Μπορώ να ξέρω αν το καζίνο έχει εγκρίνει ποτέ τα έγγραφα στο παρελθόν; Προσπαθώ να καταλάβω αν, για άγνωστο λόγο, τα ίδια έγγραφα δεν είναι εντάξει σήμερα.
Έχετε ιδέα τι φαίνεται να τους συμβαίνει τώρα;
Η Romi έκανε μια καλή επισήμανση προτείνοντας να επιστρέψει στην υποστήριξη και απαιτώντας πιο λεπτομερείς οδηγίες για να αποτρέψει την επόμενη καθυστέρηση.
"Θα μπορούσατε πραγματικά να προσπαθήσετε να ρωτήσετε την υποστήριξη τι συμβαίνει, ίσως το έγγραφο που στείλατε ήταν σε λάθος μορφή και γι' αυτό σας ζήτησαν να το στείλετε ξανά. Θα πρέπει να μπορούν να σας το εξηγήσουν, ώστε να ξέρετε τι να κάνε το επόμενο."
Παρακαλώ ενημερώστε μας. 🙏
May I know whether the casino has ever approved the documents before? I'm trying to figure out whether, for some unknown reason, the same documents are not okay today.
Any clue what seems to be wrong with them now?
Romi made a good point by suggesting getting back to support and demanding more detailed instructions to prevent the next delay.
"You could actually try to ask the support what is happening, maybe the document you have sent was in wrong format and that is why they asked you to send it again. They should be able to explain it to you, so you know what to do next. "
Kindly let us know. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: