Γεια σε όλους, είμαι θύμα της απάτης χθες το βράδυ από έναν ιστότοπο που ονομάζεται μπούμερανγκ. Με εξαπάτησαν ξεδιάντροπα για την κατάθεσή μου αφού πήγα στον ιστότοπο και κατέθεσα χρήματα μέσω καναλιού κατάθεσης, το οποίο θα σας δείξω ως αποδεικτικό στοιχείο. Ήταν μέσω της ιστοσελίδας τους ως συνήθως. Μετά από αυτό, τα χρήματα δεν μπήκαν, οπότε πήγα να ρωτήσω τον διαχειριστή γιατί δεν είχαν μπει ακόμα τα χρήματα. Ο διαχειριστής απάντησε ότι θα πάρει λίγο χρόνο, 2-3 ώρες. περίμενα. Μετά από αυτό, όταν πήγα να ρωτήσω ξανά, άλλαξαν την απάντησή τους λέγοντας ότι ο πάροχος υπηρεσιών σας ακύρωσε την κατάθεσή σας. Ποιον πάροχο υπηρεσιών θέλετε; Εάν δεν είστε ο πάροχος υπηρεσιών μου, επειδή αυτός ο ιστότοπος είναι ο ιστότοπός σας, το κανάλι κατάθεσης βρίσκεται στον ιστότοπό σας. Πού πρέπει να επικοινωνήσω με τον πάροχο υπηρεσιών; Είπαν ότι δεν ήταν δική τους δουλειά, ότι δεν ήξεραν και ότι δεν ασχολούνταν καθόλου. Είναι εντάξει να το κάνετε αυτό.
Εντάξει, μου είπες να επικοινωνήσω με τον πάροχο υπηρεσιών. Πώς θα γνωρίζω οποιονδήποτε πάροχο υπηρεσιών όταν ο πάροχος υπηρεσιών βρίσκεται στον ιστότοπό του και το κανάλι κατάθεσης βρίσκεται στον ιστότοπό μας. Καταθέστε χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του, δεν είναι οι πάροχοι υπηρεσιών που πρέπει να είναι εκατοντάδες παιδιά για εμάς; Αν πρέπει να δώσουμε συνέχεια στα χρήματα για τον πελάτη, αλλά μένουν αδιάφοροι σαν να μην έγινε τίποτα, είναι ύποπτο. Κανονικά, όταν ένας ιστότοπος έχει προβλήματα όπως αυτό, πρέπει να το διορθώσει γρήγορα για τον πελάτη επειδή φοβάται ότι θα βλάψει τη φήμη του ιστότοπού του. Αλλά αυτή τη φορά, το έκαναν χωρίς να ξέρουν τίποτα και μας είπαν να επικοινωνήσουμε μαζί τους για να παρέχουμε υπηρεσία, επικοινωνήστε με τον διευθυντή, πού να επικοινωνήσουμε; Δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσουμε μαζί τους γιατί έχουν τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί τους. Ως εκ τούτου, πρέπει να είναι εκείνοι που θα επικοινωνήσουν μαζί τους και πρέπει να συντονιστούν για την επιστροφή χρημάτων στον πελάτη. Για να είμαι ειλικρινής, με απάτησαν. Και δεν θέλω κανένας να χρειαστεί να ξαναζήσει κάτι τέτοιο μαζί μου. Τα χρήματα της χθεσινής νύχτας ήταν πραγματικά το τελευταίο εφάπαξ χρηματικό ποσό που επένδυσα χθες το βράδυ με την ελπίδα να βρω χρήματα για φαγητό. Τελικά δεν είχα λεφτά ούτε να φάω χθες το βράδυ. Το άφησα σε όλους. Σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι το έχουν ήδη αντιμετωπίσει. Δεν μπορούν να βγουν και να το πουν αυτό. Και θέλω να είμαι κάποιος που μπορεί να αποτρέψει πολλούς ανθρώπους από το να πέσουν ξανά θύματα ανθρώπων σαν αυτόν. Ζητώ να επεκταθεί η υπόθεσή μου σε 10 άτομα την ημέρα, 20. Οι άνθρωποι είναι ακόμα καλοί και μην πέφτουν θύματα ιστοσελίδων μπούμερανγκ όπως αυτή. Μπορείτε να βοηθήσετε; Βοηθήστε να προωθηθούν ιστότοποι σαν αυτόν, ώστε η κοινωνία να μην χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τους. Βοηθήστε τους να ξοδέψουν πάρα πολλά χρήματα. Βοηθήστε τους να πουν στους άλλους. Το όνομα της ιστοσελίδας είναι Boomerang. Τέλος, είμαι εδώ για να το πω αυτό. Δεν το λέω μόνο. Θα στείλω στοιχεία με τη μορφή εικόνων της συνομιλίας και όλων των χρημάτων που κατατέθηκαν σε αυτήν τη συνομιλία. Σας ευχαριστώ όλους. Ας βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον. Μην αφήσετε κανέναν να πέσει θύμα έτσι. Λυπηθείτε τους ανθρώπους που πρέπει να χάσουν χρήματα έτσι.
Hello everyone, I am a victim of last night's scam by a website called boomerang. They shamelessly cheated me on my deposit after I went to the website and deposited money through a deposit channel, which I will show you as evidence. It was through their website as usual. After that, the money did not go in, so I went to ask the admin why the money had not gone in yet. The admin replied that it would take some time, 2-3 hours. I waited. After that, when I went to ask again, they changed their answer to say that your service provider has cancelled your deposit. Which service provider do you want? If you are not my service provider, because this website is your website, the deposit channel is on your website. Where should I contact the service provider? They said that it was not their business, that they did not know, and that they were not involved at all. It is okay to do this.
Okay, you told me to contact the service provider. How would I know any service provider when the service provider is on his website and the deposit channel is on our website. Deposit money through his website, aren't they the service providers who have to be hundreds of children for us? If we have to follow up on the money for the customer, but they remain indifferent as if nothing happened, it's suspicious. Normally, when a website has problems like this, they must quickly fix it for the customer because they are afraid of damaging the reputation of their website. But this time, they did it without knowing anything and told us to contact them to provide service, contact the director, where should we contact? There is no way for us to contact them because they have a way to contact them. Therefore, they must be the one to contact them and they must coordinate to refund the customer. To be honest, they cheated me. And I don't want anyone to have to experience something like this with me again. Last night's money was really the last lump sum of money that I invested last night in hopes of getting money to eat. In the end, I didn't even have money to eat last night. I left it with everyone. Think about how many people have already encountered this. They can't come out and say this. And I want to be someone who may prevent many people from falling victim to people like this again. I ask that my case be expanded to 10 people per day, 20. People are still good and don't fall victim to boomerang websites like this. Can you help? Help drive websites like this out so that society doesn't use their services. Help them spend too much money. Help them tell others. The name of the website is Boomerang. Finally, I'm here to say this. I'm not just saying it. I'll send evidence in the form of pictures of the conversation and all the money deposited under this conversation. Thank you everyone. Let's help each other. Don't let anyone fall victim like this. Have pity on the people who have to lose money like this.