Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςConcerns about user reviews

Concerns about user reviews

πριν από 2 έτη από Radka
|
6.705 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

I decided to set up this thread because one of our dedicated members made a good point when it comes to user reviews, and I'd like to continue here.

Thank you CasinoStreamer88 🙂.

I'll paste in your last post about this subject.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου αγαπητή Radka 🙂

Καταλαβαίνω και βλέπω το πρόβλημα. 🙂

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί παίκτες που δίνουν κακές βαθμολογίες, για παράδειγμα, αμέσως μετά από 1 ή 2 καταθέσεις γιατί δυστυχώς έχασαν και είναι απογοητευμένοι.

Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που προσωπικά βρίσκω κάπως άδικο απέναντι στα καζίνο.

Εξάλλου, κατά τη γνώμη μου, ο ιστότοπός σας είναι τόσο γνωστός και επιτυχημένος που πολλοί παίκτες έρχονται πρώτοι στον ιστότοπό σας για να επιλέξουν καζίνο, κάτι που νομίζω ότι είναι υπέροχο!

Τα κάνεις όλα πολύ καλά εδώ και είμαι πολύ χαρούμενος που υπάρχεις! Αλλά θα ήθελα να υπήρχε κάποιο είδος συστήματος στο οποίο, για παράδειγμα, μόνο επαληθευμένοι παίκτες έδιναν αξιολογήσεις ή επιτρέπονταν μόνο εάν κάποιος είχε μια συγκεκριμένη εμπειρία στο καζίνο.

Απλώς νομίζω ότι χρειάζεται κάτι που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές 🙂

Μπορώ πραγματικά να φανταστώ ότι είναι πολύ δυσάρεστο και κακό για τα καζίνο όταν οι άνθρωποι δίνουν κακές βαθμολογίες επειδή οι άλλοι μπορεί στη συνέχεια να ψάξουν για κάτι άλλο και αυτό θα βλάψει το καζίνο.


Αυτό όμως που με ενοχλεί περισσότερο προσωπικά, αν μπορώ να είμαι ειλικρινής, είναι ακριβώς αυτό το θέμα. 🙂

Χθες παρατήρησα σε ένα καζίνο που είναι καινούργιο ότι έχει 5 κριτικές χρηστών που νομίζω ότι 4 στις 5 κριτικές είναι ψεύτικες επειδή είναι άτομο που γράφει κριτικές σε πολλούς λογαριασμούς έτσι ώστε το καζίνο να παρουσιάζεται καλά, κάτι που δεν χρειάζεται απαραίτητα να να είναι η περίπτωση.

Προσωπικά αισθάνομαι προδομένος από αυτό. 🙂

Ήθελα να εγγραφώ εκεί χθες και κοίταξα τις κριτικές εκ των προτέρων και όταν είδα ότι απέφυγα το καζίνο γιατί απλά ένιωσα λίγο ξεγελασμένος 🙂

Μπορώ να σας γράψω ιδιωτικά ποιο καζίνο εννοώ αν είναι σημαντικό για εσάς 🙂

✌🏼🌿✌🏽


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Hello there 🙂

I feel that we should discuss user reviews separately, outside ABO's general thread. I'm sure that lots of players feel the same.

I understand your point, allow me to add that Daniel explained what we do to prevent that pretty well here.

We still act in accordance with rules that have been set to keep user reviews genuine, it's not as easy as you may think 🙁


3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review.

3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review"


We also intended to give casinos a chance to respond to reviews, so fake players posting bad reviews can be exposed by the casino directly, we try to "cover the rest".

All admins are very concerned about the quality of the user reviews that are approved, we do everything we can to uncover bad intentions.


Feel free to name casinos openly, we do not have to hide anything. 🙂

If you personaly don't like that idea, email me: radka@casino.guru

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση, τώρα ξέρω περισσότερα. 🙂

Καταρχάς, δεν μπορώ να φανταστώ πόση δουλειά έχεις εδώ 🤯 τόσες αιτήσεις για παράπονα ή άλλα πράγματα, πραγματικά αναρωτιέται κανείς πώς τα καταφέρνεις όλα τόσο επαγγελματικά!

Είναι καλό που τα καζίνο έχουν τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται σε κριτικές καθώς θα ήταν κάπως ανίκανο αν δεν μπορούσαν.

Θα ήθελα να μιλήσω ανοιχτά για τα καζίνο, αλλά δεν θέλω να κακολογήσω/γράψω κανέναν γιατί μπορεί να κάνω λάθος και γι' αυτόν τον λόγο είμαι περισσότερο άτομο που δεν κατονομάζει. 🙂

Αλλά παρατήρησα κάτι που θα ήθελα να σας δείξω 🙂 Θα σας γράψω ένα email ✌🏼✌🏽

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Hi, dealing with user reviews sometimes feel like a fight with windmills since we receive hundreds of fake reviews from players who created multiple accounts, but we also receive many fake reviews that are written by casinos themselves.

We also prepare a little change where only registered members will be able to write the user reviews. I also had the idea of enabling the option to write the reviews only to somehow verified users, but that would reduce the amount of submitted reviews drastically. We constantly work on improvements and I believe that a major improvement should be implemented by the end of this year. That improvement will make sure that more experienced players and users that engage more on CasinoGuru will have stronger impact on the user rating compared to newly registered users.

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σου αγαπητέ Daniel! 🤜🏻🍀🤛🏽

Έχω ακούσει από το Rakda ότι το εργάζεσαι και πρέπει να πω ότι ακούγεται υπέροχη ιδέα και σίγουρα πολλή δουλειά ταυτόχρονα! Αλλά ένα πράγμα πρέπει να ξέρετε, μερικά από τα μέλη σας εκτιμούν τη δουλειά σας ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!! Είμαι σίγουρα ένας από αυτούς!

Είμαι σίγουρος ότι με χρόνο και πολλή υπομονή και αγάπη θα πετύχεις όλα όσα εσύ και η ομάδα σου βάλεις στο μυαλό σου!

Και θα σε στηρίξω όσο μπορώ!!

Ζήτω η ομάδα γκουρού✌🏽 🤜🏻🍀❤️🤛🏽✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

ΥΓ: Ευχαριστώ που με άφησες να γίνω μέρος του. 🙂

Είναι διασκεδαστικό να μιλάς με τόσο ωραίους ανθρώπους που είναι πάντα δίπλα σου 🍀

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

We are so glad to have you here. And it's not because you still appraise us so high - very often 😂, but because you can advise and calm other players in need, and keep an eye on details we may miss.

That's what's worth mentioning!👍

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ Radka 🙂

Αν μπορώ να βοηθήσω την κοινότητα, είμαι χαρούμενος γι' αυτό! Όλοι χρειαζόμαστε λίγη βοήθεια 🙂

Σας εύχομαι Καλή σας μέρα!


Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 6 μήνες

Αγαπητέ συντονιστή, έγραψα μια κριτική για 2 καζίνο, οι κριτικές απορρίφθηκαν, πριν από αυτό έγραψα για ένα έργο από ένα από το γενικό δίκτυο, εγκρίθηκε. Γιατί συμβαίνει αυτό? Μπορώ να παρέχω στιγμιότυπα οθόνης ότι είμαι πραγματικός παίκτης σε αυτά τα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Plaksa86
πριν από 6 μήνες

I have sent you an email explaining everything. I hope you understand why your reviews were rejected first. It was because our internal system detected some similarities. It should be fixed by now. Thank you for your cooperation.

Romi
πριν από 5 μήνες

Hello dear! Why were my reviews deleted?

vlad1slaw
πριν από 5 μήνες

Hello there,

Thank you for getting back.

You can check your email for an explanation we provide upon every rejection. According to our system, it seems that "Unfortunately, we need to reject your review since our internal system detected too many similarities to other reviews submitted already to this casino. We do this in order to keep the user rating as genuine as possible."

The same goes for all your rejected reviews, I'm afraid.

I'm not saying our detection tool is always correct, so perhaps you can send us screenshots showing your active casino accounts and deposit or withdrawal history, so it is obvious your account existed when you submitted the reviews. What do you say? We are available at community@casino.guru

To keep the rating unbiased, we only need to be certain you are a real player with real experience.


Radka
πριν από 5 μήνες

Thank u, i sent screenshots to your email 🙂

vlad1slaw
πριν από 5 μήνες

Thank you,

Sadly, none of those show the casino's name, date of account creation, or the same casino username you entered when submitting both reviews.

I would like to ask you to provide screenshots confirming that you have registered the accounts with the provided username before you submitted both user reviews.

The whole team appreciates your understanding and cooperation. 🙏

Radka
πριν από 5 μήνες

Hello dear! Sent repeated screenshots from casino to confirm real accounts

πριν από 4 μήνες

Hello, could you please review the refusals to publish reviews.

Vika2008
πριν από 4 μήνες

I would say that we have checked everything and the result was as you stated in the reason. It is important to note that one review per account is always allowed. 

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα! Δεν μου απαντάς. Σας ρώτησα γιατί η κριτική μου για το καζίνο r7 απορρίφθηκε; Παρακαλώ απαντήστε στο μήνυμά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Elen01bar
πριν από 1 μήνα

Hi, I looked into it and it's because our system has evaluated that there are many similarities in your user review. It is always important to remember that one user review is allowed per casino from one account.

But if you have any proof that you have a casino account, you can send it to email- community@casino.guru

It would be best if your login, some gameplay history and the like were visible. 🙂

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα