Αγαπητέ Radka,
Αν και συμφωνώ με το σχόλιό σας, όσον αφορά την κριτική μου ότι δεν έδωσα καμία πληροφορία, εκτός από το ότι δηλώνω ότι είχα μια κακή εμπειρία, προχώρησα και την άλλαξα για να παρέχω όλα τα πράγματα που συνέβησαν. Δυστυχώς, δεν συμφωνώ με την παρακολούθησή σου στο προηγούμενο σχόλιό σου. Σύμφωνα με τα πρότυπα και τον τρόπο έγκρισης των κριτικών, εάν 10 παίκτες έχουν την ίδια κακή εμπειρία σχετικά με ένα καζίνο, θα δημοσιεύσετε μόνο 1 από τους 10 παίκτες. Στη συνέχεια, εάν 2 παίκτες έχουν 2 διαφορετικές αλλά θετικές κριτικές, θα δημοσιεύσετε και τα δύο. Το άτομο που διαβάζει τις κριτικές θα πιστεύει ότι η εμπειρία στο καζίνο είναι συνολικά θετική, επειδή δημοσιεύσατε 2 θετικές κριτικές και 1 αρνητική. Αυτό που δεν γνωρίζει το άτομο που διαβάζει, είναι ότι απορρίψατε 9 αρνητικές κριτικές επειδή 9 διαφορετικοί παίκτες είχαν την ίδια κακή εμπειρία.
Όσον αφορά το παράπονο, αν ρίξετε μια ματιά στην ενότητα παραπόνων, θα διαπιστώσετε ότι το 95% των παραπόνων έχουν την ακόλουθη κοινή δήλωση " Τα καζίνο έχουν κανόνες, που πρέπει να τηρούνται". Συμφωνώ 100% με αυτό, και γι' αυτό ακολούθησα αυστηρά τους κανόνες του καζίνο κατά την εισαγωγή του αυτοαποκλεισμού, αλλά στην καταγγελία μου, το ότι ακολούθησα τους Κανόνες του καζίνο, που γράφτηκαν και συμφωνήθηκαν κατά τη δημιουργία του λογαριασμού, ήταν άσχετο, επειδή η τελική απόφαση είχε ήδη ληφθεί πολύ νωρίτερα στην καταγγελία μου, και θα σας πω γιατί.
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο και αφαιρεί την αξιοπιστία μου από το CasinoGuru και αποδεικνύει ότι ορισμένα καζίνο έχουν διαφορετική μεταχείριση και μια όχι τόσο διαφανή και αμερόληπτη απόφαση... Ενώ το παράπονό μου εκτυλίσσονταν, η εστίαση δεν ήταν στο παράπονό μου, αλλά μάλλον σχετικά με την αύξηση του Δείκτη Ασφάλειας Καζίνο από πάνω από το μέσο όρο σε Υψηλό. Ενώ προσπαθούσα να συλλέξω και να παράσχω τόσα αποδεικτικά στοιχεία, το CasinoGuru ανησυχούσε περισσότερο για την εύρεση τρόπων αύξησης του δείκτη ασφάλειας του καζίνο, αυτό περιλάμβανε την έγκριση Θετικών κριτικών και την παραβίαση των παλαιών καταγγελιών και τη μείωση του αριθμού των μαύρων σημείων που δίνονταν. Αυτό είναι εξαιρετικά λυπηρό και ανησυχητικό και απλώς αποδεικνύει την προκατειλημμένη και άδικη συμπεριφορά σας, γιατί αντί να παρέχω μια αμερόληπτη βοήθεια/ανασκόπηση στο πρόβλημά μου, εστίασα στο να κάνω το καζίνο να φαίνεται καλύτερο από ό,τι είναι στην πραγματικότητα, μειώνοντας τα μαύρα σημεία από παλιά Αρνητικά παράπονα, από 5 σε 3 blackpoints ( Επειδή το καζίνο αφαίρεσε λανθασμένα το 5% των κεφαλαίων από τον παίκτη, επομένως τα 5 blackpoints που απονεμήθηκαν από το CasinoGuru , τα οποία αργότερα άλλαξαν σε 3), αυτή η μείωση μαζί με εγκεκριμένες θετικές κριτικές χρηστών και ποιος ξέρει τι περισσότερο, αύξησε τον δείκτη του καζίνο ενώ το παράπονό μου ήταν ανοιχτό... το θεωρείτε Δίκαιο, διαφανές και Αμερόληπτο;
Όχι μόνο είναι εξαιρετικά ανησυχητικό, καθώς αποδεικνύει την ειδική μεταχείριση που λαμβάνουν ορισμένα καζίνο, αλλά είναι επίσης απογοητευτικό και απογοητευτικό για μένα, επειδή ήθελα μόνο μια ειλικρινή και αμερόληπτη βοήθεια στο παράπονό μου, ήμουν 100% διαφανής, έκανα όλη την έρευνα, έστειλε τις αποδείξεις και τους Όρους του καζίνο για να δικαιολογήσει τις ενέργειές μου και γιατί είχα δίκιο, αλλά το CasinoGuru επικεντρώθηκε στην αύξηση του Δείκτη Ασφάλειας του Καζίνο, παραποιώντας παλιά παράπονα, αντί να με βοηθήσει πραγματικά με το παράπονό μου και να δει ότι ακολούθησα μόνο όσα Το καζίνο μου είπε να κάνω, αλλά το να ακολουθήσω αυτό που μου είπε το καζίνο ήταν λάθος σύμφωνα με εσάς " Το κύριο ζήτημα εδώ είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας που ξεκινήσατε ήταν περιττό και παρέτεινε μόνο την όλη διαδικασία ." Υποθέτω ότι ακολουθούσα τη διαδικασία του καζίνο και αυτό που μου είπαν να κάνω ήταν περιττό...
Φανταστείτε πώς νιώθω, αν κάποιος ισχυρίζεται ότι με βοηθάει, αλλά βλέπω απόλυτα ότι ευνοεί το άλλο μέρος; Πώς μπορώ να πιστέψω ότι είστε διαφανείς και αμερόληπτοι και ότι εργάζεστε για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και πιο διαφανούς περιβάλλοντος διαδικτυακού παιχνιδιού, όταν είδα ξεκάθαρα το αντίθετο;
Dear Radka,
While i agree with your comment, regarding my review that i didnt provide any info, besides stating i had a bad experience, I have gone ahead and change it to provide all of the things that happened. Unfortunately, I don't agree with your follow up, in your previous comment. By your standards and way of approving reviews, if 10 players have the same bad experience about a casino, you will only publish 1 of the 10 player's review. Then, if 2 player's have 2 different but positive reviews, you will publish both. The person reading the reviews will think the experience in the casino is overall positive, because you published 2 positive reviews and 1 negative. What the person reading doesn't know, is that you rejected 9 negative reviews because 9 different player's had the same bad experience.
Regarding the complaint, If you take a look at the complaints section, you will find that 95% of the complaints have the following statement in common "The casinos have rules, which need to be followed". I 100% agree with this, and that's why I strictly followed the casinos Rules while entering self exclusion, but in my complaint, me having followed the casinos Rules, written and agreed at the time of the creation of the account, was irrelevant, because the final decision had already been made much earlier in my complaint, and I will tell you why.
What's most concerning to me, and takes away my credibility from CasinoGuru, and proves that some casinos receive a different treatment and a Not so transparent and Unbiased decision... While my complaint was unfolding, the focus was not on my complaint, but rather on increasing the Casino Safety Index from above average to High. While I was trying to collect and provide as much evidence, CasinoGuru was more worried in finding ways to increase the casino safety Index, this included approving Positive reviews and tampering with Old complaints and decreasing the amount of blackpoints given. This is extremely sad and concerning and just proves the biased and unfair behaviour on your end, because instead of providing an unbiased help/review to my problem, the focus was on making the casino look better than it actually is, by decreasing blackpoints from old Negative Complaints, from 5 to 3 blackpoints (Because the casino wrongly deducted 5% of funds from the player, therefore the 5 blackpoints awarded by CasinoGuru, which later was changed to 3), this reduction together with approved positive user reviews and who knows what more, increased the casino Index while my complaint was open... do you consider this Fair, transparent and Unbiased?
Not only is this extremely concerning, as it proves the special treatment some casinos receive, but its also frustrating and disappointing to me, because i only wanted an honest and unbiased help to my complaint, I was 100% transparent, did all the research, sent the proof and casino Terms to justify my actions and why I was in the right, but CasinoGuru focused on increasing the Casino Safety Index, tampering with Old complaints, instead of actually helping me with my complaint, and seeing that I only followed what the casino told me to do, but following what the casino told me to do was wrong according to you guys "The main issue here is that most of the communication you initiated was unnecessary, and only prolonged the whole process." I guess me following the casino process, and what they told me to do was unnecessary...
Imagine how I feel, if someone is claiming to be helping me, but i perfectly see that they are favoring the other party? How can I believe you to be transparent and Unbiased, and to be working on creating a safer and more transparent online gaming environment, when I clearly saw the opposite?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση: