Γεια, σύμφωνα με όσα μπορώ να δω ότι η απόσυρσή σας έχει ήδη εγκριθεί σωστά; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν έναν παίκτη και αν αυτό δεν συμβεί, επικοινωνήστε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Προσπαθήσατε να ρωτήσετε τον πάροχο εάν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες;
Προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και να δείτε τι θα συμβεί και εάν τα χρήματα φθάνουν στον λογαριασμό σας.
Εάν όχι, θα είμαστε εδώ για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, according to what I can see your withdrawal was already approved right ? We give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, please get in touch and we'll try to help.
Anyway, what payment method did you use ? Did you try to ask the provider if there are any technical difficulties ?
Try to be patient and see what happens and if the money lands in your account.
If not we will be here to try to assist you.
Ευχαριστώ Jaro για το ενδιαφέρον σου για την περίπτωσή μου. Ως προς αυτό θα ήθελα να προσθέσω ότι προσπαθώ να αποσυρθώ για περισσότερο από ένα μήνα. Το καζίνο λέει ότι από την επεξεργασία της πληρωμής χρειάζονται 5 εργάσιμες ημέρες για να ληφθούν τα χρήματα, την πρώτη φορά χρειάζονται περίπου 10 ημέρες και τίποτα δεν στέλνω email για εξηγήσεις απαντούν ζητώντας αντίγραφο κίνησης για να δουν αν πραγματικά δεν είχα λάβει τα λεφτα στελνω το εκκαθαριστικο που βλεπουν και πιστωνω τα χρηματα πισω στον gaming λογαριασμο μου ξανα κανω την αναληψη οπως είδες στην φωτο περνούν 6 μερες και δεν λαμβάνω τιποτα στέλνω email και ρωτάνε εμένα για την τραπεζική μου κίνηση... είναι ένας κύκλος που δεν φεύγει κλείνει. Τώρα ζήτησα - αμφιβάλλω αν θα το στείλουν - αντίγραφο του τραπεζικού εμβάσματος που μου έκαναν, αφού μου ζητούν το αντίγραφο κίνησης.
Ευχαριστώ
Χαιρετίσματα
Φραγκίσκος
Thanks Jaro for your interest in my case. In this regard I would like to add that I have been trying to withdraw for more than a month. The casino says that from processing the payment it takes 5 working days to get the money, the first time it takes about 10 days and nothing I send an email for explanations they reply asking for a bank statement to see if I really hadn't received the money, I send the statement they see and credit the money back to my gaming account, I make the withdrawal again, as you saw in the photo, 6 days pass and I don't receive anything, I send an email and they ask me for my bank statement... it's a circle that doesn't go away closes. Now I have requested - I doubt they will send it - a copy of the bank transfer they made to me, since they ask me for the bank statement.
Thank you
Greetings
Francis
Grazie Jaro dell’interessamento al mio caso a tal proposito aggiungo che è più di un mese che tento il ritiro . Il casinò dice che dall’elaborazione del pagamento passano 5 giorni lavorativi per avere i soldi, la prima volta passano circa 10 giorni e niente mando una mail per spiegazioni loro rispondono chiedendo un estratto conto per vedere se veramente non avevo ricevuto i soldi, mando estratto conto loro vedono e mi riaccreditano i soldi sul conto di gioco , rifaccio il prelievo ,come hai visto in foto , passano 6 giorni e non ricevo niente mando una mail e loro mi richiedono estratto conto della mia banca…e’un cerchio che non si chiude. Adesso ho richiesto,dubito che lo mandino,copia del bonifico che mi hanno fatto,dato che mi richiedono l’estratto conto.
grazie
saluti
francesco
Α, δεν ήξερα ότι περίμενες τόσο καιρό.
Δεν έχετε σκεφτεί λοιπόν να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει;
Δεν λέω ότι πρέπει να λειτουργεί 100%, αλλά τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε.
Όσον αφορά την απόδειξη από αυτούς, δεν νομίζω ότι θα στείλουν κάτι τέτοιο, αλλά ίσως με εκπλήξετε. Είναι μεγάλη αναμονή και δεν καταλαβαίνω τι άλλο θέλουν όταν τους έχεις δείξει ήδη δύο φορές ότι δεν έχεις τίποτα. Δεν πρέπει να είναι έτσι στα καζίνο, παλεύετε για τα λεφτά σας.
Συγγνώμη.
Oh, I didn't know you'd been waiting so long.
So you haven't thought about filing a complaint with us and our team will try to help you ?
I'm not saying it has to work 100%, but at least we'll try.
As far as proof from them, I don't think they'll send anything like that, but maybe you'll surprise me. It's a long wait and I don't understand what more they want when you've already shown them twice that you've got nothing. It shouldn't be like that in casinos, you're fighting for your money.
I'm sorry.
Γεια σας, έβγαλα χρήματα από το καζίνο της bdmbet, πόσος χρόνος θα χρειαστεί μέχρι να έχω τα χρήματα στον λογαριασμό μου; Κάτι γράφουν εκεί ότι πρέπει να στείλω αντίγραφο για ρεύμα, πώς πλήρωσα, γιατί δεν μένω μόνος μου, οπότε δεν έχω κάτι τέτοιο, και αν δεν μου έρθουν τα λεφτά, πηγαίνω το ράφι για απάτη
Hello, I withdrew money from the bdmbet casino, how long will it take until I have the money in my account? They write something there that I should send a copy for electricity, how did I pay, because I don't live alone, so I don't have anything like that, and if the money doesn't come to me, I go to the shelf for fraud
Zdravím vybral jsem si peníze z bdmbet kasina jak dlouho bude trvat než peníze budu mít na úctě.?píšou tam něco ze bych měl poslat kopí za elektřinu jak jsem platil jelikož nebydlim sám tak nic takového nemám a pokut mě peníze nepřijdou tak jdu na polici za podvod
Γειά σου.
Το καζίνο απλά σας ζητά να παρέχετε τα έγγραφα KYC για να ολοκληρώσετε την επαλήθευση σας. Είναι μια συνηθισμένη διαδικασία στα διαδικτυακά καζίνο και εάν δεν το γνωρίζετε ή δεν είστε σίγουροι για αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να τους ρωτήσετε τα πάντα σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης και τι είδους έγγραφα μπορείτε να παρέχετε.
Μη διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις και εδώ εάν χρειάζεται να βοηθήσετε με όλα αυτά.
Hello.
The casino simply asks you to provide the KYC documents to complete your verification. It is an usual procedure at online casinos, and if you are not aware or unsure of it, you should contact the casino and ask them everything regarding the verification process and what kind of documents are you able to provide.
Do not hesitate to ask questions here as well if you need to assist with all this.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.