ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑναμονή απάντησης από το Casino Guru

Αναμονή απάντησης από το Casino Guru

πριν από 1 έτος από fsanitize
|
2335 προβολές 12 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Έκανα μια καταγγελία πριν από μερικές εβδομάδες. Ο γκουρού του καζίνο απάντησε και πρόσθεσα περισσότερες πληροφορίες. Αλλά τώρα είμαι 8 ημέρες χωρίς απάντηση από το Casino Guru και το χρονόμετρο είναι στο 0. Υπάρχουν εσωτερικά προβλήματα ή πρέπει απλώς να περιμένω τη σειρά μου;


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
fsanitize
πριν από 1 έτος

Γειά σου.

Κοιτάζω το παράπονό σου και βλέπω ότι το χρονόμετρο λέει ότι η ομάδα έχει 3 μέρες και περίπου 2 ώρες .

Μην ανησυχείτε, δεν έχουμε κανένα εσωτερικό πρόβλημα, μάλλον οι συνάδελφοι κατακλύζονται από μια μερίδα βάσιμων καταγγελιών. Καταλαβαίνω ότι είναι ενοχλητικό, αλλά μείνετε εκεί. Δυστυχώς, φαίνεται ότι όλο και περισσότεροι παίκτες χρειάζονται βοήθεια.

Προσπαθούμε να επεκτείνουμε την ομάδα των ειδικών, αλλά είναι μια χρονοβόρα και απαιτητική διαδικασία. 🙁

Ευχαριστούμε για την κατανόηση 🙏

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,


ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς αυτή η ανάρτηση ήταν ήδη ξεπερασμένη. Η ομάδα σας απάντησε στην καταγγελία στις 25/10/2023 15:14, δηλαδή περίπου 5 ώρες μετά από αυτήν την ανάρτηση.


Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.


Διαφορετικά, υπάρχει τρόπος να κλειδώσω το post;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
fsanitize
πριν από 1 έτος

Γεια σας και σήμερα 🙂

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Λυπάμαι ακόμα που βρισκόμαστε σε ύφεση.

Δεν είμαι απολύτως σαφής για την κλειδαριά, μπορείτε να μου περιγράψετε τον σκοπό και πού (φόρουμ ή παράπονο) πρέπει να εκπληρώσει;

Αλλά θα το δοκιμάσω γενικά: Δεν κλειδώνουμε αναρτήσεις, γιατί κανείς άλλος εκτός από τους διαχειριστές και τον συντάκτη της ανάρτησης δεν έχει πρόσβαση στις αλλαγές.

Το χτύπησα;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοούσα ότι σημαίνει ότι όταν επιλυθεί το ζήτημα που προκάλεσε το άνοιγμα (έναρξη) του νήματος, τότε το νήμα θα κλειδωνόταν για περαιτέρω απαντήσεις, επομένως δεν θα ήταν δυνατή η περαιτέρω συνεισφορά. Είναι αλήθεια ότι μάλλον δεν έχει νόημα μέσα στο φόρουμ και είναι περισσότερο συνάρτηση του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
fsanitize
πριν από 1 έτος

Γεια σας και σήμερα.

Παρακαλώ.

Και μπορώ να σας πω καλά πώς λειτουργεί το νήμα παραπόνων. 🙂

Μόλις επιτευχθεί μια λύση ή, δυστυχώς, σε ένα στάδιο όπου δεν υπάρχει πουθενά αλλού να μετακινηθείτε λόγω έλλειψης συνεργασίας, το νήμα των παραπόνων κλείνει με μια τελική ανάρτηση που εξηγεί, συνοψίζει το πρόβλημα και εξηγεί τι συνέβη.

Ταυτόχρονα και σε αντίθεση με ένα φόρουμ, μόνο ο χρήστης που το ξεκίνησε μπορεί να συνεισφέρει σε ένα τέτοιο νήμα και μετά μόνο ο λύτης και εκπρόσωπος του καζίνο.

Συχνά συγχέεται λόγω της γραφικής ομοιότητας, αλλά αυτά τα νήματα παραπόνων είναι πιο ιδιωτικά από ένα φόρουμ.

Βλέπω ότι τώρα είναι η σειρά του εκπροσώπου του καζίνο, ελπίζω να μην χρειαστεί να περιμένουμε πολύ. 🤞

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,


ειναι αληθεια ηρθε η σειρα τους σημερα απο το πουθενα ενα μερος των κερδων ανεβηκε στον λογαριασμο μου απο αυτους αλλα δεν εχουν γραψει τιποτα μαλλον προσπαθουν να παρουν καποιο "premium" για να μην το κανω ασχοληθεί άλλο με την υπόθεση. Θα δούμε αν μου στείλουν τα υπόλοιπα, αλλιώς έχω δήλωση από τη ρυθμιστική αρχή και σύσταση για το πώς να προχωρήσω.


Δυστυχώς δεν περίμενα να συναντήσω τέτοια...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
fsanitize
πριν από 1 έτος

Γεια, καταλαβαίνω την έκπληξή σου και ας πούμε «θυμό». Επίσης σίγουρα δεν θα ήμουν ικανοποιημένος αν μου φερόταν έτσι. Από τη μία, χαίρομαι που πήρατε μερικά από τα κέρδη σας. Μπορώ να ξέρω πόσα από αυτά πήρες και πόσα σου χρωστάνε ακόμα; Φυσικά, η καταγγελία είναι ακόμα ανοιχτή, οπότε θα δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας και αν δεν είστε ικανοποιημένοι, μπορείτε να απευθυνθείτε στη ρυθμιστική αρχή. Είμαι πραγματικά περίεργος πώς εξελίσσονται όλα. Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε όταν γνωρίζετε κάτι νέο;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια, δεν είναι ένα τεράστιο ποσό, βασικά επέστρεψαν την κατάθεση και μερικά κέρδη μειωμένα με κάποια φανταχτερή χρέωση που δεν ταιριάζει με το σχέδιο παιχνιδιού. Στη συνέχεια θα προσπαθήσω να δώσω περισσότερες πληροφορίες, προς το παρόν το καζίνο προσπαθεί μόνο να μου επιτεθεί και να μπει στο ρόλο του τραυματία, αν και ενεργώ σύμφωνα με τους όρους που μου πρότειναν οι ίδιοι και δεν είχα έχω την ευκαιρία να τα σχολιάσω, και ως εκ τούτου είμαι πιο αδύναμο συμβαλλόμενο μέρος όσον αφορά τη δέσμευση. (Πάρτε το ή αφήστε το συμβόλαιο)

Αυτόματη μετάφραση:
fsanitize
πριν από 1 έτος

Ναι καταλαβαίνω και κοιτούσα το παράπονό σου. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πού θα πάει μετά και τι θα πει το καζίνο, γιατί έχει δηλώσει ότι έχει πάρει θέση και δεν πρόκειται να το αλλάξει.

Ωστόσο, είναι ωραίο που ουσιαστικά δεν έχασες τίποτα και σου επέστρεψαν την κατάθεση και κάποια κέρδη. Είμαι περίεργος λοιπόν να δω πού θα πάει τις επόμενες μέρες και θα χαιρόμουν αν μας ενημερώσατε για περαιτέρω εξελίξεις. Θα ήταν δυνατό ?

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Είναι πολύ ανησυχητικό το γεγονός ότι η καταγγελία έκλεισε ως "αβάσιμη" παρόλο που το καζίνο μπλόκαρε τα κεφάλαια και τα πλήρωσε μόνο με μια υπάρχουσα καταγγελία. Αυτή η διαδικασία από την πλευρά του γκουρού του καζίνο ήταν αρκετά εκπληκτική.

Αυτόματη μετάφραση:
fsanitize
πριν από 1 έτος

Όπως μπορώ να δω, ο Jozef εξήγησε γιατί έκλεισε η καταγγελία ως αβάσιμη. Νομίζω ότι το εξήγησε αρκετά καλά και έτσι σύμφωνα με την ομάδα μας το καζίνο δεν έκανε τίποτα λάθος και το καζίνο ακολούθησε την τυπική διαδικασία με το τέλος επιστροφής χρημάτων να είναι 5%.

Ωστόσο, από την άλλη, θα έλεγα ότι είναι ωραίο που πήρες τα χρήματα και το καζίνο σε πλήρωσε, οπότε δεν έχασες τίποτα. Ελπίζω να μην συναντήσετε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον και να έχετε περισσότερες θετικές εμπειρίες.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Νομίζω, Jaro, ότι δυστυχώς δεν καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον, στο προηγούμενο μήνυμα δεν αντέκρουσα την άποψη του Jozef για την αμοιβή.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα