ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕυκαιρία για σχόλια απευθείας για το θέμα.

Ευκαιρία για σχόλια απευθείας για το θέμα.

πριν από 2 έτη από Frankey
|
2967 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γράφετε πολλές και μεγάλες εξηγήσεις για το πώς επιλέξατε τις μεγάλες μάρκες, αλλά δεν σας δίνετε καμία ευκαιρία να αντιδράσετε σε αυτές. Θα ήταν επιθυμητή μεγαλύτερη διαφάνεια. Ναι, φυσικά, η επιλογή σας είναι η καλύτερη. Άλλωστε, είναι το μόνο για το θέμα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

What do you mean? We added a new feature where anyone can write their own review on a casino so if you don't like anything about a casino that has a great rating on our website, you have space for sharing your own view.

πριν από 2 έτη

I didn't mean a casino. I mean the part where you explain how you choose what's a big brand casino. It's all explained well but there is no option for the opinion others.

As if you would say" That is how we do it, It's the best way, it's perfect and will forever be. "


Frankey
πριν από 2 έτη

If we thought that there's a better way to distinguish the big brands, then we would do it. So in fact, "that is how we do it and we believe it's the best way" 🙂 but it's definitely not perfect and won't be forever. If you have suggestions on how to improve it, we really appreciate any feedback from the users.

Daniel
πριν από 2 έτη

Αυτό ήταν το σχόλιό μου. Η δυνατότητα να αφήσετε σχόλια εκεί. Μπορεί να περιοριστεί σε 30 λέξεις ανά σχόλιο.


Ο τρόπος από την αναθεώρηση στο φόρουμ δεν είναι μακριά, ξέρω, αλλά χρησιμοποιώ το κινητό μου και βλέπω μόνο ένα μικρό μέρος.

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

I mean... the thing is that big brands is just a single thing on the website. Then we would need to allow users to leave feedback under every page or piece of information. For example, we sometimes receive feedback on different payment methods available in casinos, but there's no option to write it on the casino's payments tab.

But if you tell us "Hey, I think this casino shouldn't be a big brand because... or should be, but isn't on your website", then we'll look at it. Then we usually contact our testers for the given country and try to decide whether the feedback is reasonable. Most of the time, our users are right and we update or edit the info.

πριν από 2 έτη

Έχω μια συμβουλή: είναι για όλους τους ιστότοπους κριτικής, γιατί όλοι έχετε να κάνετε με αυτό. Οι πληροφορίες για το αν το καζίνο είναι αποκλεισμένο για μένα ή όχι δεν είναι πάντα ψήφοι. Όπως είπα, όλοι έχουν πρόβλημα. Δεν θα ήταν χρήσιμο αν είχα την επιλογή "το καζίνο. Δέχεται παίκτες από τη Γερμανία" με ναι ή όχι για επιβεβαίωση; Θα ανακουφίσει επίσης πολύ δουλειά

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

We have this option for bonuses where players from different countries can do thumbs up or thumbs down and tell us whether the bonus worked for them. Then we ask testers from the given countries to test it once again if we see too many negative feedbacks.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα