Guru Team not responding

πριν από 1 έτος από Anonymized655
|
2227 προβολές 3 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

what is going on!! Guru Team stopped responding to the complaint I submitted and the complaint with casino almost done but waiting for the Guru Team response.

Anonymized655
πριν από 1 έτος

I believe I sent you an email 🙂.

You just need to wait:

https://casino.guru/superboss-casino-player-s-self-excluded-account-reactivated

file

As the guide says:

"How long will it all take?"

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Be patient, please.

Radka
πριν από 1 έτος

Thank you

Anonymized655
πριν από 1 έτος

You are welcome🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα