Ένα καζίνο που με αναθεώρησε και προώθησε από εμένα, ενημέρωσε πρόσφατα τους όρους και τις προϋποθέσεις Οι όροι στην ενότητα ανάληψης, ανέφεραν ότι οι αναλήψεις υποβάλλονται σε επεξεργασία εντός 3 ημερών το πολύ. (Περιλαμβάνονται τα Ewallets). Υπήρχε επίσης μια μέγιστη πολιτική εξαργύρωσης εάν 10 φορές η αρχική κατάθεση. Φανταστείτε ότι όταν αναθεωρήθηκε το χρονικό πλαίσιο ανάληψης ήταν 1 ημέρα σε ηλεκτρονικά πορτοφόλια χωρίς μέγιστο όριο.
Ένα άλλο διαδικτυακό καζίνο έχει προβληματικές μεθόδους ανάληψης. Τι εννοώ με αυτό; Ένας παίκτης καταθέτει μέσω neteller και θέλει να κάνει ανάληψη. Οι διαθέσιμες μέθοδοι ανάληψης είναι ασφαλείς και τραπεζικές μεταφορές. Αυτό δεν δυσκολεύει τον παίκτη να αποσυρθεί; Το καζίνο ζητά μια νέα κατάθεση από τον παίκτη με τραπεζικό έμβασμα για να το επαληθεύσει και να αποσύρει ολόκληρο το ποσό. Για αυτό το είδος των καταστάσεων που βρίσκονται σε λεπτή γραμμή και μπορούν να μετατραπούν σε παράπονα είναι απαράδεκτες. Ακόμα κι αν ρώτησα την υποστήριξη γιατί δεν το διορθώσουν, καθώς είναι ένα νέο ζήτημα, με ενημέρωσαν ότι λόγω του νέου επεξεργαστή χρημάτων η κατάσταση θα παραμείνει έτσι και δεν είναι ζήτημα. Επιπλέον, μετά από δύο εβδομάδες επικοινώνησα με την υποστήριξη για να τους ρωτήσω ξανά, με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ίσως λόγω της δικαιοδοσίας από την πλευρά μου μπορεί να είναι το πρόβλημα. Παρόλο που δεν ήταν.
Αυτά τα ζητήματα που προσπαθούν να εμφανιστούν και να μην διορθωθούν είναι κάτι που δεν θέλω να εκπροσωπήσω. Παρόλο που δεν είμαι άντρας με 10.000 ακόλουθους, μου αρέσει να προωθώ γρήγορα και καλά καζίνο. Ναι, μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά ως ίδιος ο παίκτης δεν θέλω να προωθήσω άδικα καζίνο.
A casino that was reviewed and promoted by me, had recently updated the terms and conditions. The terms on the withdrawal section, stated that withdrawals are processed in 3 days max. ( Ewallets were included). Also there was a max cashout policy if 10x the initial deposit. Imagine that when it was reviewed the withdrawal time frame was 1 day on e wallets with no max cap.
Another online casino has problematic withdrawal methods. What do I mean by that? A player deposits via neteller and wants to withdraw. The available withdrawal methods are paysafe and bank transfer. Doesn't that make it difficult for a player to withdraw? Casino asks for a new deposit by the player with a bank transfer in order to verify it and withdraw whole sum. For this these kind of situations that are in a thin line being able to be turned into complaints are a no go. Even if I asked the support why don't they fix it , since it is a new issue, I was informed that due to new money processor the situation will remain like this and it's not an issue. Moreover after couple of weeks I re contacted the support to ask them again, I was informed that there isn't any problem and maybe due to jurisdiction from my side might be the problem. Eventhough it wasn't.
These issues that tempt to appear and not being fixed is something that I don't want to represent. Eventhough I'm not a guy with 10.000 followers, I like promoting fast and good casinos. Yes it might sound cliche but as a gambler myself I don't want to promote unfair casinos.
Αυτόματη μετάφραση: