ΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνων1XBET ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

1XBET ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

πριν από 2 μήνες από cortaodoble
|
1570 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Η διαδικασία ανάληψης σε αυτό το καζίνο είναι σκουπίδια, είμαι ήδη σε επίπεδο Ruby και όλα τα χρήματα που τους έχω δώσει είναι άχρηστα, οι αναλήψεις εγκρίνονται αλλά δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία, δεν συνιστώ να παίξετε εδώ αν θέλετε γρήγορες αναλήψεις .

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

It looks like you are quite frustrated with the delay; sadly, we have a little perspective on how long you have been waiting since no time frame was mentioned. Care to update your concern with a few dates, please? It would be really good to know when you submitted the withdrawal request, for instance. What about the payment option you chose?

Another good detail we prefer to learn about is account verification; hence, has your account been fully verified, please?

Help us put the pieces together, because we may even be able to provide support. I tried to find some clues about the casino's qualities, but I have a feeling there is a spelling error. Isn't it?

In my opinion, you have 1xBet Casino on your mind. Please inspect this link👈 , and let me know. I just want to be sure we both talk about the same site.

Radka
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, αν αναφέρομαι στο 1XBET CASINO και αν είμαι πλήρως επαληθευμένος, έχω κάνει αρκετές αναλήψεις και με αυτή την ευκαιρία περιμένω 3 μέρες τώρα, γράφω στο help chat και το μόνο που μου λένε είναι να περιμένω το όριο, που είναι 5 εργάσιμες ημέρες, ότι για μένα είναι τρομερή υπηρεσία.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

Sometimes, even in online casinos, they can experience an overload of withdrawals, and during the holiday season, they could even be understaffed, in my opinion. So, please be a bit patient, and hopefully you will receive your money soon, especially if you have already experienced some successful withdrawals there.

What do you say? Would it be possible? And please let us know about any updates.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σας και πάλι, λοιπόν, περιμένω 5 μέρες τώρα, πώς γίνεται ένας τόσο μεγάλος στοιχηματικός οίκος να μην κάνει κάτι για να επιταχύνει μια ανάληψη, επαναλαμβάνω, τρομερό σύστημα ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

I do understand your frustration and that you want to get your money as soon as possible. It is just normal; everyone would feel the same way, of course. The delay could be caused by those things I have mentioned above, though, and sometimes even the casino cannot do much about it. Let's just hope that you will be able to receive your money without any further complications.

Have you checked with your payment provider, by any chance, if everything is okay on their side? Which payment method did you use?

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Romi, ενημερώνω την κατάστασή μου…

Έχουν περάσει 6 μέρες και ακόμα δεν έχω λάβει τα λεφτά μου, οι χειριστές είναι αγενείς όταν με βοηθούν, δεν λένε καν γεια και σήμερα έκλεισαν ακόμη και το chat χωρίς καν να με ενημερώσουν, τρομερή εξυπηρέτηση και τρομερό καζίνο. Δεν θα το συνιστούσα ποτέ. Η μέθοδος που χρησιμοποίησα είναι τραπεζική μεταφορά και σε όλα τα καζίνο που έχω παίξει σε κανένα από αυτά δεν έχει πάρει πάνω από 4 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

Hello. Thank you for the update, even though it is still not very positive.

I would like to ask you to try to wait a bit longer, because even if you file a complaint here with our team, they won't be able to intervene before the 14-day time frame. It is what we usually give casinos to act on and proceed with the withdrawal request.

I hope this delay is really caused by some of the possible reasons mentioned above and you will receive your money without any problems.🙏

If even after the 14 full days you do not see any change, please let us know, and we will get into it right away.

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια, καλά, πέρασε μια εβδομάδα και είμαι ακόμα χωρίς ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ! Είμαι εξαιρετικά αναστατωμένος με αυτό το καζίνο που δεν ενδιαφέρεται για τον αντίκτυπο των πελατών του!

Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

I sympathize with you for sure but as Romi said 14 days is important because only after that our team will intervene and try to contact the casino. 

Nevertheless, I would be nervous too and I might even think about filing a complaint, because I would not want to be treated the same way as you. 

But try to wait and see if something changes. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ Jaro, πώς θα μπορούσα να υποβάλω μια καταγγελία; Εργάζομαι σε μια διεύθυνση στο Fox Sports, μπορώ να επικοινωνήσω με το νομικό τμήμα;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Έχουν περάσει 8 μέρες από τότε που ζήτησα τις αναλήψεις μου, όλα ήταν άσχημα, κακή εξυπηρέτηση στο chat, αγενείς χειριστές και τώρα μου ζητούν δήλωση λογαριασμού μέσω ταχυδρομείου από την ημερομηνία της αίτησης ανάληψης, όταν η τράπεζά μου και όπως οι περισσότεροι είναι μηνιαίο, αηδιαστικό site και αηδιαστική εξυπηρέτηση!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

If the issue still remains the same, here's the link where you can file a complaint. Please let us know how you go with submitting it and if you need any assistance.

Just bear in mind that passing the verification process is the main thing you need to do before your withdrawal can be accepted and your money delivered to you. It is very important to cooperate with the casino in order to pass it.

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, καλά το έκαναν πάλι! Ήθελα να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία και συνέχισα να παίζω και να καταθέτω σε αυτό το τρομερό καζίνο. Περιμένω τρεις μέρες για μια ανάληψη που έχει ήδη εγκριθεί από το καζίνο και δεν μπορεί καν να πιστωθεί στον λογαριασμό μου στο καζίνο, καθώς μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο τους. Παίζω στο Betano τώρα και δεν παίρνει πάνω από 5 λεπτά για να μεταφερθεί. Σίγουρα θα σταματήσω να χρησιμοποιώ αυτό το μέρος!

Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

So you managed to get your account verified, right? Which payment method did you use this time?

I hope it'll be fixed soon, and you will be able to receive your money as you did last time. Please let us know how it goes.

πριν από 2 μήνες

Γεια σου Romi, ο λογαριασμός μου ήταν πάντα επαληθευμένος, είμαι χρήστης VIP επιπέδου Ruby, το οποίο είναι το πιο ενοχλητικό σε όλο αυτό το θέμα, θα το καταλάβαινα ακόμα αν ήμουν νέος χρήστης, τώρα περίμενα τα χρήματά μου 5 ημέρες, στην πραγματικότητα αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο πράγμα που έγινε ποτέ. πλέγμα.



Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

I see. Do they give you any explanation regarding this delay, perhaps?

I hope this will be resolved soon and you'll be able to get your money. Keep us informed, and if you need our help, we'll be here.

πριν από 2 μήνες

Γεια σας και πάλι, ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ!! Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να γνωρίζουν οι άνθρωποι ότι η υπηρεσία τους είναι σκουπίδια! Περίμενα τα λεφτά μου εδώ και μια εβδομάδα (ξανά)!

Αυτόματη μετάφραση:
cortaodoble
πριν από 2 μήνες

You're doing so just now, and for that, you have my thanks. Sometimes the second chance ends in vain, let's just hope the casino will provide the money sooner rather than later!


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα