1bet website scam

πριν από 2 έτη από re5146005000
|
6194 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

1bet ..scammers ,elusive , do not trap your winnings because you will never be able to withdraw your real money deposited , you will be surprised when you play for 50 dollars and you win 250 and you decivde to withdraw they will tell you that you have deposited and lost before 400 for example and you will need to roll it over 400x 6 times in order to withdraw ur winning other wise all your withdrawals will be Rejected , so this way of scam they will keep you depositing to chase your losses, my advice stay away and read even on Trust Pilot im not the only one . no other website treat customers like this ,i have other accounts with other websites . the most elusive chat i ever seen ,one live agent would tell you something and next day if you go to ask about the same thing another agent would deny and would tell you what you were informed was wrong , you will run inside infinite cirles

re5146005000
πριν από 2 έτη

Hello,

It's a shame, you picked up such a casino. 

We provide serious warnings as well:

file

The overall rating is currently 0,4 out of 10!

Hope the others will notice.

πριν από 2 έτη

Hotmail 

Έγινε επεξεργασία από Daniel πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
tuva70
πριν από 2 έτη

Hello, why posting this link I wonder? 😀

πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να ανοίξει ξανά το παράπονό μου, η κα Drommond από το EM Group μου γράφει πέρα δώθε εδώ και ένα χρόνο και λέει ότι το καζίνο έχει κάνει τα πάντα σωστά όσον αφορά την προσαρμογή των ημερήσιων ορίων, δεν το κάνω ακόμη και λάβετε οτιδήποτε 100.000 ευρώ με υπόλοιπο λογαριασμού 433.000.


Το παράπονό μου από τότε: https://casinoguru-de.com/1bet-casino-die-gewinne-des-players-wurden-aufgrund


Η κα Drommond συνεργάζεται πολύ στενά με την 1bet και προσαρμόζει συνεχώς τους όρους και τις προϋποθέσεις της αλληλογραφίας μας με την πάροδο του χρόνου. Ο μετέπειτα υπολογισμός δεν είναι αποδεκτός, απορρίψαμε την απόφαση της κυρίας Drommond, η αρχή αδειοδότησης δεν απαντά στα email μας, προσπαθήσαμε να τους προσεγγίσουμε από διαφορετικά email info@gaminglicenses.com ή certria@gaminglicenses.com

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
srkngrms61
πριν από 1 έτος

I can see that it was a very large sum of money at that time. If you want the complaint to be reopened, you have to ask for it, but at the complaints. 

I'm not sure if it will be sorted out, but I would be happy if it was. Good luck.

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Ζήτησα να ανοίξει ξανά αυτή η καταγγελία στο Casino Guru μετά από περίπου ένα χρόνο, αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση από εσάς μετά από αυτό. Μπορείτε παρακαλώ να το ελέγξετε. Έπειτα από ένα χρόνο γραπτών μηνυμάτων με την κυρία Drommond, η κυρία παραδέχτηκε ότι δεν είναι η αρχή αδειοδότησης, αλλά μάλλον παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης για το καζίνο. Βασικά έγραψα στο πάρτι του καζίνο όλη την ώρα και στάθηκα. Επαναλαμβάνω ξανά όταν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου ήταν 430 χιλιάδες σε ευρώ, ο λογαριασμός μου είχε ανασταλεί, δεν μου επιβράβευσαν καν 100 χιλιάδες ευρώ.


Σε απάντηση στο παράπονό μου ότι δεν ήμουν ικανοποιημένος με την κρίση της κας Drommond, παραπέμφθηκα στην αρχή αδειοδότησης για να επικοινωνήσω με την Antillephone NV. Ωστόσο, δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την αρχή αδειοδότησης μέσω τριών διαφορετικών διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό είναι απλώς μια ενέδρα, οπότε παρακαλώ ανοίξτε ξανά την υπόθεση. Εάν η 1bet θέλει να βελτιώσει τη βαθμολογία της εδώ στο Casino Guru, τότε είναι η ευκαιρία του παρόχου να βελτιώσει τους πόντους της εδώ, είμαι ικανοποιημένος με κάθε λύση που προτείνεται. Αλλά δεν μου επιδικάζεται ούτε ένα ποσό.


Για τηλεφωνικές ερωτήσεις (στο Antillephone Curacao E-Commerce Park), με παραπέμπουν πάντα στην επικοινωνία μέσω email. Ωστόσο, αυτά τα e-mail δεν παραδίδονται, στην αρχή νόμιζα ότι οφείλεται στον πάροχο αλληλογραφίας μου, όπως ήδη αναφέρθηκε, έγραψα από 3 διαφορετικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κάθε φορά που το e-mail αναφέρεται ως μη παραδοθέν. (Σφάλμα μηνύματος παράδοσης)


Μάλλον, έγινε μια γελοία μετέπειτα διόρθωση. Επαναλαμβάνω σε όλους ότι η κα Drommond δεν είναι η αρχή αδειοδότησης, αλλά μάλλον παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης για την 1bet. Το καζίνο υποστηρίζεται πολύ περισσότερο και η κυρία δεν είναι αμερόληπτη.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
srkngrms61
πριν από 1 έτος

I'm sorry; you simply need to wait like all others. I appreciate your explanation, yet we do not handle complaints on the forum.

Allow me to say that complaints are usually reopened when the player presents new pieces of information.

Sadly, it is not unusual that the licensing authority is hard to reach or is not reachable at all. 🙁


πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να περιμένω τόσο πολύ για να ανοίξει ξανά η υπόθεση. Το 1bet δεν πληρώνει ούτε 100 χιλιάδες ευρώ. Με υπόλοιπο λογαριασμού 430 χιλ. ευρώ. Η κυρία Drommond δεν είναι η αδειοδοτούσα αρχή, ήμουν αδιέξοδος για ένα χρόνο. Όλη η αλληλογραφία με την κυρία Drommond για πάνω από ένα χρόνο δεν ήταν παρά αναμονή και δόλος.


Ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόστηκαν τα όρια νίκης στο τέλος της 5ης ημέρας είναι απαράδεκτος, τα όρια θα έπρεπε να είχαν εφαρμοστεί μέρα παρά μέρα. Όταν είπα στην κυρία Drommond, 1bet Compliance Team, ότι διαφωνώ με την απόφαση, είπε ότι μπορείτε να ασκήσετε έφεση για αυτήν την απόφαση απευθείας στην αρχή αδειοδότησης (Curacao E-Commerce Park): certria@gaminglicenses.com info@gaminglincense.com .


Τα email που στέλνω εκεί δεν μπορούν να παραδοθούν, όταν τηλεφωνώ στο Κουρασάο, παραπέμπομαι στα email, έγραψα από τρεις διαφορετικές διευθύνσεις email / παρόχους email, το email μπορούσε να φτάσει κάθε φορά που δεν παραδόθηκε.


Συγγνώμη που γράφω εδώ, αλλά πρέπει να με βοηθήσετε και να προωθήσετε την υπόθεση στην αρχή αδειοδότησης ή να ανοίξετε ξανά την υπόθεση εδώ. Η κα Drommond δεν είναι η αρχή αδειοδότησης, αλλά λειτουργεί ως η υπηρεσία συμμόρφωσης 1bet. Αυτό σημαίνει ότι προστατεύουν το 1bet και όχι τα συμφέροντά μου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
srkngrms61
πριν από 1 έτος

Hi, if you would like to file a complaint with the authority, I will send you a guide that could help you, as we don't have the ability to open one for you. I'm adding the link here: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

As far as reopening a complaint with us is concerned, have you asked for one yet ? Do you have something new that would help the case more ? Because I see that the casino has a safety index of 0, which means that it will probably not respond and your case will remain at the same stage as it was in the past.

Please let me know.

πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro,


Έχουμε εφαρμόσει τις οδηγίες στο βαθμό που έχω δηλώσει σε προηγούμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με την αρχή αδειοδότησης μέσω email και όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντιμετωπίζονται ως μη παραδοτέα από τον πάροχο αλληλογραφίας. Αν και δοκιμάσαμε τρεις διαφορετικές διευθύνσεις email/παρόχους αλληλογραφίας.


Όσον αφορά την επαναλειτουργία, έχουμε αλληλογραφία μέσω email με την κυρία Drommond για πάνω από ένα χρόνο και έχουμε πολλές πληροφορίες. Εξακολουθούμε να διαφωνούμε με τον υπολογισμό της τελευταίας ημέρας. Είχαμε κάνει αίτηση για επαναλειτουργία, αλλά δεν έχουμε λάβει σχόλια από εσάς μέχρι σήμερα.

Η 1bet αρνήθηκε να δημοσιεύσει περισσότερες λεπτομέρειες για το Casino Guru καθώς ήμασταν σε επαφή με την ομάδα καταγγελιών της κας Drommond / Casino. Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο ανακαλύφθηκε ότι η κα Drommond δεν είναι η αρχή αδειοδότησης. Η κ. Drommond είπε ότι δεν είστε η επίσημη αρχή αδειοδότησης, αλλά μάλλον παρέχετε υπηρεσίες συμμόρφωσης για την 1bet. Εάν δεν συμφωνούμε με την απόφαση του Drommond, θα πρέπει να επικοινωνήσουμε ξανά με την αρχή αδειοδότησης. Σας ζητώ λοιπόν να ανοίξετε ξανά την υπόθεση.


Η επιστροφή του γραφέα με την κυρία Drommond είναι απλώς μια τακτική στασιμότητας και ένας τρόπος προσαρμογής εξαρτημάτων T&C κατά τη διάρκεια της αλληλογραφίας. Η κα Drommond υποστηρίζει σίγουρα μόνο το καζίνο. Επειδή διαφωνούμε με την κα Drommond, θα ήθελα το Casino Guru να ανοίξει ξανά την υπόθεση και να μας εξηγήσει η 1bet γιατί η εφαρμογή των ορίων νίκης δεν γινόταν μέρα με τη μέρα και γιατί τα ποσά αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό μου την τελευταία μέρα. Η ήττα επιτρέπεται αλλά η νίκη όχι. Ο μετέπειτα υπολογισμός από την 1bet δεν είναι αποδεκτός επειδή δεν λαμβάνω ούτε ένα σεντ ή ο λογαριασμός μου διορθώνεται σε μηδέν ευρώ.


(Συγγνώμη που γράφω για αυτό εδώ, αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχω άλλη επιλογή. Ζητώ την υποστήριξή σας, συμφωνώ με οποιαδήποτε πρόταση πληρωμής, αλλά όχι με μηδέν ευρώ, με υπόλοιπο λογαριασμού 433 χιλ. ευρώ - τουλάχιστον 100 χιλιάδες ευρώ θα πρέπει να είναι δυνατή)


Καταρχήν, η 1bet είπε ψέματα επειδή δεν ήμασταν σε επαφή με την αρχή αδειοδότησης, αλλά με την ομάδα εξυπηρέτησης συμμόρφωσης της 1bet. Πράγμα που μπορεί να συγκριθεί με ιδιοκτήτες καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
srkngrms61
πριν από 1 έτος

I understand your situation and what you described. So if you want to reopen your complaint you have to ask for it in the complaints. Would that be possible ? 

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Υποβλήθηκε αίτημα για επαναλειτουργία, αλλά δεν ελήφθη απάντηση. Θα πρέπει να μπορείτε να το δείτε, δεν μπορώ να κάνω άλλη αίτηση για να ανοίξω ξανά. Επειδή το τρέχον αίτημα για επαναλειτουργία είναι ακόμα ανοιχτό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Dear Serkan,

I had to review the whole situation since the complaint was submitted over one and a half years ago. Let's sum up the facts here. When it comes to the winnings, we are 100% on your side. The application of the maximum daily win limit in the casino was far from fair or logical. However, there's nothing we can do to help you. We tried to discuss the issue with the casino quite a few times but it stated its position and stopped responding. Apart from the complaint thread, we contacted them by email, and Skype and even met them personally at a conference. Unfortunately, we didn't have any success with resolving the issue. Regarding Mrs. Drommond, if you take a look at the emails we exchanged, I told you from the beginning that I didn't think this lady worked for the Gaming Authority. I even sent an email to the Gaming Authority myself but never heard from them. The reason for this might be that the casino possibly lost its license. We don't want to reopen the complaint because it would cause the casino's rating to increase but we want to keep it as is (currently 0). I perfectly understand your frustration, but we did everything we possibly could and there's nothing else we can try. We will keep the complaint closed with full penalization to prevent other players from visiting this casino. In case the casino itself decides to respond to our messages and/or changes its position, we will notify you right away. I wish I could do more to help you.

