Γεια σε όλους,
Εγγράφηκα στο Casino Guru γιατί πραγματικά πίστευα ότι οι παίκτες θα φροντίζονταν και θα προστατεύονταν από απάτες.
Αφού το Wazamba Casino βαθμολογήθηκε/έχει πολύ καλή βαθμολογία εδώ; Έκανα εγγραφή εκεί. Και λυπάμαι αλλά οι κριτικές δεν μπορούν να είναι σωστές. Και δεδομένου ότι το Casino Guru λαμβάνει προμήθεια για κάθε εγγραφή, η αξιοπιστία του είναι επίσης πολύ αμφισβητήσιμη.
Στο wazamba, οι κουλοχέρηδες συνέχιζαν να χτυπούν, ανεξάρτητα από το αν παίζατε στο κινητό ή στο φορητό υπολογιστή σας. Ανεξάρτητα από το αν διαγράφετε cookies ή δοκιμάζετε άλλα προγράμματα περιήγησης.
εξυπηρέτηση πελατών ΨΕΜΑ!!! Δεν μπορεί να ειπωθεί διαφορετικά. Επιπλέον, σε στέλνουν πάντα σε άλλους υπαλλήλους σέρβις επειδή είναι «αλλαγή βάρδιας»…
μετά ήθελα να πληρώσω. Μετά από 5 μέρες δεν υπάρχει επαλήθευση και ξαφνικά μπαίνει όριο ανάληψης!!!
Έγραψα περισσότερα email και ΔΕΝ έλαβα ΠΟΤΕ απάντηση.
Ρώτησα αρκετές φορές για ένα μπόνους επιβράβευσης και πάντα αναβάλλονταν, παρόλο που κάθε άλλο καζίνο ήταν VIP με πωλήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Στη συνέχεια, όταν ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό, ξαφνικά υπήρχε ένα μπόνους που υποτίθεται ότι ήταν πάντα εκεί...
Ο λογαριασμός είναι εκεί, τα χρήματα έχουν φύγει και δεν ήταν ούτε διασκεδαστικό.
Το γεγονός ότι αυτό το καζίνο έχει βαθμολογηθεί τόσο καλά είναι ένα αστείο!!!
ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ!!!
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι εφικτό για την DE πια, αλλά ποτέ δεν με ξεσκέπασαν όσο ήμουν εκεί και αυτό έγινε μόνο λόγω του Casino Guru, διαφορετικά δεν θα είχα δημιουργήσει ποτέ λογαριασμό εκεί.
Είμαι περίεργος αν η ανάρτηση θα παραμείνει online εδώ. Εφόσον το Wazamba βαθμολογείται τόσο καλά, δεν μπορείς να σε πάρουν στα σοβαρά και απλώς κοροϊδεύεις τους ανθρώπους.
Παίζω 10 χρόνια και δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο, ήταν η επιτομή της απάτης με έναν πραγματικά αηδιαστικό τρόπο!!!
Λοιπόν, αυτό ήταν πριν από 6 μήνες περίπου και πραγματικά ήθελα να γράψω αυτήν την ανάρτηση τότε, αλλά τελικά δεν θα αλλάξει τίποτα. Ωστόσο, μόλις έλαβα το email σας με "η γνώμη σας δεν είναι σημαντική"
Ορίστε το έχετε!!! Εάν ενδιαφέρεστε πραγματικά για τους παίκτες, τότε ξεκινήστε μια προειδοποιητική εκστρατεία εναντίον του Wazamba, αυτό που συμβαίνει εκεί είναι πολύ κακό. Ελπίζω ότι μπορώ να προστατέψω τουλάχιστον 1 παίκτη εδώ.
Τώρα τελείωσε, αντίο
Hello everyone,
I signed up for Casino Guru because I really thought players would be taken care of and protected from SCAMs.
Since Wazamba Casino was/is rated very well here? I registered there. And I'm sorry but the reviews can't be right. And since Casino Guru receives a commission for every registration, its credibility is also very questionable.
At wazamba, the slots kept crashing, regardless of whether you were playing on your cell phone or laptop. No matter whether you delete cookies or try other browsers.
customer service LIE!!! It can not be said otherwise. In addition, they always send you to other service employees because it’s "shift change"…
then I wanted to pay out. After 5 days there is no verification and suddenly there is a withdrawal limit!!!
I wrote more emails and NEVER received a response.
I asked several times about a loyalty bonus and was always put off, even though every other casino had been a VIP with sales for a long time.
Then when I wanted to close the account, there was suddenly a bonus that was supposedly always there...
Account is there, money is gone and it wasn't fun either.
The fact that this casino is rated so well is a joke!!!
DON'T REPORT!!!
I don't think that's possible for DE anymore, but I've never been as ripped off as I was there and that was only because of Casino Guru, otherwise I would never have created an account there.
I'm curious whether the post will stay online here. As long as Wazamba is rated so well, you can't be taken seriously and are just fooling people.
I've been gaming for 10 years and I've never experienced anything like that, it was the epitome of cheating in a really disgusting way!!!
Well, that was 6 months ago or so and I actually wanted to write this post back then, but in the end it won't change anything anyway. However, I just received your email with "your opinion is unimportant"
There you have it!!! If you really care about the players, then launch a warning campaign against Wazamba, what's going on there is really bad. I hope that I can protect at least 1 player here.
Now it's over, bye
Hallo zusammen,
ich habe mich bei Casino Guru angemeldet, weil ich wirklich dachte hier wird sich um Spieler gekümmert und vor SCAMs beschützt.
Da Wazamba Casino hier sehr gut bewertet war/ist? habe ich mich dort angemeldet. Und es tut mir leid aber die Bewertungen können nicht stimmen. Und da Casino Guru eine Provision für jede Anmeldung erhält ist die Glaubwürdigkeit auch sehr fraglich.
Bei wazamba stürzten andauern die Slots ab, egal ob man auf dem Handy oder Laptop spielt. Egal ob man Cookies löscht oder andere Browser probiert.
der Kundenservice LÜGT!!! Anders kann man es nicht sagen. Hinzu schicken die dich immer zu anderen Service Mitarbeitern weil gerade "Schichtwechsel" ist…
dann wollte ich auszahlen. Nach 5 Tage keine Verifizierung erfolgt und plötzlich ein Auszahlungslimit!!!
Habe mehr Email geschrieben, NIE eine Antwort erhalten.
habe mehr Mal nach einen Loyalty Bonus gefragt uns wurde immer vertröstet, obwohl bei jedem anderen Casino schon länger VIP war mit den Umsätzen.
Dann als ich den Account schließen wollte, gab es plötzlich einen Bonus der angeblich da immer schon war…
account ist doch, Geld ist weg und Spaß hat es auch nicht gemacht.
das dieses Casino so gut bewertet ist, ist ein Witz!!!
MELDET EUCH DA BLOß NICHT!!!
ich glaube für DE geht das echt nicht mehr, aber ich war noch nie so verarscht worden wie dort und das nur wegen Casino Guru, sonst hätte ich da nie einen Account erstellt.
bin mal gespannt ob der Post hier online bleibt. So lange Wazamba so gut bewertet ist, seid ihr nicht ernst zu nehmen und verarscht nur Leute.
ich zocke seit 10 Jahre und sowas habe ich noch nie erlebt, das war der Inbegriff von Betrug nur auf eine richtig widerliche Art!!!
Naja das ist jetzt 6 Monate oder so her und eigentlich wollte ich schon damals diesen Post verfassen, aber am Ende wird es eh nix ändern. Jedoch habe ich eben eure Email erhalten mit "deine Meinung ist unwichtig"
Da habt ihr sie!!! Wenn du ich wirklich was a den Spielern liegt, dann macht eine Warnkampagne gegen Wazamba, was da läuft ist unter aller Sau. Ich hoffe, dass ich hier wenigsten 1 Spieler schützen kann.
Nun ist Schluss, tschau