Γεια!
Βάλτε χρήματα την περασμένη εβδομάδα, χάσατε και κερδίσατε το σαββατοκύριακο, αλλά τώρα θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, τώρα τα προβλήματα ξεκινούν!
Κατάθεση χρημάτων με την MasterCard μου (όπως το καταλαβαίνω, μπορεί να κάνει τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα)
Επικοινώνησα με την υποστήριξη και εδώ είναι τα email μου μαζί τους.
-Χαίρετε. Καθορίστε τον αριθμό του λογαριασμού παιχνιδιού σας, παρακαλώ.
Εγώ το έκανα αυτό.
- Δώστε μας μια φωτογραφία της τραπεζικής κάρτας (και στις δύο πλευρές), ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας μπορεί να κλείσει με ένα κομμάτι χαρτί αφήνοντας τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία ορατά και στην πίσω πλευρά μπορεί επίσης να κλείσει ο κωδικός CVC.
Το έκανα, τους έστειλα τις φωτογραφίες με την κάρτα μου και μερικούς αριθμούς προστατευμένους.
-Θα πρέπει να μας δώσετε το τραπεζικό δελτίο για την τραπεζική κάρτα σε μορφή pdf. Αυτή η δήλωση θα πρέπει να εμφανίζει το όνομα, τον αριθμό της κάρτας, τις καταθέσεις σας.
Έχω στείλει τώρα μια ερώτηση στην τράπεζά μου εάν αυτό μπορεί να επιδιορθωθεί, αλλά είναι νόμιμο ότι το 22bet θέλει τόσες πολλές πληροφορίες και θα έπρεπε ακόμη να στείλω τις πληροφορίες εάν μπορούν να διορθωθούν από την τράπεζα; Ποιο είναι το νόημα να καλύψω ορισμένους αριθμούς στην τραπεζική μου κάρτα την τελευταία φορά εάν θέλουν τώρα ολόκληρο τον αριθμό;
Όποιος μπορεί να με βοηθήσει; Και συμβουλές για το πώς μπορώ να βγάλω τα χρήματά μου από αυτό το καζίνο;
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Hey!
Put money in last week, lost and won over the weekend but now want to withdraw my money, now the problems start!
Deposited money with my MasterCard (as I understand it, it can make things a little harder)
I contacted support and here are my emails with them.
-Hello. Specify the number of your gaming account, please.
I did that.
-Provide us with a photo of the bank card (both sides), the bank card number can be closed with a piece of paper leaving first 6 and last 4 digits visible and on the back side the CVC code can be closed as well.
I did that, send them the photos with My bankcard and some Numbers protected.
-You should provide us with the bank statement for the bank card in the pdf format. This statement should display this bank card holder's name, number of the card, your deposits.
I have now sent a question to my bank if this can be fixed, but is it legal that 22bet wants this much information and should I even send the information if it can be fixed from the bank? What's the point of covering certain numbers on my bank card last time if they now want the whole number?
Anyone that can help me? And tips on how I can get my money out of this Casino?
Thanks for the help!
Hej!
Satt in pengar under föregående vecka, förlorat och vunnit under helgen men vill nu ta ut mina pengar, nu börjar problemen!
Satte in pengar med mitt MasterCard (som jag förstår det kan det göra saken lite svårare)
Jag kontaktade support och här kommer mina mail med dem.
-Hello. Specify the number of your gaming account, please.
I did that.
-Provide us with a photo of the bank card (both sides), the bank card number can be closed with a piece of paper leaving first 6 and last 4 digits visible and on the back side the CVC code can be closed as well.
I did that, send them the photos with My bankcard and some Numbers protected.
-You should provide us with the bank statement for the bank card in the pdf-format. This statement should display this bank card holder's name, number of the card, your deposits.
Jag har nu skickat en fråga till min bank om detta går att fixa, men är det lagligt att 22bet vill ha så här mycket information och ska jag ens skicka informationen om det går att fixa från banken? Vad är meningen med att täcka vissa nummer på mitt bankkort förra gången om dem nu vill ha hela nummert?
Någon som kan hjälpa mig? Och tips på hur jag kan få ut mina pengar från detta Casinot?
Tack för hjälpen!