Best regards,

Peter

πριν από 12 μήνες

Γεια σου Πέτρο,


Σας ευχαριστούμε πολύ για τα λεπτομερή σας σχόλια, δεν υπάρχει τρόπος να κινηθείτε νομικά κατά του καζίνο σε κρατικό επίπεδο υποβάλλοντας μήνυση στις αρχές; Ειδικά αν η αρχή αδειοδότησης δεν είναι αξιόπιστη. Θα μπορούσατε να μηνύσετε την αρχή αδειοδότησης Antillephone NV ή το καζίνο.


Είμαι ευγνώμων για τυχόν περαιτέρω συμβουλές.


"Η 1BET ανήκει και λειτουργεί από την Bellona NV ("η εταιρεία"), μια εταιρεία που έχει εγγραφεί και ιδρύθηκε σύμφωνα με τη νομοθεσία του Κουρασάο, με αριθμό μητρώου 120860 και καταχωρημένη διεύθυνση στη διεύθυνση Heelsumstraat 51, πάρκο ηλεκτρονικού εμπορίου, Κουρασάο. Η Bellona NV έχει άδεια και ρυθμίζεται από την Antillephone NV, υπό την άδεια 8048/JAZ2010-010. Σε ορισμένες δικαιοδοσίες, η Bellona NV χρησιμοποιεί την Arzella Limited (εταιρεία που έχει συσταθεί σύμφωνα με τους νόμους της Κύπρου με αριθμό εταιρείας HE418686 και εγγεγραμμένη διεύθυνση στη Chytron 30, 2ος όροφος, Γραφείο A2 1075 Λευκωσία, Κύπρος) ως *πράκτορας πληρωμών."


Θα μπορούσατε ίσως να προσπαθήσετε ξανά; info@gaminglicenses.com ή certria@gaminglicenses.com να φτάσει. Βλέπω ότι έχουν διαφορετικό πάροχο email. Την περασμένη εβδομάδα, ο διακομιστής αλληλογραφίας @gaminglicenses.com απέτυχε εντελώς (δεν υπάρχουν εγγραφές MX), φαίνεται ότι έχουν πλέον νέο διακομιστή αλληλογραφίας και θα πρέπει να είναι προσβάσιμος μέσω email.


Μπορείτε επίσης να καλέσετε το E-Commerce Park στο Κουρασάο τηλεφωνικά, αλλά σας συμβουλεύουν συνεχώς να τους στέλνετε email και να μην τους τηλεφωνείτε.


Νομίζω ότι η 1bet έχει άδεια από την Antillephone γιατί έτσι λέει.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi Serkan,

Unfortunately, there's nothing else that can be done from our side. I do realize this is a big amount of money and it must be extremely frustrating, however, we did all we could to help you. If I were you I would consult the options (if any) with your lawyer. I'm afraid though that the possibility of getting paid from the casino is close to zero.

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω προβλήματα με το 1Bet Casino από σήμερα.

Έλαβα μια πληρωμή 1.500 € πριν από λίγες μέρες. Τώρα είχα ακόμα 1.000 € ανοιχτά, τα οποία θέλω επίσης να πληρώσω. Αυτά ήταν σε εκκρεμότητα επεξεργασίας. Ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ότι το 8% θα παρακρατηθεί γιατί θα εξοφληθεί μέσα σε λίγες μέρες. Καλό, τότε πληρωμή 920€.

Από σήμερα δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στο σύστημα. Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση. Δεν μπορώ να δω ούτε τη σελίδα πια. Ούτε με κινητό, φορητό υπολογιστή ή iPad.

Δεν υπάρχει πλέον καμία επαφή μέσω email. Δεν απαντάς.

Είχε ποτέ κανείς αυτό το πρόβλημα. Παρεμπιπτόντως, έχω ακόμα 100€ στον gaming λογαριασμό μου.

LG Anja

Αυτόματη μετάφραση:
Anja1967
πριν από 10 μήνες

Please tell me you are not referring to this scam page 👈

Without any honeywords, such sites need to be avoided. Frankly, I'd be surprised to see such a "casino" addressing the players' complaint, yet it is a free option you may try out.

Find out more right here 👈

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα