Complaints Discussion customers

πριν από 1 έτος από msiraj12312
|
2982 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Your customers are your purest form of quality control. Without their approval, your business doesn't grow and succeed. So, when customer complaints roll in, it's important to hear them out because these are opportunities to prevent potential churn.


Δημοσίευση από msiraj12312 Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
msiraj12312
πριν από 1 έτος

Thank you for the good advice!

Feel free to check the section called "feedback and suggestions" instead of inserting a forbidden link, please 🙂


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα