ΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνων!!!ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ!!! ΣΛΟΤ ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!!

!!!ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ!!! ΣΛΟΤ ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!!

πριν από 9 μήνες από vavanchuk555
|
1693 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Δεν προτείνω αυτή την ΑΠΑΤΗ!!! Έκανα καμιά τριάντα καταθέσεις από την κάρτα της γυναίκας μου, τα δέχτηκαν όλα κανονικά, και έγιναν δεκτές 3 αναλήψεις από την ίδια κάρτα και μόλις κέρδισα λίγο μεγαλύτερο ποσό 7 χιλιάδων, καθυστέρησε η ανάληψη αμέσως. και αρνήθηκαν να πληρώσουν καθόλου, κόπηκαν στο γεγονός ότι δεν ήταν η κάρτα μου, καμία προειδοποίηση, όχι να ενημερώσω για να μπορώ να αλλάξω την κάρτα για πληρωμή, τίποτα, απλά πήραν τα χρήματα για τον εαυτό τους, είναι ένα καλά μελετημένο σχέδιο για!!! ΑΠΑΤΗ!!! Πρώτα, σας επιτρέπουν να συμπληρώσετε από μια άλλη κάρτα, και στη συνέχεια, όταν υπάρχουν κάποια περισσότερο ή λιγότερο σταθερά κέρδη, υπάρχει μια ευκαιρία να κερδίσετε χρήματα, δεν σας συμβουλεύω να παίξετε σε αυτό το καζίνο!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
vavanchuk555
πριν από 9 μήνες

Hi, I see that you have filed a complaint about this problem, which is a good thing in this case. It is important to note that you should always use your own cards and your own data to avoid such misunderstandings. 

This is also stated in our fair gambling codex

"Payments

For deposits and withdrawals, you should only use bank accounts and credit cards held in your own name. If you don't do this, you might get into trouble when trying to make a withdrawal. This rule is mostly in place to prevent credit card misuse and also because of international anti-money-laundering regulations."

What surprises me is that the casino has only now captured your winnings and you have managed to withdraw several times. Did you ask the casino why there was a problem now? Did you tell them you were using your wife's card? 

Anyway, let's see where our team gets on this one. We'll have to be patient. 

πριν από 9 μήνες

Ρώτησα λοιπόν, και μου απάντησαν ότι δεν έκαναν έλεγχο, δηλαδή τα τρία προηγούμενα συμπεράσματα ήταν αυτόματα, αλλά μου φάνηκε πραγματικά ύποπτο και θα μπορούσαν να είχαν προειδοποιήσει.

Όχι, δεν τους ενημέρωσα για τη χρήση της κάρτας της συζύγου μου.

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
vavanchuk555
πριν από 9 μήνες

I recommend in the future that if you intend to do something similar in other casinos, be sure to check with support first, because the player always has to use the documents, cards in their own name. If the casino finds out that you are depositing from a third party, it can end up exactly like this. Of course, they could have warned you earlier, but it is certainly important to inform yourself about such things in advance. 

We'll see what our team can do, but I'm not sure how it will turn out. So we will wait for the result. 

πριν από 9 μήνες

ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
vavanchuk555
πριν από 9 μήνες

You're welcome, let me know when you have something new. 

πριν από 9 μήνες

Τι ακριβώς? παράδειγμα ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Χθες μου επέστρεψαν 100 UAH.

Αυτόματη μετάφραση:
vavanchuk555
πριν από 9 μήνες

I meant when you have some new information. As an example, we can mention exactly what you wrote in your second post, that you were refunded 100 UAH. Did they also tell you the reason why they refunded you this amount ? Was it some kind of deposit they gave you back ? 

It would certainly be good to mention it in your complaint. 

You can do so here. ⬅️

πριν από 9 μήνες

Τα 100 UAH είναι η τελευταία κατάθεση από την οποία υπήρξε κέρδος

Αυτόματη μετάφραση:
vavanchuk555
πριν από 9 μήνες

I honestly can't say why the casino refunded you this deposit specifically. I would really like you to keep your complaint up-to-date. Believe me, it is the best thing you can do for now.

And as for the payment options, try to avoid making the same mistake again. Using 3rd-party payment methods will get you into trouble in almost every casino once you submit a withdrawal request.

Please keep that in mind. 🙏



Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα