Προσπάθησα να κάνω την απόσυρσή μου δεν δέχτηκαν την απόδειξη διαμονής μου, διάβασα σε μια ιστοσελίδα ότι αν έστελνα την απόδειξη στο όνομα συγγενούς που έμεναν μαζί και εξηγούσα ότι θα γινόταν αποδεκτή, έκανα ότι έστειλα την απόδειξη του γιου μου της διεύθυνσης μαζί με τα στοιχεία μου και εξηγώντας σε κείμενο λόγο και συνημμένο των εγγράφων μου και του γιου μου με τον λογαριασμό του ρεύματος . Όμως σε 1 ημέρα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και αφαίρεσαν το υπόλοιπο του παιχνιδιού μου αφήνοντας μόνο το αρχικό μου υπόλοιπο ενημερώνοντάς με ότι θα κλείσουν τον λογαριασμό μου επειδή είχα παραβιάσει τους κανόνες επισύναψης και εξήγησης του λόγου. Μόλις έλαβα το email, επικοινώνησα μαζί τους χωρίς αποτέλεσμα, χωρίς καν να μπορώ να κάνω ανάληψη του αρχικού μου υπολοίπου των ρεάλ 70,00 R$, καθώς το ελάχιστο τους είναι πάνω από ρεάλ 100,00 R$. Μηδενική υποστήριξη χωρίς επικοινωνία ή σαφείς εξηγήσεις. Ζητώ τη βοήθειά σας για να το λύσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
I tried to make my withdrawal they didn't accept my proof of residence, I read on a website that if I sent the proof in the name of a relative who lived together and explained it would be accepted I did that I sent my son's proof of address along with my data and explaining in text reason and attachment of my documents and my son with the electricity bill . But in 1 day they blocked my account and deducted my game balance leaving only my initial balance informing me that they would close my account because I had broken the rules in attaching and explaining the reason. Upon receiving the email I contacted them to no avail, not even being able to withdraw my initial balance of R$ 70,00 reais since their minimum is above R$100,00 reais. Zero support with no communication or clear explanations. I am asking for your help to resolve this in the best way possible.
Tentei fazer meu saque não aceitaram meus comprovantes de residência, li em um site que se eu enviasse o comprovante no nome de um parente que morasse junto e explicasse aceitaria fiz isso enviei o comprovante do meu filho de endereço junto com meu dados e explicando em texto motivo e anexo dos documentos meu e do meu filho com a conta de luz . Porém em 1 dia me bloquearam a conta e deduziram meu saldo de jogo deixando apenas meu saldo inicial informando que iriam encerrar minha conta pois havia quebrado as regras em anexar e explicar o motivo . Recebendo o email entrei em contato sem sucesso , não tendo nem como sacar meu saldo inicial de R$ 70,00 reais sendo que o mínimo deles é acima de R$100,00 reais . Suporte zero sem comunicação ou explicações com clareza. Peço ajuda de vocês para resolver da melhor forma .