ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπαιτήσεις για επαλήθευση λογαριασμού (Nomini Casino)

Απαιτήσεις για επαλήθευση λογαριασμού (Nomini Casino)

πριν από 3 έτη από lauarual
|
4573 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Σίγουρα πολλοί εδώ θα έχουν ζητήσει μια selfie με το έγγραφο για την επαλήθευση του λογαριασμού τους.

Αλλά ένα καζίνο σας ζήτησε μια selfie σταματώντας ένα κινητό τηλέφωνο που δείχνει τον ιστότοπο του καζίνο; Ή με υπολογιστή στο παρασκήνιο;

Είμαι βέβαιος ότι κανένα καζίνο δεν το ζήτησε ποτέ. Είναι τρελό!

Λοιπόν, σας λέω ότι το NOMINI CASINO το ζητάει να επαληθεύσει τον λογαριασμό.

Εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή ή δεν έχετε 2 κινητά τηλέφωνα, τότε δεν θα μπορείτε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό.

Τους δείχνω τη φωτογραφία αυτού που ζητούν.

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

Wow! That's strange. I know about requirements to take a photo with the current newspapers. It may sound stupid, but Nomini probably know what they're doing. Maybe they have issues with bonus abusers who buy selfies from random people and register new accounts to their names. Who knows... There are plenty of casinos out there so if you don't like the way they behave towards you, you can just take you first withdrawal and go away.

Daniel
πριν από 3 έτη

Είναι ακριβώς αυτό που σκοπεύω να κάνω!

Επίσης, μου έδωσαν μηνύματα ότι δεν είναι καθόλου αξιόπιστο:

* Επικοινώνησα με τη συνομιλία για να μάθω την κατάσταση της απόσυρσής μου και μου είπαν ότι έλαβαν τα έγγραφά μου και χρειάζονταν μόνο το selfie. Δεν έστειλα ποτέ τα έγγραφά μου. ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ 1.

* Έκανα κατάθεση για ανάληψη του μπόνους μου. Αρνήθηκαν την ανάληψή μου επειδή δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις στοιχήματος κατάθεσης. Στη συνομιλία μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο να στοιχηματίσω την κατάθεση. Ότι έπρεπε μόνο να καταθέσω ένα ελάχιστο ποσό και με αυτό θα μπορούσα να αποσύρω τα κέρδη μου (όπως συμβαίνει συνήθως σε όλα τα καζίνο).

Ευτυχώς έσωσα τη συνομιλία συνομιλίας όπου μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να ποντάρω την κατάθεσή μου. ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ 2

Ελπίζω να τιμήσετε τον λόγο σας και να μου δώσετε τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

Did you show them the saved conversation and what did they say when they saw it?

Daniel
πριν από 3 έτη

Ότι έκαναν ένα «λάθος» λέγοντας μου ότι δεν ήταν απαραίτητο να στοιχηματίσω την κατάθεσή μου.

Έχω ήδη υποβάλει την καταγγελία μου, επειδή αρνούνται να με πληρώσουν.

Φαίνεται εντελώς άδικο και πάνω απ 'όλα μου φαίνεται σοβαρό ότι δεν τηρούν τις πληροφορίες που παρέχουν στους πελάτες στη συνομιλία.

file


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

First of all, I don't think they can force you to play with your money in order to withdraw your winnings, secondly, even if they did a mistake, they should be responsible for their mistakes.

Daniel
πριν από 3 έτη

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας!

Πρέπει να κατέχουν τα λάθη τους!

Αλλά είναι ανίδεοι, δεν απαντούν στα email μου και μου έχουν ήδη πει ότι δεν πρόκειται να μου δώσουν τα χρήματά μου και λιγότερα κέρδη μου!

Τι ανικανότητα και οργή!

filefile


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

Και το τελευταίο αυτού του μυθιστορήματος ...

Μου ζητούν "άλλη κατάθεση με άλλο μέσο πληρωμής"

Μίλησα αμέσως στη συζήτηση και μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο να κάνω άλλη κατάθεση.

Μπορείτε να φανταστείτε πόσο άσχημα είναι αυτό το καζίνο!

Πρέπει να είναι ένα αστείο!

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

When casinos ask for a lot of things to register I don't do, it can be a little difficult to make some registration requests

πριν από 3 έτη

There are many casinos that operate that way, they are unreliable, I suggest to be warning of these bad practices

paulish
πριν από 3 έτη

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας ..

Εάν κάποιος εδώ μπόρεσε να αποσύρει χρήματα από τη Nomini, παρακαλούμε να του πείτε πώς το έκαναν!

Για μένα, θέλουν απλώς να κλέψουν χρήματα!

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη
Daniel
πριν από 3 έτη

Ναί !!!! Αφού επέμενε πολλές φορές!

Ήταν πραγματικά πονοκέφαλος!

Μου είπαν τόσα διαφορετικά πράγματα ... Σκέφτηκα: ποιος πιστεύω ;! Η συνομιλία; Στο ταχυδρομείο;

Είναι επείγον να αναθεωρηθεί η βαθμολογία αυτού του καζίνο.

Ένα καζίνο που χειρίζεται τις πληροφορίες που παρέχουν στους πελάτες αυτό ανεπίσημα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί τόσο υψηλό!

Αλλά τελικά είχα συλλέξει τα 36 ευρώ μου!

Τώρα θα ακυρώσω τον λογαριασμό μου σε αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

I understand that you had a very bad experience with them. I talked to various people and the truth is that we can't just decrease the rating based on this.

You got your money at the end of the day. Yes, it was a terrible experience, but when I looked into our system, there's only 1 justified complaint against the casino in the entire history. Of course, if there were multiple people claiming that they received very different information from the customer support, then we would need to change the rating due to terrible customer support.

It currently looks like you just had really bad luck, but most of people are satisfied there. If they weren't satisfied, the complaints would reflect it.

Daniel
πριν από 3 έτη

Εντάξει ... Αποδέχομαι την εξήγησή σας (με μεγάλη λύπη μου) χαχα

Ελπίζω να μην έχω παρόμοια εμπειρία άλλη φορά.


Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

Καλημέρα,

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω από το γράμμα!

Θερμούς χαιρετισμούς

Ότο Γκάρτσε

Αυτόματη μετάφραση:
otga
πριν από 3 έτη

Μπορείτε να επιλέξετε να μεταφράσετε στη γλώσσα σας!

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα