Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑνάληψη από το Rabona Casino

Ανάληψη από το Rabona Casino

1.691 προβολές 6 απαντήσεις |
πριν από 4 μήνες
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, ήθελα να πω

ότι ζήτησα δύο αναλήψεις από το Rambona

ένα στις 21/07

το άλλο στις 23/07

Σήμερα είναι 30

Μου λένε ακόμα ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στις πληρωμές

και κάθε μέρα η υποστήριξη αναφέρει ότι η πληρωμή μου έχει προτεραιότητα!

Μπορεί κάποιος να μου πει τι να κάνω;

να πάρω τα χρήματά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αγαπητέ Βαλεντίνο,


Όπως υποσχέθηκα, σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να σας ενημερώσω ότι λάβαμε απάντηση.


Η ανάληψή σας έχει επαληθευτεί. Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση στην επεξεργασία. Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας: η ανάληψή σας είναι ασφαλής και βρίσκεται υπό επεξεργασία. Σας ζητάμε την υπομονή σας όσο η ανάληψή σας υποβάλλεται σε επεξεργασία και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η κατάσταση της ανάληψής σας θα ενημερωθεί στο ιστορικό του υπολοίπου σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Vale21
πριν από 4 μήνες

Hi, although I see you have been waiting for over a week I would try to be patient. I know it's probably not what you want to hear, but in cases like this, if the casino has a delay, there's nothing more you can do. 

We give casinos 14 days to send you the money and if they don't you can come back and we will try to help you. 

Anyway, when your withdrawal is processed, are you withdrawing here for the first time? Didn't you have to verify or are you already verified?

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας.

Ωστόσο, έκανα αρκετές αναλήψεις τους προηγούμενους μήνες και όλα ήταν πάντα εντάξει και στην ώρα τους.

Περιμένω 14 μέρες όπως μου είπες

Δεν μου ζητήθηκε ποτέ επαλήθευση

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Vale21
πριν από 4 μήνες

Thank you for your reply. 

Then I find it a bit strange when you had successful withdrawals here before, but let's try to endure and maybe this delay will be over in a while and you will get the money. 

If not, we will be here to assist you.🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα

Σήμερα το πρωί μου είπαν αυτό filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Vale21
πριν από 4 μήνες

Actually, if I have to say what I think about it, this is the first time I've heard that support can do something like this. 

So I don't know whether to believe it or not, but you'll have to wait either way. So at least we'd find out if it's true or not. 

So if they could put you on the top of the list, did you ask when in that case a withdrawal might come?

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.