Ευχαριστώ για την εξήγηση.
Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι όταν τους στείλατε το αντίγραφο κίνησης, ήταν ήδη αποδεκτό και ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Όσον αφορά την απόσυρσή σας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν αυτήν τη διαδικασία και εάν δεν το κάνουν, τότε θα υπάρχει η ευκαιρία να υποβάλουν καταγγελία όπου θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε στην περίπτωσή σας.
Αν και θα έδινα στο καζίνο λίγες μέρες ακόμα αφού λες ότι περιμένεις μια εβδομάδα. Αν πρέπει να μπεις προσεκτικά στο IBAN, ρώτησες την υποστήριξη τι σημαίνει και αν κάνεις κάπου λάθος για να σε βοηθήσουν; Μου φαίνεται πολύ ασήμαντο πράγμα, αλλά αν υπάρχει κάποιο λάθος, νομίζω ότι το chat θα μπορούσε να σας βοηθήσει με αυτό.
Τέλος πάντων, θα περιμένω την επόμενη ενημέρωση σας και θα δω αν αλλάξει η κατάστασή σας. Αν όχι, θα είμαστε εδώ για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. Αλλά προς το παρόν, παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί και να καταλάβετε τι πρέπει να κάνετε για να κάνετε την ανάληψη σωστή.
Thanks for the explanation.
However, does that mean that when you sent them the bank statement, it was already accepted and your account is fully verified?
Regarding your withdrawal, we give the casinos 14 days to resolve this process and if they fail to do so then there will be an opportunity to file a complaint where we will try to help you in your situation.
Although I would give the casino a few more days since you say you are waiting a week. If you have to enter IBAN carefully, did you ask the support what it means and if you are making a mistake somewhere so that they can help you? It seems like a pretty trivial thing to me, but if there is a mistake, I think chat should be able to help you with it.
Anyway, I'll wait for your next update and see if your situation changes. If not we'll be here to try and help. But for now, please be patient and figure out what you need to do to make the withdrawal right.
Αυτόματη μετάφραση: