Γεια σου.
Το θέμα εγκρίθηκε 🙂.
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την προσέγγισή μας,... Ακολουθήστε το δίλημμά μου για λίγο, παρακαλώ.
Πολλές φορές στο παρελθόν, επιστρέφατε μόνο για να μας κατηγορήσετε για τις κακές σας εμπειρίες με τα καζίνο, αλλά ταυτόχρονα αρνηθήκατε να υποβάλετε ούτε μια καταγγελία. Θα σας υπενθυμίσω την άποψή μας, για τελευταία φορά, γιατί, όπως εξηγήθηκε πριν από ένα μήνα - εδώ 👈, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε χωρίς άμεση συνεργασία μέσω της διαδικασίας καταγγελίας.
Λυπάμαι πραγματικά που δεν το καταλάβατε. Εάν δεν είστε διατεθειμένοι να αποδείξετε τις δηλώσεις σας, οι οποίες έχουν ήδη μετατραπεί σε απλές κατηγορίες, δεν υπάρχει τρόπος να πάρετε τα λόγια σας κατά του καζίνο στα σοβαρά.
Πχ πως υπολόγισες "το 70% πρέπει να είναι αστείο, απατούν τους παίκτες!!!!!!!!"
Όχι μόνο σαμποτάρατε τις πιθανότητές σας να λάβετε βοήθεια ή να διερευνήσετε αυτό που δηλώσατε ως συμπεριφορά απάτης, αλλά επίσης συνεχίσατε να γράφετε κατηγορίες στις κριτικές χρηστών, οι οποίες δεν είναι καθόλου κριτικές - είναι το ίδιο με τις αναρτήσεις σας στο φόρουμ, ωστόσο. Τίποτα συγκεκριμένο, μόνο γενική παράπονα. Αυτά απορρίφθηκαν.
Υποθέτω ότι δεν θα βλάψει να αναφέρουμε ότι οι κριτικές χρηστών δεν έχουν καμία επίδραση στον Δείκτη ασφαλείας του καζίνο, επομένως δεν χρειάζεται να μειώσουμε τις αρνητικές κριτικές, όπως προτείνεται. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε τη βαθμολογία αμερόληπτη και ανέγγιχτη από γενικές κατηγορίες. Εάν ένας παίκτης υποβάλει μια μη ειλικρινή κακή κριτική, στοχεύουμε να συγκεντρώσουμε λεπτομέρειες για λογαριασμό της υπόλοιπης κοινότητας, ώστε οι άλλοι να βρουν οτιδήποτε χρήσιμο να εξετάσουν. Εάν ένας τέτοιος παίκτης κατηγορήσει το καζίνο για οτιδήποτε άδικο, προτείνουμε μια καταγγελία.
Όπως μπορείτε να δείτε, η υποβολή καταγγελίας είναι ο απόλυτος τρόπος έκφρασης συγκεκριμένων ζητημάτων, απόδειξης αθέμιτων πρακτικών και βοήθειας της κοινότητας. Μπορείς να το κάνεις αυτό?
Κάντε το επίσημο, υποβάλετε παράπονα και αποδείξτε τα λόγια σας.
Διαφορετικά, σταματήστε με αυτές τις προσβλητικές απόψεις σας - όλες θα διαγραφούν και η πρόσβασή σας σε αυτό το φόρουμ θα περιοριστεί. Τελική προειδοποίηση: Τώρα εξαρτάται από εσάς.
Hey there.
Topic approved 🙂.
I honestly can't figure out our approach,... Follow my dilemma for a second, please.
Many times before, you kept returning only to accuse us of your bad experiences with casinos, yet at the same time, you refused to submit a single complaint. I'll remind you of our point of view, for the last time, because, as explained a month ago - right here 👈, we can't help you without direct cooperation through the complaint process.
I'm really sorry you have failed to understand that. If you're not willing to prove your statements, which have already turned into simple accusations, there is no way to take your words against the casino seriously.
For example, how did you calculate "70% has to be a joke, they scam players!!!!!!!!"
Not only did you sabotage your chances to get help or investigate what you stated as scam behavior, but you also kept writing accusations in the user reviews, which are not reviews at all - it's the very same as your forum posts, though. Nothing concrete, just general complaining. Those were rejected.
I guess it won't hurt to mention that user reviews have no impact on the casino's Safety Index, so we don't have to reduce negative reviews, as suggested. We just aim to keep the rating unbiased, and untouched by general accusations. If a player submits a non-saying bad review, we aim to gather details on behalf of the rest of the community so others may find anything useful to consider. If such a player accuses the casino of anything unfair, we suggest a complaint.
As you may see, submitting a complaint is the ultimate way to express concrete issues, prove unfair practices, and help the community. Can you do that?
Make it official, submit complaints, and prove your words.
Otherwise, stop with these offensive opinions of yours - all will be deleted, and your access to this forum will be restricted. Final warning: It's now up to you.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: