Γεια, σύμφωνα με όσα μπορώ να δω ότι η απόσυρσή σας έχει ήδη εγκριθεί σωστά; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν έναν παίκτη και αν αυτό δεν συμβεί, επικοινωνήστε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Προσπαθήσατε να ρωτήσετε τον πάροχο εάν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες;
Προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και να δείτε τι θα συμβεί και εάν τα χρήματα φθάνουν στον λογαριασμό σας.
Εάν όχι, θα είμαστε εδώ για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, according to what I can see your withdrawal was already approved right ? We give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, please get in touch and we'll try to help.
Anyway, what payment method did you use ? Did you try to ask the provider if there are any technical difficulties ?
Try to be patient and see what happens and if the money lands in your account.
If not we will be here to try to assist you.
Ευχαριστώ Jaro για το ενδιαφέρον σου για την περίπτωσή μου. Ως προς αυτό θα ήθελα να προσθέσω ότι προσπαθώ να αποσυρθώ για περισσότερο από ένα μήνα. Το καζίνο λέει ότι από την επεξεργασία της πληρωμής χρειάζονται 5 εργάσιμες ημέρες για να ληφθούν τα χρήματα, την πρώτη φορά χρειάζονται περίπου 10 ημέρες και τίποτα δεν στέλνω email για εξηγήσεις απαντούν ζητώντας αντίγραφο κίνησης για να δουν αν πραγματικά δεν είχα λάβει τα λεφτα στελνω το εκκαθαριστικο που βλεπουν και πιστωνω τα χρηματα πισω στον gaming λογαριασμο μου ξανα κανω την αναληψη οπως είδες στην φωτο περνούν 6 μερες και δεν λαμβάνω τιποτα στέλνω email και ρωτάνε εμένα για την τραπεζική μου κίνηση... είναι ένας κύκλος που δεν φεύγει κλείνει. Τώρα ζήτησα - αμφιβάλλω αν θα το στείλουν - αντίγραφο του τραπεζικού εμβάσματος που μου έκαναν, αφού μου ζητούν το αντίγραφο κίνησης.
Ευχαριστώ
Χαιρετίσματα
Φραγκίσκος
Thanks Jaro for your interest in my case. In this regard I would like to add that I have been trying to withdraw for more than a month. The casino says that from processing the payment it takes 5 working days to get the money, the first time it takes about 10 days and nothing I send an email for explanations they reply asking for a bank statement to see if I really hadn't received the money, I send the statement they see and credit the money back to my gaming account, I make the withdrawal again, as you saw in the photo, 6 days pass and I don't receive anything, I send an email and they ask me for my bank statement... it's a circle that doesn't go away closes. Now I have requested - I doubt they will send it - a copy of the bank transfer they made to me, since they ask me for the bank statement.
Thank you
Greetings
Francis
Grazie Jaro dell’interessamento al mio caso a tal proposito aggiungo che è più di un mese che tento il ritiro . Il casinò dice che dall’elaborazione del pagamento passano 5 giorni lavorativi per avere i soldi, la prima volta passano circa 10 giorni e niente mando una mail per spiegazioni loro rispondono chiedendo un estratto conto per vedere se veramente non avevo ricevuto i soldi, mando estratto conto loro vedono e mi riaccreditano i soldi sul conto di gioco , rifaccio il prelievo ,come hai visto in foto , passano 6 giorni e non ricevo niente mando una mail e loro mi richiedono estratto conto della mia banca…e’un cerchio che non si chiude. Adesso ho richiesto,dubito che lo mandino,copia del bonifico che mi hanno fatto,dato che mi richiedono l’estratto conto.
grazie
saluti
francesco
Α, δεν ήξερα ότι περίμενες τόσο καιρό.
Δεν έχετε σκεφτεί λοιπόν να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει;
Δεν λέω ότι πρέπει να λειτουργεί 100%, αλλά τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε.
Όσον αφορά την απόδειξη από αυτούς, δεν νομίζω ότι θα στείλουν κάτι τέτοιο, αλλά ίσως με εκπλήξετε. Είναι μεγάλη αναμονή και δεν καταλαβαίνω τι άλλο θέλουν όταν τους έχεις δείξει ήδη δύο φορές ότι δεν έχεις τίποτα. Δεν πρέπει να είναι έτσι στα καζίνο, παλεύετε για τα λεφτά σας.
Συγγνώμη.
Oh, I didn't know you'd been waiting so long.
So you haven't thought about filing a complaint with us and our team will try to help you ?
I'm not saying it has to work 100%, but at least we'll try.
As far as proof from them, I don't think they'll send anything like that, but maybe you'll surprise me. It's a long wait and I don't understand what more they want when you've already shown them twice that you've got nothing. It shouldn't be like that in casinos, you're fighting for your money.
I'm sorry.
Γεια σας, έβγαλα χρήματα από το καζίνο της bdmbet, πόσος χρόνος θα χρειαστεί μέχρι να έχω τα χρήματα στον λογαριασμό μου; Κάτι γράφουν εκεί ότι πρέπει να στείλω αντίγραφο για ρεύμα, πώς πλήρωσα, γιατί δεν μένω μόνος μου, οπότε δεν έχω κάτι τέτοιο, και αν δεν μου έρθουν τα λεφτά, πηγαίνω το ράφι για απάτη
Hello, I withdrew money from the bdmbet casino, how long will it take until I have the money in my account? They write something there that I should send a copy for electricity, how did I pay, because I don't live alone, so I don't have anything like that, and if the money doesn't come to me, I go to the shelf for fraud
Zdravím vybral jsem si peníze z bdmbet kasina jak dlouho bude trvat než peníze budu mít na úctě.?píšou tam něco ze bych měl poslat kopí za elektřinu jak jsem platil jelikož nebydlim sám tak nic takového nemám a pokut mě peníze nepřijdou tak jdu na polici za podvod
Γειά σου.
Το καζίνο απλά σας ζητά να παρέχετε τα έγγραφα KYC για να ολοκληρώσετε την επαλήθευση σας. Είναι μια συνηθισμένη διαδικασία στα διαδικτυακά καζίνο και εάν δεν το γνωρίζετε ή δεν είστε σίγουροι για αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να τους ρωτήσετε τα πάντα σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης και τι είδους έγγραφα μπορείτε να παρέχετε.
Μη διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις και εδώ εάν χρειάζεται να βοηθήσετε με όλα αυτά.
Hello.
The casino simply asks you to provide the KYC documents to complete your verification. It is an usual procedure at online casinos, and if you are not aware or unsure of it, you should contact the casino and ask them everything regarding the verification process and what kind of documents are you able to provide.
Do not hesitate to ask questions here as well if you need to assist with all this.
Αυτό είναι σωστό, το Casino είναι μια μεγάλη απάτη. Γράφουν ότι η ανάληψη της Skrill διαρκεί 3 ώρες, εγώ περιμένω 20 ώρες. Και η πληρωμή δεν πήγε πουθενά. Λέει ακόμα ότι η επιλογή περιμένει επαλήθευση. Όταν έγραψα για την υποστήριξή τους, έλεγαν το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Ότι πρέπει να περιμένω, ότι διαρκεί έως και 24 ώρες. Εκπλήσσομαι που αυτό το Καζίνο δεν είναι κατά κάποιο τρόπο μπλοκαρισμένο και δεν ερευνάται από την αστυνομία. Και συνεχίζουν ευτυχώς να ληστεύουν τους ανθρώπους.
That's right, Casino is one big scam. They write that the Skrill withdrawal takes 3 hours, I've been waiting for 20 hours. And the payment didn't go anywhere. It still says that the selection is waiting for verification. When I wrote about their support, they kept saying the same thing over and over. That I have to wait, that it takes up to 24 hours. I'm surprised this Casino isn't somehow blocked and investigated by the police. And they continue to happily rob people.
Přesně tak, Casino je jeden velký podvod. Píší že výběr na Skrill trvá 3 hodiny, já čekám už 20 hodin. A platba se nikam neposunula. Stále to píše že výběr čeká na ověření. Když jsem psal na tu jejich podporu, tak melou pořád jedno a to samé dokola. Že musím počkat, že to trvá až 24 hodin. Divím se, že toto Casino není nějak zablokováno a nevyšetřuje ho policie. A dál si vesele okrádají lidi.
Γεια,
Καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτησή σας. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλό να διευκρινίσουμε τι σημαίνει, για παράδειγμα, μια μεταφορά ως τέτοια και σε τι διαφέρει από την εισαγωγή ενός αιτήματος.
Νομίζω ότι το κύριο πράγμα είναι αρκετό για αρχή - η ίδια η μεταφορά, δηλαδή, από τη στιγμή που το καζίνο εγκρίνει τη συναλλαγή, μπορεί πραγματικά να είναι μόνο λίγες ώρες. Δυστυχώς, η στιγμή που ο παίκτης εισάγει το αίτημα δεν ταυτίζεται με τη στιγμή που το καζίνο επιβεβαιώνει τη συναλλαγή.
Νομίζω ότι αυτό περιγράφεις.
Ταυτόχρονα, πραγματικά δεν πιστεύω ότι μια μη επαληθευμένη συναλλαγή εξοντώνει τους ανθρώπους. Προσπαθήστε να ηρεμήσετε λίγο και δώστε του χρόνο. Καταλαβαίνω ότι οι παίκτες τείνουν να έχουν διαφορετικές προσδοκίες, αλλά δεν νομίζω ότι περιέγραψες κάτι ασυνήθιστο ή απάτη. Καταλαβαίνω καλά ότι η επαλήθευση ισχύει μόνο για τη συναλλαγή; Λοιπόν, έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό παιχνιδιού σας, παρακαλώ;
Hi,
I totally understand your indignation. I personally think it's good to clarify what, for example, a transfer as such means and how it differs from entering a request.
I think that the main thing is enough for a start - the transfer itself, that is, from the moment the casino approves the transaction, it can really only be a few hours. Unfortunately, the moment when the player enters the request is not identical to the moment when the casino confirms the transaction.
I think that's what you're describing.
At the same time, I really don't think an unverified transaction is ripping people off. Try to calm down a bit and give it time. I understand that players tend to have different expectations, but I don't think you described anything out of the ordinary or smack of a scam. Do I understand correctly that the verification only applies to the transaction? So, have you already verified your gaming account, please?
Ahoj,
Celkem chápu Tvé rozhořčení. Já osobně si myslím, že je fajn si ujasnit co znamená například převod jako takový a čím se liší od zadání požadavku.
Myslím, že pro začátek postačí to hlavní - převod sám, tedy od momentu, kdy casino schválí transakci to skutečně může být jen pár hodin. Bohužel moment kdy hráč zadá žádost není identický s momentem, kdy casino transakci potvrdí.
To je podle mě to co popisuješ.
Zároveň si opravdu nemyslím, že neověřená transakce je okrádání lidí. Zkus se trochu uklidnit a dát tomu čas. Já chápu, že hráči mívají jiné očekávání, ale podle mě jsi nepopsal nic, co by nebylo obvyklé nebo zavánělo podvodem. Chápu správně, že to ověřeni se týká jen transakce? Čili, už máš splněné ověření hracího účtu, prosím?
Λοιπόν, τώρα που διάβασα τις κριτικές για αυτό το καζίνο και το 90% λέει ότι είναι απάτη, ότι από τον Μάιο ή τον Ιούνιο δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα στέμμα, μόνο οι καταθέσεις πηγαίνουν, οπότε μην θυμώνετε μαζί μου, αλλά Δικαιούμαι να ανησυχώ, σωστά; Και το ότι δεν θέλω να συνεχίσουν να κλέβουν, πιστεύεις ότι είναι λάθος;
Well, now that I've read the reviews about this Casino and 90% say it's a scam, that since May or June they haven't paid out a single crown, only deposits go, so don't get mad at me, but I'm entitled to be worried, right? And the fact that I don't want them to keep stealing, do you think it's wrong?
No, ono když jsem si teď četl recenze o tomto Casinu a 90% píší že je to podvod že od května nebo června nevyplácí ani korunu, jen vklady jdou, tak se na mě nezlobte, ale to už na obavy nárok mám ne? A to že nechci aby dál okrádali, je podle vás špatně?
Γεια.
Αυτό είναι λογικό.
Ωστόσο, αυτό που πιθανώς θεωρείτε ότι είναι κριτικές είναι είτε δημοσιεύσεις στο φόρουμ, όπου ποτέ δεν ξέρετε πώς έγινε στην πραγματικότητα, εκτός εάν ο εν λόγω παίκτης επιστρέψει και γράψει το αποτέλεσμα ή υποβάλει καταγγελία. Κάτι πολύ παρόμοιο ισχύει και για τις κριτικές παικτών. Όσο για την κριτική του Casino Guru από αποδεδειγμένες πηγές, μοιάζει με αυτό:
Ο σύνδεσμος θα πρέπει επίσης να λειτουργεί για εσάς από την Τσεχική Δημοκρατία: https://kasinoguru-cz.com/bdm-bet-casino-recenze#tab=js-tab-reputation
Φυσικά, καταλαβαίνω ότι μάλλον έχετε τη δική σας άποψη και στο φόρουμ και στις κριτικές χρηστών βρήκατε πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τη γνώμη σας. Εντάξει.
Από την άλλη, αν το πάρω από την άποψη των δεδομένων και του timeline που ανέφερες, είναι πραγματικά νωρίς για απάτη.
Το γεγονός ότι κάποιος δεν πληρώνεται μέσα σε 24 ώρες δεν ληστεύει τους ανθρώπους, αυτό είναι όλο. Εάν, φυσικά, έχετε αποδείξεις στα χέρια σας ότι το καζίνο κλέβει τους παίκτες με κάποιο τρόπο, η συζήτηση θα μοιάζει εντελώς διαφορετική.
Μπορώ να ξέρω πώς τα πάτε με την επαλήθευση;
Hi.
That makes sense.
However, what you probably consider to be reviews are either forum posts, where you never know how it actually turned out, unless the player in question comes back and writes the result or files a complaint. Something very similar then applies to player reviews. As for the review of Casino Guru from proven sources, it looks like this:
The link should also work for you from the Czech Republic: https://kasinoguru-cz.com/bdm-bet-casino-recenze#tab=js-tab-reputation
Of course, I understand that you probably have your own opinion, and on the forum and in user reviews you came across information that confirms your opinion. all right.
On the other hand, if I take it from the point of view of the data and the timeline you mentioned, it is really early for a scam.
The fact that someone doesn't get paid within 24 hours isn't really robbing people, that's all. If, of course, you have evidence in hand that the casino is robbing players somehow, the conversation will look completely different.
May I know how you are doing with the verification please?
Ahoj.
To dává smysl.
Akorát to, co asi považuješ za recenze jsou buď posty na fóru, kde nikdy nevíš jak to ve skutečnosti dopadlo, pokud daný hráč nepřijde nazpět a nenapíše výsledek nebo nezaloží stížnost. Něco velmi podobného potom platí pro hráčské recenze. Co se týče recenze Casino Guru z prokázaných zdrojů, tak ta vypadá následovně:
Měl by Ti z ČR fungovat i link: https://kasinoguru-cz.com/bdm-bet-casino-recenze#tab=js-tab-reputation
Samozřejmě rozumím tomu že asi máš nějaký svůj názor a na fóru a v uživatelských recenzích jsi narazil na informace, které Tě v názoru utvrzují. v pořádku.
Já když to na druhou stranu vezmu z pohledu dat a časové osy kterou jsi uvedl, je na nějaký scam vážně brzy.
To že někdo nedostane do 24 hodin zaplaceno opravdu není okrádání lidí, toť vše. Pokud samozřejmě budeš mít v ruce důkazy, že casino hráče nějak okrádá, bude konverzace vypadat úplně jinak.
Můžu prosím vědět jak jsi na tom s tou verifikací?
Προσπαθώ να αποκτήσω πρόσβαση στον σύνδεσμο που μου στείλατε, αλλά λέει ότι αυτή η συζήτηση δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μου
I'm trying to access the link you sent me, but it says that this discussion is not available in my country
Zkouším tam přes tvůj odkaz co jsi mi poslala najet, ale píše mi to že tato diskuze není k zobrazení v me zemi
Εννοείτε ότι δεν μπορείτε να δείτε την κριτική αυτού του καζίνο; Δικαίωμα;
Δοκιμάστε αυτόν τον σύνδεσμο εδώ , παρακαλώ, και πείτε μας πώς τα πήγατε.
You mean you can't see the review of this casino? Right?
Try this link here, please, and let us know how you went.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.