Υποθέτω ότι είναι ένα μήνυμα που λέει ότι η σύνδεση με τον διακομιστή χάθηκε, απλώς μια διαφορετική διατύπωση.
Έχει συμβεί αυτό σε ένα συγκεκριμένο καζίνο ή στην περίπτωση ενός συγκεκριμένου παρόχου παιχνιδιών;
I guess it is a message saying the connection to the server was lost, just a different wording.
Has this happened in a particular casino or in the case of a specific game provider?
Εντάξει, ευχαριστώ. Μιλάμε για δωρεάν παιχνίδια Caino Guru ή για ένα συγκεκριμένο καζίνο, παρακαλώ;
Ok, thank you. Are we talking about Caino Guru free games or a specific casino, please?
Ναι, αλλά είναι στον ιστότοπό μας ή σε καζίνο; 😀
Yes, but is it on our site or in a casino? 😀
Και σας συμβαίνει αυτό με πολλά παιχνίδια; Μπορείτε να μου δείξετε ποιο για παράδειγμα; Ξέρω ότι αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν για παράδειγμα παίζεις έναν κουλοχέρη και τον αφήνεις για λίγο αλλά τον έχεις ανοιχτό και σε αποσυνδέει από αυτόν. Εάν συμβεί αμέσως μετά την ενεργοποίηση του παιχνιδιού, ενημερώστε με και θα ειδοποιήσω τον Juraj ότι συμβαίνει και θα εξετάσει εάν είναι επισκευάσιμο ή εάν το παιχνίδι έχει χαλάσει και θα το αφαιρέσει.
And does this happen to you with multiple games? Can you show me which one for example? I know that this problem occurs when for example you are playing a slot and you leave it for a while but you have it on and it disconnects you from it. If it happens right after you turn the game on, let me know and I'll alert Juraj that it's happening and he'll look into whether it's fixable or if the game is broken and remove it.
Νομίζω ότι η απάντηση στην ερώτηση του Jaro είναι μια καλή έκκληση. Κατά τη γνώμη μου, η μονόπλευρη συζήτηση δεν θα βοηθήσει πολύ.
Τραβήξτε ένα βίντεο αν δεν σας πειράζει ή προσθέστε το σχόλιό σας στις ιδέες του Jaro.
Σας ευχαριστώ.
I think responding to Jaro's question is a good call. In my opinion, one-sided conversation won't help much.
Capture a video if you don't mind, or add your comment to Jaro's ideas.
Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.