Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπάτη Kinbet Casino;

Απάτη Kinbet Casino;

πριν από 3 εβδομάδες από Valdo
|
587 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας καλησπέρα, ήθελα να αναφέρω αυτό το καζίνο Kinbet, δημιούργησα έναν λογαριασμό και όταν ζήτησα ανάληψη προέκυψαν τα προβλήματα, ζήτησα να κάνω ανάληψη 380 ευρώ και έκλεισαν ακόμη και τον λογαριασμό μου, αναφέροντας τον εθισμό μου στον τζόγο όταν δεν έχω ποτέ τους κοινοποίησε αυτό το γεγονός. Αν ζήτησα την απόσυρσή μου, την οποία είχα κάνει, νομίζω ότι με απάτησαν. Ζητάς ανάληψη και σου κλείνουν τον λογαριασμό.

Παρακαλώ μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο, μυρίζει πολύ άσχημα και κράτησαν τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

file Αυτό είναι προσεκτικό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Το καζίνο δεν απαντά καν πια. Παρακαλώ, θα ήθελα να μάθω όλα τα βήματα που πρέπει να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there!

The review of this casino is nearly ready for posting. I am not sure if it is helpful for a recently reviewed casino, so I hope you do not mind if I ask a few questions.

Even if the casino staff decides that gambling harms you, I would expect a careful explanation of the events to come, including the withdrawal.

Could you please let me know when the withdrawal was made and when your account was closed?

πριν από 2 εβδομάδες

Αυτή είναι μια απόφαση της ελεύθερης βούλησης του καζίνο γιατί δεν τους έχω επικοινωνήσει τίποτα, αλλά αν κλείσουν τον λογαριασμό μου, μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, αλλά πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα που ήταν στον λογαριασμό, αφού δεν τους νοιάζει αν έχω εθισμό στον τζόγο ή όχι.

Το έκλεισαν μονομερώς την Κυριακή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Και το κλείνουν ακριβώς όταν κάνεις ανάληψη, που κατά τύχη ενώ έκανα κατάθεση δεν έκαναν κανένα σχόλιο.

Το έκλεισαν μονομερώς επικαλούμενοι τα προβλήματά μου με το παιχνίδι, κάτι που δεν σχολιάζω ποτέ.

Το έκλεισαν την Κυριακή.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo
πριν από 2 εβδομάδες

Well, I see now.

Let's keep aside the reason for closing the account. Perhaps the situation isn't as dire as it seems. Regardless, it doesn't seem like a conducive environment for play.

We should concentrate on the withdrawal. According to what I understand, you have yet to receive the funds from your closed casino account, and nobody has given you any advice regarding when or if you will receive the remaining amount.


If this is correct, then I would certainly start complaining officially. If you like the idea, I suggest you go through this guide 👈

I'll help you out with details if you want; just let me know.


πριν από 2 εβδομάδες

Radka, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τον λόγο που έκλεισαν τον λογαριασμό μου, καθώς είναι ψευδής και δεν έχει βάση. Μου έχουν επιστρέψει την ανάληψη, αλλά έχουν κρατήσει τα χρήματα στον λογαριασμό όταν έκλεισαν τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo
πριν από 2 εβδομάδες

No, of course not.

Still, unless neither you nor I have a valid explanation for the casino's decession, it makes no sense to speculate; instead, I'll leave that to the complaint.

Do you agree you should submit one? Did you read the guide I sent to you, please?

To me, the complaint just seems like the best thing to do.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
πριν από 2 εβδομάδες

Πώς μπορώ να το κάνω Radka;

Αυτόματη μετάφραση:
Valdo
πριν από 2 εβδομάδες

To file a complaint, just follow this link and let us know how it goes.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα