό μου αλλά δεν φορτώθηκαν στο ΚΑΖΙΝΟ. Γιατί;;; Που είναι λοιπόν τα λεφτά μου;;;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια.

Φοβάμαι ότι κανείς που δεν είναι υπάλληλος καζίνο δεν θα σας πει πού βρίσκονται οι καταθέσεις σας. Έχετε δοκιμάσει την υποστήριξή τους ή τον πάροχο πληρωμών σας; Θα ξεκινούσα από εκεί αν η κατάσταση δεν είχε λυθεί στο μεταξύ.

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα