Γειά σου.
Επίσης δεν είμαι ο εχθρός και πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ανησυχία σου για μένα. 🤷♀️
Κάνεις ερωτήσεις και εγώ απαντώ. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο σε αυτό.
Προσπαθώ όσο μπορώ να δώσω συγκεκριμένες εξηγήσεις με βάση τη γενική μας προσέγγιση. Λοιπόν, ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα, παρακαλώ; Δεν υπάρχει τίποτα που πρέπει να πάρετε προσωπικά. Μερικές φορές οι απλές ερωτήσεις απαιτούν πολύπλοκες εξηγήσεις και ταυτόχρονα, μια τέτοια εξήγηση είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο ο Γκουρού του Καζίνο δεν εξετάζει ορισμένες πτυχές κατά τη δημιουργία της κύριας σελίδας του καζίνο, οπότε το ανέφερα απλώς για να το κάνω πιο προφανές. Είναι αυτό κατά κάποιο τρόπο πρόβλημα;
Πιστεύω ότι έχω ήδη εξηγήσει την άποψή μας σχετικά με την ανύπαρκτη διαφορά μεταξύ των επιλογών πληρωμής.
Πρόσθεσα επίσης πρακτικές εξηγήσεις για να καλύψω όλο το πλαίσιο.
Ναι, όλες οι πληροφορίες που αναφέρονται στην πλευρά κάθε καζίνο ισχύουν για το συγκεκριμένο καζίνο. 🙂 Υπάρχει μια ολόκληρη ομάδα δεδομένων πίσω από αυτό. Έτσι, όταν ρωτάτε εάν αυτή ή οποιαδήποτε άλλη λίστα είναι γενική - καλά, εν μέρει:
Η ομάδα συλλέγει πληροφορίες για κάθε καζίνο, ένα άτομο που αναπνέει συλλέγει όλα τα μέρη μαζί (έρευνα ιστού, TaC, επαφές συνεργατών και ούτω καθεξής) και στη συνέχεια τα τοποθετεί στο εσωτερικό μας σύστημα, μέσω του οποίου μπορούμε να τα δείξουμε όλα στον ιστότοπο ανάλογα. Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζονται αυτές οι πληροφορίες στο πίσω μέρος είναι γενικός ή πιστεύω ότι μπορείτε να το πείτε αυτό. Μοιάζει περισσότερο με τεχνικό εργαλείο. Το Data Tem έχει μια λίστα πληροφοριών, αφού καλυφθεί η λίστα, οι πληροφορίες μπορούν να μεταφορτωθούν στον ιστό - αυτή είναι κυρίως μια αυτοματοποιημένη διαδικασία.
Λάβετε υπόψη ότι ορισμένες πληροφορίες διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα του θεατή. Αυτό είναι που κάνει τον ιστότοπό μας ξεχωριστό.
Ελπίζω να τα κάλυψα όλα τουλάχιστον μια φορά 😀. Μη διστάσετε να ρωτήσετε ούτως ή άλλως, αν θέλετε.
Hello there.
I'm also not the enemy, and I truly don't understand your concern about me. 🤷♀️
You ask questions, and I respond. There is nothing more to that.
Trying my best to provide concrete explanations based on our general approach. So, what seems to be the issue, please? There is nothing you should take personally; sometimes simple questions require complex explanations, and at the same time, such an explanation is precisely the reason why Casino Guru does not consider some aspects while building up the casino's main page, so I just mentioned it to make it more obvious. Is this somehow an issue?
I believe I already explained our view on the non-existing difference between payment options.
I also added practical explanations to cover the whole context.
Yes, all the information mentioned on each casino's side applies to that specific casino. 🙂 There is a whole Data Team behind that. So, when you ask whether this or any other lists are generic - well, partially:
The Team collects information for each casino, a breathing person collects all the parts together (web research, TaC, affiliate contacts, and so on) and then puts these into our internal system, through which we can show it all on the website accordingly. The way this information is shown on the back end is generic, or I believe you may say so. It's more like a technical tool. The Data Tem has a list of information, once the list is covered, information can be uploaded to the web - this is mostly an automated process.
Please keep in mind that some information varies based on the viewer's country. This is what makes our website kind of special.
I hope I covered it all at least once 😀. Feel free to ask anyway, if you like.
Αυτόματη μετάφραση: