ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΑπογοητευμένος με το CASINO GURU!!!

Απογοητευμένος με το CASINO GURU!!!

πριν από 1 έτος από allesaufschwarz
|
4323 προβολές 5 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


Εγγράφηκα στο Casino Guru γιατί πραγματικά πίστευα ότι οι παίκτες θα φροντίζονταν και θα προστατεύονταν από απάτες.


Αφού το Wazamba Casino βαθμολογήθηκε/έχει πολύ καλή βαθμολογία εδώ; Έκανα εγγραφή εκεί. Και λυπάμαι αλλά οι κριτικές δεν μπορούν να είναι σωστές. Και δεδομένου ότι το Casino Guru λαμβάνει προμήθεια για κάθε εγγραφή, η αξιοπιστία του είναι επίσης πολύ αμφισβητήσιμη.


Στο wazamba, οι κουλοχέρηδες συνέχιζαν να χτυπούν, ανεξάρτητα από το αν παίζατε στο κινητό ή στο φορητό υπολογιστή σας. Ανεξάρτητα από το αν διαγράφετε cookies ή δοκιμάζετε άλλα προγράμματα περιήγησης.


εξυπηρέτηση πελατών ΨΕΜΑ!!! Δεν μπορεί να ειπωθεί διαφορετικά. Επιπλέον, σε στέλνουν πάντα σε άλλους υπαλλήλους σέρβις επειδή είναι «αλλαγή βάρδιας»…


μετά ήθελα να πληρώσω. Μετά από 5 μέρες δεν υπάρχει επαλήθευση και ξαφνικά μπαίνει όριο ανάληψης!!!


Έγραψα περισσότερα email και ΔΕΝ έλαβα ΠΟΤΕ απάντηση.

Ρώτησα αρκετές φορές για ένα μπόνους επιβράβευσης και πάντα αναβάλλονταν, παρόλο που κάθε άλλο καζίνο ήταν VIP με πωλήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Στη συνέχεια, όταν ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό, ξαφνικά υπήρχε ένα μπόνους που υποτίθεται ότι ήταν πάντα εκεί...


Ο λογαριασμός είναι εκεί, τα χρήματα έχουν φύγει και δεν ήταν ούτε διασκεδαστικό.


Το γεγονός ότι αυτό το καζίνο έχει βαθμολογηθεί τόσο καλά είναι ένα αστείο!!!


ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ!!!


Δεν νομίζω ότι αυτό είναι εφικτό για την DE πια, αλλά ποτέ δεν με ξεσκέπασαν όσο ήμουν εκεί και αυτό έγινε μόνο λόγω του Casino Guru, διαφορετικά δεν θα είχα δημιουργήσει ποτέ λογαριασμό εκεί.


Είμαι περίεργος αν η ανάρτηση θα παραμείνει online εδώ. Εφόσον το Wazamba βαθμολογείται τόσο καλά, δεν μπορείς να σε πάρουν στα σοβαρά και απλώς κοροϊδεύεις τους ανθρώπους.

Παίζω 10 χρόνια και δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο, ήταν η επιτομή της απάτης με έναν πραγματικά αηδιαστικό τρόπο!!!


Λοιπόν, αυτό ήταν πριν από 6 μήνες περίπου και πραγματικά ήθελα να γράψω αυτήν την ανάρτηση τότε, αλλά τελικά δεν θα αλλάξει τίποτα. Ωστόσο, μόλις έλαβα το email σας με "η γνώμη σας δεν είναι σημαντική"

Ορίστε το έχετε!!! Εάν ενδιαφέρεστε πραγματικά για τους παίκτες, τότε ξεκινήστε μια προειδοποιητική εκστρατεία εναντίον του Wazamba, αυτό που συμβαίνει εκεί είναι πολύ κακό. Ελπίζω ότι μπορώ να προστατέψω τουλάχιστον 1 παίκτη εδώ.


Τώρα τελείωσε, αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
allesaufschwarz
πριν από 1 έτος

Good day to you!

Allow me to say that most of the factors you mentioned are solely a casino's domain. Not ours to be blamed for.

We do not rate chat quality, bonuses, loyalty programs, or game stability because such things are not measurable.

Instead, we focus on the points mentioned in the tab called safety index explained:

https://de.casino.guru/Wazamba-Casino-Rezensionen#tab=js-tab-reputation

namely:

file

I'd bet it is clear you had an unpleasant experience in a casino; on the other hand, it does not reflect the casino's fairness or the quality of its terms.

And no, you are also wrong when you say we are paid for each registered player; we are not.

From your attitude, I feel you'd like to present affiliate business as something actually wrong and profane. Try to consider for a moment that we provide tons of information and complaints free of charge to anyone.

Aside from any other interesting projects aiming to increase global fairness through the industry:

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

https://casino.guru/academy

https://casino.guru/news

You have no idea how costly the whole process is, but we keep on because we care about players.

Speaking about support, are you convinced you could use some help because the casino treated you unfairly?

Submit a complaint completely free of charge; this is what we do, you know?

https://casino.guru/complaints/create

Fare you well.

πριν από 1 έτος

As I said before…BEWARE OF CASINO GURU AND THEIR REVIEWS!!!!

I have spoken to many people the last few days about THIS SITE and it’s mainly NEGATIVE FEEDBACK I receive.

Imho CASINO GURU deserve a 0/10

Bh1974
πριν από 1 έτος

I moved your post under this one, because it had nothing to do with Velobet Casino, but it speaks about the general opinion. 

However, I would like to say that we appreciate your feedback, but I would like to tell you to speak for yourself, because I think that everyone has their own head and the opinions of others can equally express. It would also be good if you addressed the subject matter, because things have already been explained to you about this and it would be pointless to repeat ourselves. 

Therefore, if you are going to continue to insist on the same approach which is not supported by concrete constructive criticism, we will close your account. That is my warning.  

πριν από 1 έτος

As I said before…BEWARE OF CASINO GURU AND THEIR REVIEWS!!!!

I have spoken to many people the last few days about THIS SITE and it’s mainly NEGATIVE FEEDBACK I receive.

Imho CASINO GURU deserve a 0/10

πριν από 7 μήνες

I believe you !

sampederson86
πριν από 7 μήνες

Mind my response, please 👈

Thank you.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα