Guru Team not responding

πριν από 8 μήνες από Alprince2001
|
1498 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

what is going on!! Guru Team stopped responding to the complaint I submitted and the complaint with casino almost done but waiting for the Guru Team response.

Alprince2001
πριν από 7 μήνες

I believe I sent you an email 🙂.

You just need to wait:

https://casino.guru/superboss-casino-player-s-self-excluded-account-reactivated

file

As the guide says:

"How long will it all take?"

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Be patient, please.

Radka
πριν από 7 μήνες

Thank you

Alprince2001
πριν από 7 μήνες

You are welcome🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα