Complaints Discussion customers

πριν από 2 έτη από msiraj12312
|
3937 προβολές 1 απάντηση |
|
πριν από 2 έτη

Your customers are your purest form of quality control. Without their approval, your business doesn't grow and succeed. So, when customer complaints roll in, it's important to hear them out because these are opportunities to prevent potential churn.


Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
msiraj12312
πριν από 2 έτη

Thank you for the good advice!

Feel free to check the section called "feedback and suggestions" instead of inserting a forbidden link, please 🙂


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα